Kişisel sebeplerden dolayı bölüm normalinden çook çook sonra gelebildi. Bekleyen herkesten özür dilerim 🥹
Bölüm sınırı koymayacağım zaten yorum yapanlar nerdeyse her zaman aynı kişiler onlara da burdan çok kalp💕💕💕💕
İlk günkü hevesle bölüm atmama yardım eden bebeğime de burdan teşekkür etmek istiyorum jjmkdelisi ❣️
Yazım yanlışlarım varsa şimdiden kusura bakmayın lütfen🌸
Keyifli okumalar🦋
***************************
Jimin'den
Tam yedi gündür onları görmemiştim. Eunwoo'nun söylediklerinden sonra ikisini de bir süre görmemenin iyi olacağını düşünüyordum ama her geçen gün öfkeme öfke ekleniyordu.
Hoseok bana ilk günden beri hiç kötü davranmamıştı ki...
Yoongi'yle yaşadıklarım gözümün önüne gelince dudaklarımın titremesine engel olamadım. Bu beş gün boyunca yanımda benimle birlikte kalan Tuan yine her zamanki yerindeydi. Tam yanımda ve ellerim ellerinde.
O benim en yakınımdı. Ne zaman düşsem beni kaldırmak için oradaydı. Bir sıkıntısı olduğunda ilk benim yanıma gelirdi. Birlikte çözerdik sorunlarımızı. Onunla son zamanlarda aramın azıcık da olsa açılmasını istemiyordum. Yokluğu çok zordu benim için. Bizimkilet ev tutmuştu ve artık hayalimizdeki gibi birlikte yaşıyorduk. Çocuklar da yanımda olan Tuan'a güvenerek okula gitmişlerdi.
Tuan: 'Meleğim, daha ne kadar kendini üzeceksin? Onlarla konuşman gerek. Her ne kadar sevmesem de Taehyung'a bilip bilmediğini sormalısın. En azından onunla konuş?'
Anlamıyordu beni. Namjoon onun en yakınıydı böyle bir şeyi ondan saklamazdı. Bu da onun her şeyi bildiği anlamına geliyordu.
Jimin: 'Yapamam... Onlar bana yalan söylediler. Ben ölümden döndüm o gün. Üzerini bu kadar kolay nasıl kapatabildiler? En azından benim bilmeye hakkım yok muydu?'
Yine gözlerimden akan sıcaklık yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı işte. Aralıklarla tekrarlayan bu durum hem benim hemde Tuan'ın canını sıkmaya başlamıştı.
Tuan: 'Onun için bu kadar ağladığına inanamıyorum. Ona seni ağlatmaması gerektiğini söylemiştim.'
Hızla yanımdan kalktığı zaman Taehyung'a gideceğini anlamıştım.
Jimin: 'Hayır hayır sakın ona gidiyorum deme!'
Tuan: 'Sen böylesine üzülürken kaç gündür nerde o? Sevgilim demedin mi Jim! Neden seni merak edip buraya gelmedi?'
Bunu bende düşünüyordum ancak böylesine yüzüme vurulması yüzümün iyice düşmesine sebep olmuştu. Sadece bir kaç defa aramıştı ve ben açmamıştım. Böyle bir konuyu telefondan konuşamazdık. Tae'nin yanıma gelmek için hiçbir engeli yoktu. Kook bizi tehlikeye atmamak için ortalarda gözükmeyecekti ama Tae neden gelmemişti ki!
Jimin: 'Bunu ben düşünmüyor muyum sanıyorsun? Gelmiyorsa gelmiyor, zorla mı getireceksin!'
Eline aldığı ceketini yerine geri bırakırken gözlerinin dolu olduğunu görebiliyordum. Yanıma geldikten sonra sıkıca sarıldı bana.
Tuan: 'Seni böyle görmeye dayanamıyorum meleğim. Çok zoruma gidiyor, onun için böylesine üzülüyor olman. Senin bir damla yaşın için bile o okulu yakarım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School Gang 'VMinKook'
FanfictionYeni okuluna başlayan Jimin oldukça heyecanlıydı. Okulda onu nelerin beklediğinden habersiz güzelce hazırlanmış ve okuluna ilk adımını atmıştı. Daha ilk günden iki çeteninde dikkatini üzerine çekeceğini bilmiyordu... Ana ship: #VMİNKOOK Yan shipler...