Bölüm-3 (Hospital)

3.1K 181 267
                                    


Bu sefer 1k olmanın şerefine hızlıca yeni bölüm paylaşmaya karar verdim
Ödev yetiştirmeye çalışırken yazdım, yazım yanlışları varsa en kısa sürede düzeltmeye çalışırım.
Keyifli okumalar :)

*******************************

O gün okulun çatı katından üç kişi indi. Biri en tehlikeli duygu olan kıskançlığın elinde esir olan genç, biri diğerini durdurmak için orada olan genç ve son olarak çete üyelerinin neden çatıya çıktığını merak ederek çatıya çıkan genç.

Üç genç, bir suçlu...

Taehyung ambulansta yeni çocuğun yanına binerek onunla birlikte hastaneye gitmeye başladı. Bir yandan gözleri dolarken bir yandan önünde kanlar içinde yatan güzel çocuğun minik ellerini tutmaya çalışıyordu. Çalışıyordu çünkü endişe ve korkudan titreyen elleri bunu oldukça zorlaştırıyordu. Taehyung içinden titreyen ellerine küfretse de önemli olan önünde yatan çocuğun kendine gelmesiydi.

Ne mi olmuştu?

Jimin merdivenlerden çıkmaya başladığı sırada çatıdan aşağıya doğru hızlı bir şekilde atılmış bir cam saksı tam da Jimin'in kafasına düşmüş ve çarpmanın etkisiyle yeni çocuğun kafasında parçalanmıştı. Ondan sonrası yeni çocuk için kocaman bir boşluk ve karanlıktı.

Yol boyunca Jimin kendine gelmemişti ve bu durum Taehyung'u iyice endişelendirmişti. Ayrıca minik beden gözlerini son defa kapatmadan önce 'bana bunu neden yaptın?' demişti. Taehyung o gözleri kapanmadan ben yapmadım diyemediği için de kendine kızıyordu. Ne olursa olsun bunu kimin yaptığını bulacak ve bunun hesabını soracaktı. Tabi birde kendi suçsuzluğunu Jimin'e inandırmak için elinden geleni yapacaktı. Yanlış anlasın istemiyordu Taehyung. En başından beri güzel yaklaşmaya çalıştığı çocuğun kendisinin yapmadığı bir şey için ondan uzaklaşmasından korkmaya başlamıştı.

Onlar hastaneye giderken okulda bulunan Wang çetesi ve Jeon çetesi neler olduğunu okulda anlatanlardan duymuşlardı. Üç kişi hariç...

Kim çetesinden Seokjin ve Namjoon bile diğer çetelerden birine giderse acı çektirmeyi düşündükleri çocuğu yerde kanlar içinde görünce kötü hissetmişlerdi. Bu tabiki daha sonrası için o çocuğa acıyacakları anlamına gelmiyordu ancak liderleri olan Taehyung'un bu çocuğa daha farklı yaklaştığını fark etmişlerdi. İşte bu sebepten onu yalnız bırakmamak için ambulansı takip ettiler. Hiçbir zaman yalnız bırakmazlardı Taehyung'u. Tae onlar için sadece lider değil, arkasını kollamaları gereken küçük yaramaz kardeşti.

Hastaneye girdikleri anda Taehyung kimi gördüyse acele etmelerini, çok kan kaybettiğini bağırmaya başladı. Hemşirelerden biri sakin olmasını rica etse de Taehyung'u sakinleştirememişlerdi. O an neden o kadar panik yaşadığını güzel çocuğu yerde kan içinde gördüğü zaman hızla çarpan kalbine sormak istedi. Alacağı cevaptan korkmadan sordu da. Onu daha ilk asansörde gördüğü andan beri meleği andıran güzelliğini fark etmişti Taehyung. Ardından her görüşünde biraz daha kapıldı masum duruşuna. İşte bu sebepten Jungkook'un aksine sıcak yaklaştı ona ve onu Eunwoo'dan korumak istedi.

Taehyung hastanenin soğuk koridorlarında doktordan alacağı sevindirici haberi beklerken Namjoon, Seokjin'in yanına oturdu. Taehyung'un durumunu konuşmak için...

Namjoon: 'Taehyung'un tavırları sana da değişik geldi mi? Sanki bu yeni çocuğa daha hassas yaklaşıyor. Tamam o her zaman yeni gelenlere ilgi gösteriyordu diğer çetelere gidip zarar görmemeleri için ama bu farklı gibi. Sanki onu korumak istiyor, toplantı da bile ilk defa bizim istemeyeceğimizi bildiği için Jeon çetesinden birini önerdi. Sırf Wang çetesine karşı o çocuğu kaybetmemek için. ' dedi.

High School Gang 'VMinKook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin