"Günaydın canlarım,sabah şekeriniz geldi" fotoğrafımı çekip Instagrama attığımda günü açmış gibi hissediyordum.
Ben Melis Ersen, bir sosyal medya fenomeniyim ve hatrı sayılır da bir takipçi sayım var. Bu sosyal medya işine 1 yıl önce kadar başlamıştım ve işler de şuanlık iyi gidiyordu.
Önceden çok saçma geliyordu ama beni, paylaştığım videoları ve hikayeleri seven insanlar olmaya başladıktan sonra bu durum çok da kötü gelmemeye başlamıştı. Alışıyordum çünkü, onlarla sohbet ediyor, eğleniyor, dertleşiyor ya da dertlerini dinliyordum. Hatta iyi anlaştığım bazı takipçilerimle dışarıda bile buluşmuştuk.
Güzel videolar çekip, fotoğraflar atıp kendi hayatımı takipçilerimle paylaşmayı seviyordum. Onlar da bunu seviyor ve istiyordu da.
Özel hayatlarımız da merak ediliyordu tabi ki.. Erkek arkadaşım var mı, kimlerle görüşüyorum hatta bu yaşımda bile evlenip evlenmediğim bile merak konusu olabiliyordu. Ve evet hayatımda biri vardı ve o da benim gibi bir fenomendi. Adı Anıl. Bir markanın verdiği özel bir partide tanışmıştık. Bir ilişkimiz vardı ama bunu şuanlık gizli tutuyorduk.
Siz şimdi neden diye soracaksınız tabii ama herhangi bir nedeni yok varsa bile bende bilmiyorum. Anıl bu şekilde olmasını istediğini işleri karıştırabileceğini söylediğinde bana da mantıklı gelmişti ve ortak bir kararla bu şekilde devam etmeye karar vermiştik. İlla ki bir gün açıklayacaktık herkese, sürekli gizli kalacak hali yoktu ya?
Onun takipçi sayısı benim kadar yüksek değildi ama yine de iyi işler çıkardığını ve daha da gelişeceğini düşünüyordum. Onunla birlikte de çalışmak, içerikler üretmek istiyordum ama ilişkimizi açıklayana kadar bunu maalesef yapamayacaktık.
Şimdi gidip kendime bir kahve yapıp bunun da fotoğrafını çekip storyme atmalıydım.
***
Giriş bölümümüz bu kadardı. Yorumlarınızı çook merak ediyorum. 1.bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Tatlı Acım (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionSiz bir fenomen olsanız ve en sevdiğiniz şarkıcının adı ile şimdiki sevgilinizin adı aynı olsaydı? Ve bu benzerlik sizin başınıza aslı olmayan bir magazin haberi çıkarsa ve o haberde ise dinlediğiniz şarkıcı ile sevgili olduğunuz yazsa? Bu magazin...