Bölüm-7

2.1K 135 249
                                    

Bölümleri uzun tutmak istediğim için biraz geç paylaşıyorum :)
Umarım beklediğinize değer, keyifli okumalar
Bölüm sınırı yok ancak ne kadar yorum o kadar çabuk yeni bölüm :))

*****************
Kim Taehyung...
O gün konuşması ve öpmesiyle aklımı başımdan alan adam. Bana karşı bu kadar açık ve yakın konuştuktan sonra yapılanları aklım almıyordu. Bir tarafım ona inanıyor ve güveniyorken diğer tarafım 'Neden yapmasın?' diyordu.

Jeon Jungkook...
Bedenimdeki yaraları daha çok kanatmak isteyen, bu yolda her türlü planı kullanmaktan çekinmeyen ve güzel gözlerinin aksine yakıcı kalbi olan adam. İlerleyen zamanlarda böyle olmaya devam mı edecekti yoksa bu yaptıkları kalbinin savunma mekanizması mıydı?

*************

Pazar sabahına uyanmıştım. Planımda güzelce kahvaltı yapıp sabah yürüyüşüne çıkmak vardı. Dün olanlardan sonra kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Bu sebeple kendimi sahilde bulmuştum. Sabah saatleri olduğu için oldukça sakin olan sahilde tek tük sevgilileri görüyordum. Doğan güneşi büyük bir romantizmle izliyorlardı. Bende bir gün olursa sevgilimle izleyebilir miydim? Daha doğru sormak gerekirse bu şehirde beni gerçekten sevebilecek birileri yada benim sevebileceğim birileri var mıydı?

Sahil boyu ilerlerken karşıdan gelen üç tane genç çocuğu görmüştüm. Kendi aralarında sohbet ediyor ve sesli bir şekilde kahkaha atıyorlardı. Kendi hallerinde takılan gençler olduğunu düşünmüştüm başında. Ancak sonradan anladım ki gözlerine batmıştım.

Yanıma geldikleri zaman üçü yan yana sıra halinde durup yolumu kesmişlerdi. Ben ne olduğunu anlamak adına tam ortada karşımda duran çocuğa sorgular şekilde bakarken neyse ki daha fazla merakta bırakmamış ve çirkin sırıtmaları eşliğinde konuşmaya başlamışlardı.

Joony: 'Hey bücür senin bu saatte evde sütünü içiyor olman gerekmiyor mu? Yoksa evden mi kaçtın?'

Söyledikleri son derece saçma gelirken inanamayarak bakıyordum karşımdakilere. Geçiştirebileceğim bir durum olmadığını o an anlamıştım. Belli ki canları sıkılıyordu ve kendilerine eğlence arıyorlardı.

O sırada aklıma son mesajlaşılanlarda Taehyung'un olduğu geldi ve cebimde duran telefonumu parmak iziyle fark ettirmeden açtım. Mesajlar her zaman sağ alt köşede dururdu. Mesajlar kısmına girdiğimden emin olduktan sonra hala gülerlerken ellerimle ezbere bildiğim arama tuşuna bastım. Açarsa eğer konuşmalarımızı duyacaktı.

Joony: 'Noldu dilini mi yuttun? Burda kendi kendimize konuşmuyoruz heralde cevap ver!'

Yerimde sıçrarken sonunda sesimi bulabilmiştim.

Jimin: 'Ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum. Ben normal insan gibi pazar günü sabah yürüyüşümü yapmak için sahile çıktım. Önümde neden duruyorsunuz?' Olabildiğince özgüvenli durmaya çalışıyordum. Biliyordum çünkü ezik görürlerse daha da ileri giderlerdi. Sahili özellikle söylemiştim, Taehyung'un buraya gelmesini umarak.

Alexander: 'Oooo bak sen dili de varmış bücürümüzün. İşte şimdi eğlenceli olmaya başladın.' Sinir bozucu kahkahalar eşliğinde konuştuktan sonra kendime güvenerek durmamında bir işe yaramadığını görmüştüm. Tanrı aşkına sadece bir yürüyüş yapmak istemiştim. Bu karşımdaki üç adamı atlatma şansım da yoktu.

Umuyordum ki Taehyung uyanık olsun ve hızlı bir şekilde buraya gelsin. Evinin yakın olduğunu tahmin ediyordum çünkü bende daha evden çok uzaklaşmamıştım. Ekranını kitledikten sonra başından beri konuşmayan çocuk ellerini bir anda pantolonumun cebine sokmuştu. Hareketlerini sadece gözümle takip edebilmiştim ve o sırada çocuk telefonumu elimden hızla çekip aldı.

High School Gang 'VMinKook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin