Çok içime sinmedi ama hızlı doldu sınır o yüzden bekletmek istemedim🫶🏻
Keyifli okumalar💗
Bölüm sınırları:
70 oy⭐️
700 yorum 💬*****************
Jimin'den
Sabah uyandığımda elimin üzerindeki baskıyla kolumu kaldıramadığımı hissetmiştim. Bunun üzerine gözlerimi kırpıştırarak açmış ve nerede olduğumu hatırlamaya çalışmıştım. Tam bu anda aklıma gelen görüntülerle az önce açamadığım gözlerim sonuna kadar açılmış ve bağlı olduğum cihaz yüksek sesle uyarı vermeye başlamıştı.
Jimin: 'Yardım edin!!! Lütfen biri bana yardım etsin!!'
Tanrım rüya mı görmüştüm ben kurtulmamış mıydım yoksa? Kendi kendime yardım isteyerek bağırırken bir yandan da elimi kolumu sallayarak o ağırlıktan kurtulmaya çalışıyordum. Kurtulduktan sonra bacaklarımı kendime çektim ve kollarımı sıkı sıkıya sardım. Kendimi en güvende hissettiğim pozisyon buydu.
Alarm sesiyle gelen hemşirenin hızla yanıma geldiğini görmüştüm buğulu gözlerimle. Cihazı ve beni kontrol etmeye çalışıyor bir yandan da rahatlatmak için bir şeyler söylüyordu. Ancak söyledikleri asla kulaklarıma ulaşmıyordu.
Olduğum yerde küçülmüş ve sallanmaya başlamıştım. Korkudan titriyordum. Tam o anda kollarımdan tutulmam ve o yumuşak ses tonunu duymam bir olmuştu. Beni gerçeklere döndüren o ses...
Taehyung: 'Sakin ol güzelim. Bak bana, benim Tae. Lütfen güzelim bana bak sorun yok. Güvendesin.'
Güvendesin...
Beni her zaman kendime getirecek sözcük buydu sanırım. Tabi bunu Kim Taehyung söylüyorsa..
Sallanmam kesilmiş, ne zaman aktığını anlamadığım gözyaşlarım durmuştu. Cihaz uyarı vermeyi bıraktığında hemşirenin de derin bir nefes verdiğini ve geçmiş olsun benzeri şeyler dediğini duymuştum ama benim odak noktam tamamen Taehyung'un şuanda yanımda olmasındaydı.
Jimin: 'Se-sensin. Ben rüya görmedim yani. Kurtuldum.'
Bana sakince gülümsemiş ve kafasını onaylar şekilde sallamıştı. O gülüşü içime huzur doldurmuştu. Refleksle boynuna sarıldım ve aynı şekilde huzur veren kokusunu içime çektim.
Taehyung: 'Daha iyi misin Jim? Ağrın sızın var mı güzelim. Varsa hemen söyle doktoru çağırayım.'
Jimin: 'İyiyim Tae. Ağrım yok. Sadece biraz...'
Taehyung: 'Biraz ne?'
Bir süre durmuştum. Bunu ona söylemeli miydim bilmiyordum ama aklımdaki şuanda tamamen onlardı.
Jimin: 'Tuan ve Felix geliyor demiştin ya hani.. İşte ne zaman gelicekler. Be-ben onları bir an önce görmek istiyorum. Çok özledim.'
Dediklerimle birlikte yüzünün düştüğünün farkındaydım ama neden böyle üzüldüğünü anlayamamıştım.
Taehyung: 'Bende dün geceden sonra.... Bir şeyler değişir sanmıştım...'
Dün gece mi? Düşün Jimin dün gece ne olmuştu? Ne oldu?
Tanrı aşkına ben dün Kim Taehyung ile öpüşmüştüm!
O hissi istemsizce tekrardan düşlemeye başlamam ile kendime gelmek için kafamı sağa sola sallamam bir olmuştu. Biraz daha düşünseydim eğer gerçekten erekte olabilirdim.
Ben kendime gelmek için uğraşırken kapanan kapının sesiyle Taehyung'un çıktığını anlamıştım. İyi de neden arkadaşlarımı özlemem onu bu kadar rahatsız etti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School Gang 'VMinKook'
FanfictionYeni okuluna başlayan Jimin oldukça heyecanlıydı. Okulda onu nelerin beklediğinden habersiz güzelce hazırlanmış ve okuluna ilk adımını atmıştı. Daha ilk günden iki çeteninde dikkatini üzerine çekeceğini bilmiyordu... Ana ship: #VMİNKOOK Yan shipler...