Słowem wstępu.

1.2K 23 0
                                    

Hejka, 

jest mi niezmiernie miło, że tu trafił_ś! Choć wstępy są nudne i czysto organizacyjne, chciałabym nakreślić kilka punktów, abyśmy wszyscy ogarniali co i jak.         

-Jest to opowiadanie wzorowane na postaciach/wydarzeniach z serwera 5city, więc jeśli nie wiesz gdzie trafiłeś, to warto zaznajomić się z tym community. Głównie znajdziesz nas na twitchu, także zapraszam! (Ale myślę, że nikt tu przypadkiem nie trafi XD.)                                                -Książka ma charakter morwinowy, choć nie jest to jedyny wątek, który chce poruszyć, także ostrzegam osoby, które niezbyt lubią ten ship (choć dajcie szansę mojej interpretacji tej relacji).  -Występują tu wulgaryzmy/sceny agresji itp, ale jest to chyba wiadome przez tematykę, na której opieram opowiadanie.                                                                                                                                                        -Rozdziały są zazwyczaj skupione na jednym wątku, akcje są inspirowane lub wymyślane przeze mnie (ale nie są to shoty). Przed rozdziałem może pojawić się informacja, że jakieś wydarzenia z serwera nie miały miejsca w moich rozdziałach itp, więc warto zaznajomić się z początkiem. 

 Także tyle z mojej strony! Mam nadzieję, że moja praca wam się spodoba, chcę poznać waszą opinię! Rozdziały nie będą pojawiać się regularnie, bo pisze kiedy mam przypływ weny, a dodatkowo muszę zajmować się szkołą (niestety), co skraca mój czas na pisanie. Jeszcze raz cieszę się, że tu jesteście i buziaki ode mnie WendyKiss! 

                                                                                                                                                                                       Cichszaj

Witaj Ekscelencjo || 5City S1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz