Tuana'nın kötü geçmişi

676 35 3
                                    


Tuanadan:

Beni bulmana sevindim güzelim❤️

Artık emindim oydu! Kim mi diye soruyorsunuz? Eski sevgilim Berat (beratı kötü role soktum😂🥺)

Daha doğrusu zorla olan eski sevgilim. Kafanız karaşmiş olabilir ama en yakın zamanda her şeyi en küçük detayına kadar öğreneceksiniz.

"Lan! Bu Berat seni nerden buldu!" diye haykırdı abim resmen. Islak olan saçlarımı kuşağımın arkasına koydum.

"Abi.." dedim titreyen sesimle, gözlerim dolmuştu akımla o günler geldi tekrar o günleri yaşamak istemiyorum..

"Gel buraya" dedi ve beni kendine çektı kollarını bana sardı bende onun gibi kollarımı sardım ve hiçkirarak ağlamaya başladım.

"Abi korkuyorum"

"Şş tamam güzelim korkma ben burdayım" dedi ve benden ayrılıp yüzümü ellerinin arasına aldı ve baş parmakları ile göz yaşlarımı sildi. "Bak ben buradayken kimse sana dokunamaz tamam mı?"dedi bende başımı salladım

"Aferin sana, şimdi git elini yüzünü yıka kendine gel sonra ağşaya inip bizimkilere anlatalım"

"Tamam" dedim ve banyoya girdim. Korkuyorum iliklerime kadar hissediyorum. Ya beni suçlu tutarlarsa  yada b-berat geri gelirse? Aklımda o kadar soru vardı ki.. Elimi yüzümü yıkadım ve lavabodan çıktım. Abim ile ağşaya indik. Ağladığım için gözlerim kızarmıştı bu yüzden ben oturunca endişe ile bütün gözler bana döndü. Çağan gelip yanıma oturdu. Çok endişeli gözüküyordu.

"Naz! Noldu iyi misin?"

"Efe..🥺" anlatıp anlatmamak arasında kaldım, abime döndüm bana güç vermek için gülümsedi. Biraz olsun cesaretimi toparlayabilmiştim.

"Biz abim ile bana kimin yazdığını bulduk" dedim göz yaşlarım benden habersiz akmaya başlamıştı

"Ne? Kim?" Dedi Defne arkadan

Derin bir nefes aldım ama yinede kendimi konuşmak için hazır hissetmiyordum. Efe bunu anlamış olacakki başımı dizlerine yatırdı ve saçlarımı okşamaya başladı.

"Tuana kendini ne zaman hazır hissediyorsan o zaman anlat" dedi Ülkü gülümseyip

"Y-Yazan kişi benim E-Eski sevgilim, B-Berat" dedim herkesten bir "ne?!" koptu

"Daha doğrusu-" lafımı hiçkiriliklarım ile geri yutmuştum

"Naz anlatmak zorunda değılsın" dedi çağan naif bir ses tonu ile. Ama ben anlatmak istiyordum sadece kendimde o çesareti bulamiyorum.

"Aslında bir an boşluğuma gelmişti. A-Abim ve Ailem ile aram bozuktu ve o sırada Berat gelip bana ç-çıkma teklifi etti, bende kabul ettim ama dediğim gibi bir an b-boşluğuma gelmişti. İlk günü süper geçmişti aslında ama ikinci gün beni e-evine çağırdı, bende gittim çünkü abimle kavga etmiştik belki kafa dağtırım diye gittim ama gitmez olaydım. B-Beni o gün o-orda s-saatlerce d-dövdü" ağlamam o kadar şiddetlemişdiki konuşamaz hale gelmiştim. Kızlara baktım oylarında gözleri dolmuştu erkeklerde öyle, çağanı bilmiyorum başımın hala onun dizlerinde olması yüzünden yüzünü göremiyorum.

Biraz kendime gelip konuşmaya devam ettim "bana orda d-dokunmaya çalıştı ama izin vermedim bir şekilde dokundurmadım, ama ben öyle yapınca çok sinirlendi beni o-odaya kitledi ve her gün gelip 1-2 saat d-dövüyordu. Kaç gün o evde kaldım bilmiyorum, çok kötü hale gelmiştim. Eğer abim gelip beni kurtarmasaydı o-orda ö-ölecektım." Leya'nı getırdığı sudan bir yudum aldım sonra konuşmaya devam ettim. "Abim benim yokluğumu fark etmiş ve beni aramaya çıkmış tabi benim sevgilim olduğunu ona söylememiştim o yüzden nerde olduğumu bulmak biraz zor olmuş. B-Beni bulduğunda benim her yerim y-yaraymış çok kötüyümüşüm. Hastaneye falan gittik orda biraz olsun iyleştım. Ama psikolojik sorunlarım olşmuştu. Abimden başka kimseyle konuşmuyordum, güvenmiyordum. abim olmasaydı ben büyük ihtimalle intih*r etmiştim. Zaten o sürende bir kaç kez denemiştim ama abim bir şekilde kurtarıyordu beni :) O kötü günden sonra beratı hiç bir daha görmedim ama şimdi tekrar o-ortaya çıkması beni ç-çok k-korkutuyor" dedim. Herkes çok şaşırmıştı. Kızlar ağlıyo erkeklerde göz yaşlarını saklamaya çalışıyordu. Efe dizinin üzerindeki başıma bir öpücük kondurdu.

"Şşş bak korkma artık ben burdayım, bak abin burda, kızlar burda, erkekler burada. Herkes burda güvendesin kimse sana dokunamaz tamam mı?" Dedi Efe.

Başımı dizlerinden kaldırdım ve yüzüne baktım, odunda gözünden yaşlar akıyordu. Daha fazla dayanamadım ve Efe'nin boynuna sıkıca sarıldım ve hiçkirarak ağladım, Efe'de belime sarıldı ve bana şunu dedi kulağıma, sesi bir fısıltıdan ibadeti

"Korkma miniğim, o kötü anılarının hepsinin yerine güzel anılar koyacağım ,söz veriyorum yaralarını saracağım sevgilim.."

___________________

Hellooooooo

Bölümün son sahnesi çök hoşuma gitti, Efe ilk defa nazına 'sevgilim' dedi..

Berat hakkında ne düşünüyorsunuz? Bide böyle bir şey bekliyormuydunuz?

Hikaye nasıl devam edecek?

Yuhuuu biraz uzun bir bölüm yazabıldım💃💃
678 kelime

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin