Şok mesaj

1.4K 60 4
                                    

:)

Tuanadan:

"nE?!" dedik hepimiz bir anda

"BABA SEN NE DİYORSUN YA ŞAKAYSA HİÇ KOMİK DEĞİL" diye babama bağırmaya başladim çünkü çok sinirlenmiştim ne evlenmesi ya daha garip plan kerem beyde hiç bir şey demiyordu.

"Bana bak doğru konuş benimle ve şaka değil çağan ve sen evleniyorsun o kadar!" dedi babam hafif sesini yüklesterek.

"Baba bir şey desene şaka dimi?" Dedi çağan bi umut babasına

"Maalesef oğlum eğer evlenirseniz magazine düşeriz ve yeni ortaklar edinip şirketi geliştiririz" [Çok saçma kafam dan atim DCHHFUTGUIHLJQ]

"BABA SEN CİDDİ MİSİN BENİ SADECE ŞİRKET YÜZÜNDEN EVLENDİREMEZSİN?!" Dedi çağan bağırarak o da benim kadar sinirliydi öbürleri hala şok içinde bizi izliyordu

Benim yavaş yavaş gözlerimden yaşlar geliyordu çünkü anlamıştım ki babam ve kerem bey baya ciddi bu konuda. Hiç bir şey demeden odama çiktim ve kapımı kilitledim. Kendimi yatağa atıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladim. Kapım çaldı ama ben hala ağliyordum.

"Tuana açarmisin kapıyı?" Dedi bu abimin sesiydi aya kalkıp kapıyı açtım. Açar açmaz abim bana sarıldı bende daha şiddetli ağlamaya başladim

"A-Abi beni s-sadece daha fazla p-para kazanmak için E-Evlendiriyor" ağladım için zor konuşuyordum

"Şşşşşş tamam bak ben burdayım ağlama artık" abim bana ağlama diyiyordu ama kendisi ağliyordu ve evet hala sarılıyorduk.

"Çağan gil ağşada mi?" diye sordum

"Hıhı" dedi abim sonra ayrıldık ve yüzüne baktim ve "hadi ağşaya inelim" diye ekledim

"Tamam" diye cevapladi abim ve ağşaya indik. Ağşaya indiğimizde herkes çok sessizdi ve çağan hala sinirliydi. Kızlar hemen yanıma gelip bana sarıldılar bende onlara sarıldım :)

"Tamam tamam iyim" dedim ama iyi değildim gözlerim kız kırmızı olmuştu.
Kızlardan ayrılıp koltuğa oturdum.

"Evleniçeksiniz itiraz yok" dedi kerem bey ama çağan gittikçe daha çok sinirleniyordu. Açıkçasi bende hala sinirliydim. Abim bunu farketmiş oluçak ki bizi yukarı çıkartı.

"Hadi gelin yukari çikalim" dedi abim ve hepimiz yukari abimin odasina gittik

Geldiğimizde çağan patlamıştı "YA NASIL YA RESMEN BİZİ GÖZ GÖRE GÖRE EVLENDİRİÇEKLER" diye bağrıyordu ben yine ağlamaya başladim.

Leya yanima gelip beni sakinleştirmeye çalıştı "Şşşş Tuana ağlama abim gil bi yolunu bulur"

"LEYA NASIL YA RESMEN GELMİŞ H-HAYATIMI MAHV EDİYORLAR!" Artik bende patlamiştim hem ağliyor hem bağriyordum en sonda abim yanima gelip bana sarıldı.

"şşşşş tamam bak sakin ol birtanem" diye beni sakinleştirmeye çalıştı ama ben hala ağliyordum

"ABİ-" hala ağliyordum ve kendime hakim olamiyordum ben bağrmaya başlayınça abim daha sıkı sarıldı. Biraz sakınleştıkden sonra ayrıldık ve çağanla göz göze geldik oda ağliyordu.

"Kızlar hadi gelin biz benim odama geçelim" dedim ama sesim o kadar halsiz çikiyordu ki

Beni onayladılar ve benim odama gittik.

"İyi misin?" diye sordu Ülkü onlarda benim bu Halime baya üzülmüşlerdi

"Hıhı" diyebildim sadece

Kızlara biraz odamda oturup kafa dağıtmaya çalıştık.

Çağandan:

Tuana çok kötü görünüyordu ve ben kedimi suçluyordum. Leya gil Tuana'nin odasına gittiler bende gerçekten artık dayanamadım ve ağlamaya başladim.

"Olm sende mi ya?" diye sordu Esat ve yanima gelip bana sarıldı bende sarıldım ve daha çok ağlamaya başladim. Sonra yağız geldi ve oda sarıldı sonra Özgür ve denizde bize katıldı ve hepimiz birbirimize sarıldık sonra ayrıldık ve hepsinin gözleri dolmuştu.

"Tamam ya ağlamayın bebek gibi" dedim ve bu dediğime güldüler

"Bize diyene bak" dedi deniz ve daha çok gülmeye başladik

"Ağlanıçak halimize gülüyoruz" dedi Özgür ve haklıydıda ağlanıçak Halime gülüyordum

"Aynen ya" diye yağız Özgüre katıldı

Sonra kapı tıklandi ve içeri Leya girdi

"Abi hadi gidiyormuşuz" dedi

Başımla onaylayıp bizimkilerle ağşaya indik. Ağşaya indiğimizde Ülkü ve defne bizi bekliyordu tuanaya baktığımda gözler dahada kızarmişti ve şişmişti göz altlarıda morarmıştı muhtemelen daha çok ağlamıştı.

Kapıya geldik ve herkesle vedalaşdik ama tuanayla hiç konuşmuyorduk daha doğrursu korkuyorduk ona bakıp sadece gülümsedim oda gülümsedi ve gittik.

Eve geldiğimizde yukari odama çıkıp hemen uyudum.

———————

Bölüm nasıldı?

En sevdığınız kisim?

Hikaye nasıl devam edecek?

606 kelime

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin