Ben geldiiimmmm🧚🏻♀️
Sınırları azaltmaya karar verdim bir de günleri atlayarak gideceğiz bundan sonrası için.🙃
Sınırlar:
60 oy⭐️
500 yorum💬Çoook uzun bölüm yazdım daha azını kabul edemezdim.😅
Yolculuk yaparken paylaşıyorum yazım yanlışları varsa kusura bakmayın lütfen🙏🏻Keyifli okumalar🌸💜
***********
Gün hatırlatması: PazartesiJimin'den
Sabah kalktığımda kafamdaki soru işaretlerinin silinmiş olmasının verdiği huzur vardı içimde. Yine de bu huzuru şuanda düşünememi engelleyecek bir de ağırlık vardı. Gözlerimi açtığım zaman üzerime koala gibi yapışmış olan Felix'i görmüştüm. Her ne kadar üstümden atmak istesemde sevdiklerimin sabahları panikle uyanmasını istemediğimden yavaşça yana kaydırmıştım.
Yine de uyanan Felix gözlerini kırpıştırarak bana bakıyordu.
Felix: 'Ooohh, uyanmışsın küçük civciv. Nasıl geçti dün randevun pek bir keyifliydin.'
Sırıtarak sorduğu soruyla şaşırmıştım. Dün yaptığımız buluşmadan henüz kimseye bahsetmemiştim oysaki. Beni evde dinleniyorum zannediyorlardı.
Felix: 'Hiç öyle bakma bana. Kaç yıldır tanıyorum senin ciğerini bilirim ben. Taehyung'a olan hislerini bana ne zaman anlatmayı düşünüyordun dostum?'
Yatakta hızlıca ellerimle ağzını kapatmıştım çünkü hemen aşağıda yerde yatan Tuan, Bambam ve Jin-young'un duymasını istemiyordum.
Jimin: 'Şşşş, sessiz olsana! Duyan olucak şimdi!'
Ben üzerine çıkmış pozisyondayken yerden kalkan Bambam gülme krizine girmişti.
Bambam: 'Size kaç defa diyorum ayrı oda tutun kendinize aile var burda diye!?'
Bizimle dalga geçmek hoşuna gidiyordu. Seslere uyanan diğerleri de kalkmış bizim son derece saçma pozisyonumuza bakıp gülme krizine girmişlerdi. Tuan ilk kendine gelen olurken hızlıca beni Felix'in üzerinden çekmişti. Diğerleri odadan çıkmıştı. Tuan'ın hala tuttuğu koluma bakarken yüzlerimizin birbirine fazla yakın olduğunu fark etmiştim.
Gözleri dudaklarıma kayınca istemsiz olarak dudaklarımı yalamıştım. Boştaki elini kaldırdığını görmüştüm. Parmaklarını dudaklarımda hissettiğimde tüylerim ürperdi. Baş parmağı alt dudağımda turlamaya devam ederken sonunda konuşmayı akıl edebilmişti çünkü ben olayın sıcağında aklımı kullanamıyordum.
Tuan: 'Sen.. sen biriyle öpüşmüşsün! Dudakların yara olmuş. Hatta şu kenardaki küçük yara ısırıldığını resmen belli ediyor! Taehyung mu? Çabuk söyle! Sana zarar vermek için şimdi de cinsel tacizde mi bulundu, seni zorla mı öptü Jimin!?'
Cevap veremiyordum. Verecek bir cevabım da yoktu zaten. Onların gözünde Taehyung okula başladığım günden beri çete lideri ve belalı ayrıca bana da sürekli zarar veren biriydi. Çünkü en son yaşadıklarımı henüz anlatma fırsatı bulamamıştım.
Jimin: 'Öyle gözüktüğü gibi değil. Size anlatmaya fırsat bulamadığım şeyler oldu. Bugün anlatıcaktım kahvaltıda.'
Dudaklarımdaki eli boşluğa düşmüştü. Gözlerinden geçen ufak kırıklığı görebiliyordum. Yaptıklarımdan dolayı pişman değildim. Sadece her şey fazla hızlı ilerlemişti. Hem ne diyecektim arkadaşlarıma? Ben iki çocuktan da hoşlanıyorum mu? Ya da ikisiyle de öpüştüm mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School Gang 'VMinKook'
FanfictionYeni okuluna başlayan Jimin oldukça heyecanlıydı. Okulda onu nelerin beklediğinden habersiz güzelce hazırlanmış ve okuluna ilk adımını atmıştı. Daha ilk günden iki çeteninde dikkatini üzerine çekeceğini bilmiyordu... Ana ship: #VMİNKOOK Yan shipler...