Ertesi gün, evdekiler sabah erkenden uyandı ve hızla toparlanmaya başladı.
Keigo : Hey, gitme vakti geldi, arkadaşım dışarıda bekliyor. Ben dışarı çıkıyorum siz de oyalanmadan gelin.
Tetsu : Hemen geliyoruz!
Itsuka : Çantaları almayı unutma Neito.
Neito : Tamam.
Himiko : Bana bırak.
Hanta : Bakugo ve Todoroki hâlâ uyuyor mu?
Denki : Evet, gece boyunca uyumazlarsa olacağı bu.
Hanta : Sen bunu nereden biliyorsun?
Denki : Öyle bir uyuyordun ki, odalarından gelen sesleri duyamazsın tabii...
Hanta : Ne!? Cidden yaptılar mı? Bakugo bu zamana kadar zor dayanmış olmalı. *Güler*
Toya : Hey.
Tomura : Hm?
Toya : Dün gece senin odanda kalmadığım için söylüyorum, onun odasına gitmedim yani bunun hakkında endişelenme.
Tomura : Oh, aslında oyun için onu öptüğün gibi onun odasında kalırsın diye düşünmüştüm.
Toya : Delirdin mi? Beni ne sanıyorsun? Dün konuştuklarımızı unutmuş olamazsın.
Tomura : Dalga geçiyorum. Artık öyle bir şeye cesaret edeceğini sanmıyorum.
Toya : Evet, ciddiyim çok pis korkuyorum Tomura.
Tomura : Benden mi?
Toya : Sensizlikten.
Denki : Gidip onları uyandırsam iyi olur.
Denki, Shoto ve Katsuki'nin kaldığı odaya doğru yürüdü ve oraya gittiğinde girmeden önce kapıyı çaldı. Onlara baktığında, yatakta birbirlerine sarılarak uyuduklarını gördü. Yanlarına gitmeden kapının oradan onlara seslenerek uyandırmaya çalıştı.
Denki : Bakubro! Todoroki!
Birkaç kez daha seslendikten sonra, Katsuki sonunda onu duydu ve uyandı.
Katsuki : ...Ne oldu?
Katsuki uykulu bir şekilde yatakta doğrulmaya çalıştı ve gözlerini kısarak Denki'ye baktı.
Denki : Gidiyoruz ve siz uyuyakaldınız. Herkes şu anda dışarıda sizi bekliyor, acele edin.
Katsuki : Harbi mi? ...Her neyse, beklesinler beş dakikaya çıkarız.
Denki : Tamamdır kankam.
Denki kapıdan çıkarken, Katsuki yanında uyuyan ve çıplak olan Shoto'ya baktı. Vücudunda, geceden kalma bıraktığı izler vardı. Katsuki en iyi gecesini hatırlayarak sırıttı ve daha fazla zaman kaybetmeden onu uyandırmaya çalıştı.
Katsuki : Oi, Shoto... Shootoo... Uyanacak mısın?
Shoto yatakta biraz kıpırdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the dead city - bakutodo
FanficZombi kıyametinde diğerleriyle birlikte hayatta kalmaya çalışan Shoto ve Katsuki, bu sayede biraz yakınlaşırlar. [banasobaver] Bizim acilen bir araya gelmemiz gerekiyor. [alayınızısikiyim] Ne yapacağız? Grup sex mi? [ Smut Yok / Quirk Yok ] ~2022