Akşam yemeğinde kaos

861 43 9
                                    


Tuanadan:

Eve gelmiştik, bizimkiler hazırlanmak için evlerine dağıldı.Efe hala o mesaja sinirliydi ama bi o kadarda bizim için endişeli gözüküyordu. Mutfağa gidip Efe'ye bir bitki çayı hazırladım tarifini Leya vermişti.

"Efe al sana bitki çayı yaptım"

Elimden aldı ve "teşekkür ederim :)" dedi

"Efe bu kadar germe kendini lütfen belki biri çok kötü bir şaka yapıyordur"

"Nazım" AĞAĞAĞAĞA nazım mi dedi o- bi dakka ya banane ne derse desin. ( 3 deyince inanıyoruz 1... 2... 4... 😂)

"Nazım bak biz mafyayız yani bunun bi şaka olma ihtimali çok düşük" dedi haklıydıda

"Neyse tamam yinde kafana takmamaya çalış ben akşam yemeğini hazırlıcam" dedim ve ayağa kalktım.

"Yardım lazım mı?" Diye sordu Efe

"Aslında biraz yardım fena olmaz" dedim gülümseyip mutfağa geçtık

"Şimdi sen çorba, salata ve masayı hazırla ben ana yemeğını, tatlıyı ve etrafı toplayayım" dedim Efe'de kabul etti. Yaklaşık 2 saat sonra her şey bitmişti masa hazırdı, yemekler çoook güzel gözüküyordu ve evimizde topluydu. Efe ve ben kendimizi koltuğa atmiştık, baya yorulmuştuk. (Oyyy kiyamam ;)

"Offf çok yoruldum" diye söyleniyordu Efe

"Hadi oflanma daha biz hazırlanıcaz" dedim. Sonra oflayıp puflayıp yukari hazırlanmaya çıktık.

Tuana:

Çağan:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağan:

(Beğenmeyen başka düşünebilir)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Beğenmeyen başka düşünebilir)

Odadan çıktığımda çağan ile karşılaştım baya yakışıklı- ne diyorum ben Ya noluyor bu aralar bana? (Aşık oluyorsun Naz hanim)

"Çok güzel olmuşsun" dedi ve yüzümde bir tebessüm oluştu.

Bende "teşekkür ederim sende çok yakışıklısın" dedim

Birlikte ağşaya indik ve son kontrolleri yaptık her şey tamd- aaa geldiler.

"Ben bakarım" kapıyı gidip açtım herkes gelmişti

"Buyurun geçin, Hoşgeldiniz" dedim ve onları içeri davet ettim. Sonra b-babam içeri girdi o günden sonra onu hiç görmemiştim. Babam gözlerime baktı ve iğrenerek kaçırdı gözlerini. Bu benim gözlerimin dolmasına neden oldu.

Efe beni içeriye çağırdı. "Na- Tuana hadi gel" Naz diyeçektı ama Tuana dedi. Biz Efe'yle birlikte başkaların yaninda Tuana veya Çağan diyorduk ama yalnızken Naz Efe'nin oluyordu Efe'de Nazın.

"Geldimmm" dedim ve dolan gözlerimi sildim sonra salona geçtım.

"Hadi gelin masaya geçelim" dedim herkes beni onayladi ve masaya geçtık Efe benim yanımda oturuyordu kulağıma eğlip

"İyi misin? Durgun oldun birden" dedi

Efe'ye baktım gözlerim doldu. Çünkü Efe hep ben kötü hissettiğimde fark ediyor hep beni teselli ediyor. Allahım bu nasıl bir sevap işledimde sen bana Efe'yi yolladın.

"Naz? İyi misin?" diye tekrar etti sorusunu aynı ses tonuyla.

"Evet" dedim ama iyi olmadığım her halimden belliydi. Efe tekrardan kulağıma eğıldı ve

"Baban yüzünden mi?" Bu soru benim gözlerimin dolmasına neden oldu. Başımı Efe'ye doğru çevirdim ve dolan gözlerimle kafamı 'evet' anlamında salladım.

Annem "kızım yemekler çok güzel olmuş elline sağlık" dedi

Tam afiyet olsun diyeçektım ki babam konuştu. "Hayır bence yemekler çok kötü Tuana senden zaten bir şey olmazdı ama ev hanımı olursun sanıyordumda onu bile becerememişsin" dedi bu sözlerle gözümden yaşlar akmaya başladı. Efe benim ağladığımı  gördüğünde daha çok sinirlendi ve ayağa kalkıp bağırmaya başladı.

"YETER! BU KIZA BÖYLE DAVRANMAYA HAKKIN YOK KEMAL BEY!" (Kaos varğğ)

"SANANE ÇAĞAN SANANE BENİM KIZIM DEĞİL Mİ İSTER DÖVERİM İSTER SEVERİM" (ayyy bu ister döverim ister severim lafından nefret ediyorum Ya?! Olm ne bu tapulu malın mı?)

"ZATEN BİR DAHA YAPAMİYACAKSİN" Dedi çağan ben hiçkiriklara boğulmuştum bile.

"Bi dakika bi dakika bir daha derken?!" Dedi abim. Şimdi büyük bir kavga çıkacaktı eminim

"ANLATAYIM YAĞIZ BU SENİN BABAN OLACAK İ* TUANAYI ÇAĞIRMIŞ VE DÖVMÜŞ!"

Herkes birden "nE?!" Diye bağırdı bende artık kendimi kontrol edemiyordum çok feci şekilde ağlıyordum.

——————————————

Küfür için Sorryyyy

Bölüm nasildi?

Kavga nasıl devam edecek?

Neler olaçak?

Koaslı bir bölümmm 🫶🏻

561 kelime

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin