12 - Zombie war

554 54 28
                                    

Aradan birkaç gün geçmişti ve şimdi orada kalan çoğu kişi birbirine ısınmış ve iyi geçiniyordu. Shoto artık biraz daha iyi hissediyordu ve yeni arkadaşlar edinmişti.

Hâlâ o evdeydiler. Az önce elektrikler geldiğinden hepsi telefonlarını şarja takmış ve televizyonda canlı haberleri izliyorlardı.

( Son Dakika Haberleri )

"Salgın, laboratuvarda üretilen bir virüsün kazara birine bulaşması sonucu ortaya çıktı. Olaylar çok hızlı geliştiği için salgın durdurulamadı ve şehrin yarısı öldü. Bu durumda hiçbir koşulda evden çıkmamanızı ve yardım gelene kadar beklemenizi öneririz. Yardım şehirdeki tüm hayatta kalanlara ulaşacak. Askerler ellerinden gelenin en iyisini yapıyor ve yürüyen ölüleri sokaklardan temizliyor."

Tomura : Bu virüsü kim ürettiyse ben onun ta-

Himiko : Yardım gelecekmiş.

Itsuka : Gerçekten dediğine inandınız mı?

Tomura : Nah gelir.

Hanta : Ben de pek inanmış değilim.

Keigo : Neden yalan söylesinler ki? Ben inanıyorum bizi kurtarmaya gelecekler.

Toya : Belki.

Tetsu : Evet yardım gelecektir, dediği gibi buradan çıkmayalım.

Neito : Öyle olsa bile en son buraya gelirler çünkü biz kalabalık yerlerden uzaktayız hatta bizi bulamayabilirler.

Itsuka : Haklısın. Bunun için çatıya çıkıp, oraya bir şekilde sos yazabiliriz.

Denki : Mantıklı.

"Virüs sadece bir zombi tarafından ısırıldığında bulaşıyor, ancak gelecekte bu değişebilir, bunu bilmiyoruz. Hastalananlar kısa bir süre sonra zombiye dönüşüyor. Virüsün beyne verdiği zarar sonucunda zombiler doğru karar verememekte ve insan eti yeme arzusunu hissetmektedir. Size doğru gelen tanıdık bir kişi sendeliyor ve bir veya birkaç uzvunu kaybetmişse, o kişi artık eşiniz, dostunuz veya meslektaşınız değil, sizi yemeye çalışan bir zombidir."

Tomura : Vay canına, zombiymiş.

"Şu anki duruma göre zombiler asla iyileşemez ve panzehiri yok."

Shoto : ...

"Bir zombi ancak kafasına aldığı bir darbeyle ölebilir çünkü beyin hücreleri, nefes alma ve kalp atışı gibi en temel işlevleri yerine getiriyor. Bu nedenle kullanılacak en mantıklı şey silah gibi görünse de yine de dikkatli olunmalıdır çünkü zombiler her türlü sese duyarlı oldukları için ateş sesini duyduklarında oraya toplanacaklardır. Şimdi dün geceden ve şu anki durumdan bazı görüntüleri ekranınıza vereceğiz."

Denki : Dedikleri doğru gerçekten savaşıyorlar. Yani bizi kurtarmaya gelebilirler.

Shoto : Aynen, yardım gelene kadar burada kalalım. Şu an en güvenli yer burası.

Toya : Zaten başka gidecek bir yerimiz yok ama yiyeceklerimiz bitiyor yani dışarı çıkmamız gerekli.

Tetsu : Tamam sorun değil, birkaç kişi arabayla gidebiliriz.

the dead city - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin