7 - On the streets

655 57 18
                                    

Denki en son halatı bırakıp aşağı atlamıştı ve şimdi gözlerini açtığında kendisini arabanın arka koltuğunda buldu. Katsuki, arabayı kullanırken Shoto da yanındaki koltukta oturuyordu.

Denki : Ben buraya nasıl geldim?

Shoto : Denki, sonunda uyanabildin!

Denki : Ne oldu bana?

Katsuki : Kafan yarıldı ve iki bacağın da kırık.

Denki : NANİ!?

Denki endişeyle hemen başını ve bacaklarını kontrol etmeye başladı.

Shoto : Hayır kanka sakin ol ya bir şeyin yok, atladığın yer yüksek değildi sadece bayıldın, bu mal seni korkutmak için götünden uyduruyor.

Katsuki : Düzgün konuş sikerim.

Shoto : Denesene!

Katsuki : Tamam.

Shoto : Ha?

Katsuki : Bekle arabayı kenara çekiyorum.

Shoto : Ciddi misin?

Katsuki : Sikmenin şakası mı olur?

Shoto : Olmaz mı?

Katsuki : Bende olmaz.

Denki : Kusura bakmayın da sizin sevişmenizi bekleyemem o yüzden zombilerin olmadığı bir yere gittiğimizde halledin.

Shoto : Delirdin mi? Onunla hayatta öyle bir şey yapmam.

Denki : Aynen kanka.

Katsuki : Hıhım.

Shoto : Ahh her neyse, onu bırakın da zombiler nasıl içeri girdi söylesene Denki? Kapı mı kırıldı?

Denki : He ona gelince, valla benim de anlayamadığım çok acayip bir şey oldu.

Katsuki : Ne oldu?

Denki : Abi, kapı ciddi ciddi anahtar ile açıldı.

Katsuki : O nasıl oluyor lan?

Shoto : Yani aralarında bir insan mı vardı?

Denki : Yok, aslında ben aşağı inerken bir şey fark ettim, o zombilerden biri bizim bina yöneticisiydi bu demek oluyor ki kapıyı o açtı, hem başka kimsede bizim evin anahtarı olamaz.

Katsuki : Haklı olabilirsin, zombi filmlerinde de genellikle böyle oluyor.

Shoto : Bu demek oluyor ki bazıları zeki olabiliyor.

Denki : Bence de. Bu arada biz nereye gidiyoruz?

Shoto : Bakugo'ya sormalı.

Katsuki : Bilmiyorum, öyle bastık gidiyoruz bakalım nereye kadar gideceğiz.

Shoto : Böyle arabanın yakıtı da bitecek yolun ortasında kalacağız sonra.

the dead city - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin