Katsuki : Dükkanın dışındaki demir kepenki indireceğiz.
Denki : Arabanın yanına koşsak daha mantıklı değil mi?
Katsuki : Araba çok uzakta ve etrafında zombiler olabilir.
Shoto : Hadi artık ne yapacağınıza karar verin yoksa kapı ve camlar kırılacak, fazla zamanımız yok!
Denki : İyi tamam kapatalım!
Shoto : Plan ne?
Katsuki : Pekala, üç deyince kapıyı bırakıp geri çekilin, ben kapının önüne çıkıp onları oyalarken siz kepenki indireceksiniz.
Denki : Tamam hazırlanın!
Katsuki elindeki kazmayı sıkıca tutarak kapıdan biraz uzaklaştı.
Katsuki : Başlıyoruz... Bir, iki, üç!
Katsuki 3'e kadar saydıktan sonra, Denki ve Shoto kapıyı bırakıp geri adım attılar ve duvarın arkasına saklandılar, o anda Katsuki kazmayı zombilere doğru salladı, içeri girmelerini engelledi ve onları kapının önünden biraz daha uzağa götürmek için fazla uzaklaşmadan etrafta koşmaya başlayarak peşine taktı.
Shoto : Hadi Denki, şimdi!
İkisi dışarı çıktı ve delikli demir kepenki tutup aşağı çekmeye başladılar.
Denki : Tamam düşündüğüm kadar ağır değilmiş.
Kepenki biraz indirdikten sonra kendileri de içeri girdiler ve altta Katsuki'nin içeri girebilmesi için boşluk bıraktılar.
Shoto : Gelebilirsin Bakugo!
Denki : Nasıl hepsini idare edebiliyor?
Katsuki önündeki bir zombiyi indirerek yolunu açtı ve tekrar kapıya doğru yöneldi. Zombiler onun peşinden koşuyordu. Gerçekten yorulmuş görünüyor ama zombiler ondan oldukça yavaş. Bir tanesi hariç.
Katsuki : Siktir!
Kapıya yaklaşmışken anormal bir hızlı koşan zombi ortaya çıktı ve onu bacağından yakaladı. Zombi bacağına saldırmaya çalışırken Katsuki elindeki kazmayı kafasına ve boynuna vuruyor kendinden uzak tutarak öldürmeye çalışıyordu.
Katsuki : Lanet şey!
Defalarca vurmasına rağmen bu defa diğer zombiler gibi kolayca ölmedi.
Shoto : Bir sorun var gibi görünüyor.
Denki : Ondan kurtulamıyor.
Shoto : Diğer zombiler yaklaşmak üzere.
Katsuki : Kahretsin, senin farkın ne!?
Katsuki onu öldüremediği için kafasına vurmaktan vazgeçip kazmayı ağzına sapladı ve ayağıyla yüzüne tekme atıp bacağını kurtardı.
Shoto : Kurtuldu!
Hızla kapıya doğru koştu.
Denki : HEY! Bakugo acele et, zombi tekrar ayağa kalktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the dead city - bakutodo
FanficZombi kıyametinde diğerleriyle birlikte hayatta kalmaya çalışan Shoto ve Katsuki, bu sayede biraz yakınlaşırlar. [banasobaver] Bizim acilen bir araya gelmemiz gerekiyor. [alayınızısikiyim] Ne yapacağız? Grup sex mi? [ Smut Yok / Quirk Yok ] ~2022