Çoook uzun bir bölümle geldim bu sefer. Bu kadar beklemeye değsin dedim 🥰
Bölüm sınırı koymak istemiyorum ama koymadan da olmuyor maalesef :)
Sınır:
Yorum👉🏻300
Oy👉🏻60
(Bu kadar uzun bölüm hakeder bence🤭)Keyifli okumalar ❣️
**********************
Jungkook'tan
Dün akşam geç saatlerde Jimin'den gelen telefonla ruhumdan bir parça kopmuştu sanki. Onun sesini bu derece kötü bir şekilde duymak kendimden nefret etmeme sebep oluyordu. Bize neden gelmediğimizi ve onu neden kurtarmadığımızı soruyordu. Bizim ise buna verebilecek bir cevabımız yoktu. Ayrıca onu hala bulamıyordum ve başına neler geldiğinden haberim yoktu.
Üstelik onun bu acıları çekmesine ben sebep olmuştum.
Bugünde bulamazsak neler olacağını tahmin bile etmek istemiyorum. Jimin'in ne olursa olsun bugün yeri bizim yanımızdı. Onu bulmak için elimden gelenin fazlasını yapmaya hazırdım.
Dün gece Taehyung içi çıkarcasına ağlamıştı ve benim tek yapabildiğim sırtını sıvazlamak olmuştu. Sinirden tırnaklarım her zamanki yerini bulmuştu ancak gözümden bir damla yaş akamamıştı. Onu ben yollamıştım ve sanki ağlamayı bile haketmiyordum. Jimin'i tanıdığımdan beri avuç içlerim artık o kadar zarar görmüştü ki böyle giderse nasır tutacaktı.
Artık ona ulaşmamız gerekiyordu ama biz olduğumuz yerde sayıyorduk. Dün Taehyung'un evinden çıktıktan sonra ilk iş olarak Hyunjin'i aramıştım. Onu tehlikeye atmak istemiyordum ama miniğime de ulaşmam gerekiyordu.
Gece boyu araştırma yapacağını söylemişti bana ve artık bu çeteden kurtulmak istediğini de söylemişti tekrardan. Düşüncelerimi bölen sesle kendime gelmiştim.
Telefonum çaldığı zaman heyecanlandım ancak bu heyecan kısa sürdü. Babamın ismini görmemle moralim bozulmuştu. Dün yanına gitmem gerekirken ben son dakika Taehyung'a gitmeyi tercih etmiştim ve bu durum sanırım onu baya bir kızdırmıştı.
Bay Jeon: 'Jungkook sana dün yanıma gel demedim mi ben!? Nerelerde sürttün de yanıma gelmedin?'
Bu konuşmalara alışkın olduğum için etkilenmiyordum ama benim hayatıma daha fazla karışmasına izin veremezdim. Yine de şimdilik daha önemli işlerim varken onu alttan almalıydım.
Jungkook: 'Bir arkadaşım rahatsızdı onun yanına gitmem gerekti. Üzgünüm.'
Bay Jeon: 'Ne kadar kaçarsan kaç Jungkook. Sonunda dediğime gelip lise bittiğinde Lisa'yla evleneceksin. Bundan kaçışın yok.'
Lisa, mecbur olduğum için ilişki yürüttüğüm biriydi ve o da benimle olmaktan memnun değildi. Olsaydı çeteme ihanet etmezdi. Ayrıca bu adamın olanlardan haberi var mıydı?
Jungkook: 'Baba Lisa bana ve çeteme ihanet etti. Ben onunla ölsem evlenmem. Ayrıca çevremdeki herkes onun ihanetini biliyorken kendime nasıl yediririm ben bunu!'
Sözlerimin üzerine bir sessizlik oluşmuştu.
Bay Jeon: 'Ne demek ihanet etti. Çeteyi mi sattı?'
Babamın tabiki her şeyden haberi vardı. Okulda neler döndüğünden, büyüklerden vs.
Jungkook: 'Tam olarak öyle baba. Zarar görmesin diye büyüklere söylemedim. Ancak sen böyle baskı yapmaya devam edersen söylemek zorunda kalacağım. Çok sevgili dostunla karşı karşıya gelmek istemezsin diye düşünüyorum, haksız mıyım?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School Gang 'VMinKook'
FanfictionYeni okuluna başlayan Jimin oldukça heyecanlıydı. Okulda onu nelerin beklediğinden habersiz güzelce hazırlanmış ve okuluna ilk adımını atmıştı. Daha ilk günden iki çeteninde dikkatini üzerine çekeceğini bilmiyordu... Ana ship: #VMİNKOOK Yan shipler...