Yağızdan:Çağan ameliyattan çıkmıştı ve yoğun bakıma alındı ama Tuana'nın ameliyati hala devam ediyor. Bu süreçte Hande hanım ve kerem bey gelmişti. Şöyle bir bakıyormuşsun Leya'nın ailesi onu ne kadar çok seviyor yada çağan için ne kadar endişelendiler ama Tuana ve benim anne ve babamiz burda bile değil. Kızları içerde can çekişiyor ama onlar umursamıyor. Ülkü aramış anne ve babamı bizden gizli haber vermiş ama onlar telefonda 'banane gebersin' demişler Tuana bunu duysa ne kadar üzülür?
"A-Anne baba bakın a-abim, abim uyandı!" Diye bağırdı Leya yoğun bakıma camından baktığımda çağan uyanmış bize el sallıyordu.
Doktor çağan'nın yanına girdi ve onu muane etti sonra odadan çıktı.
"Çağan beyın durumu gayet iyi onu şimdi normal odaya alğıcaz"
"Tamam doktor bey çok teşekkür ederiz" dedi kerem bey
"Ne demek efendim görevimiz, geçmiş olsun" dedi ve gitti. 5 dk sonra çağanı normal odaya aldılar bizde onun yanına gittik.
Çağandan:
En son hatırladığım şey biz Nazla kaza yapmıştık ama ben uyandığımda karşımda bizimkiler ve anne, babam vardı- Bi dakka ya NAZ NERDE?!
"Oğlum iyi misin?" Diye sordu annem
"Ben iyiyimde-"
"Oh oh iyi ol oğlum" diye sözümü kesti
"Abi çok Korkutun bizi"dedi Leya ve bana sarıldı.
"Bak ama şimdi iyiyim" dedim sonra yağıza döndüm. "Yağız Tuana nerde?"
"Hala ameliyata" dedi. Yağız çok yıpranmış gözüküyordu o yüzden onunla yanlız konuşmak istedim öbürleride onayladı ve odadan çıktı. Yağızla ben yalnız kaldığımızda söze başladım.
"Yağız ben çok özür dilerim yani şey-"
"Olm bunun için özür dilenir mi hem adı üstünde kaza. Sen şimdi nasılsın?"
"Ben iyiyimde Nazın durumu nasıl?" diye sordum ama Yağız'ın gözleri doldu
"D-Doktor her şeye H-hazırlıklı olun dedi"
"NE?!" Nasıl her şeye hazırlıklı olmak ya ne kast ediyor bu?
"Neyse çağan ben artık çıkayım hem dinlen hemde ailen ile biraz vakit geçir" dedi ve benim bir şey dememe izin vermeden odadan çıktı.
"Nasıl yani şimdi Nazın hayati tehlikesi mi var?" Diye sordum kendi kendime ve kendimi suçlamaya başladım.
"Her şey benim yüzümden oldu Naz bana yavaş sürmemi söylemişti ama ben onu dinlemedim! Kaza benim yüzümden oldu Naz benim yüzümden can çekişiyor!" diye söylüyordum en sonda dayanamadım ve serumu falan her şeyi söktüm ve ameliyat hanenin oraya doğru gitmeye başladım. Esat beni gördü ve direk söylenmeye başladı tabi onun sayesinde herkes bana tekrar yatağıma gitmemi istiyordu.
"Olm manyak misin senin kalkmaman lazim" dedi Esat sonra zaten bütün gözler bana döndü. Babam ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.
"Oğlum senin dinlenmen lazım hadi odana git ve dinlen"
"Hayır Baba bende burda bekleyeceğim!" dedim kararlı sesim ile. Biraz daha uğraştılar gitmem için çabaladılar ama başarısız oldular ben çok kararlıydım burda Nazı bekleyeceğim...
————————————
Selam aşkilotalarim 🍫
Bölüm nasildi?
Efe nazı çok güzel sevmiyor mu?🥺🫀🤍
Bizide böyle seven olsa keşkeHikaye nasıl devam edecek?
Kıymetımı bilin bir günde iki bölüm 😂 şaka yapıyorum
457 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfen Aşk
Teen FictionZorla evlendiğin birisine aşik olacağını hiç düşünmüşmüydün? Ben oldum