BÖLÜM 1

175 6 6
                                    

Hey hey noluyo?Bisaniye benim yüzüm niye ıslak?Ben banyodamı uyudum?Gözlerimi açmadan önce bu sorularla boğuşuyordum.Gözlerimi açtığımda karşımda bir adet Dogi beklemiyodum."Oğlum senin ne işin var üstümde.Anneeeeee Dogi nin odamda ne işi var."Anneme çığırışımdan Dogi korkmuş olmalı ki garip garip inlemeler çıkarıyordu."Kumsal bu gün günlerden ne diyeceğim ama sen daha kendi doğum gününü bile bilmediğin için sormuyorum.Kızım bu gün cumartesi.Dogi yi gezdireceksin ve gelince yıkayacaksın.Tabi önce kendini yıka yüzün salya içersinde.Gülmeyeceğim yok hayır.HAHAHHAA kumsal çok komik gözüküyosun."Annem gülmeye devam ederken bu gün Dogi yi gezdireceğimi hatırladım.Yatağımdan kalkıp iç camaşırlarımı şort tişört ikilisini de alıp banyoya ilerledim.Bonyoya girdğimde nedense aynaya bakma gereksiniminde bulundum.Ahhh hayır annemin dediği kadar varmış.Yüzüm salya içinde,saçlarım kabarmış ve dinazorlu pijamalarım pati izi ile dolu.Üstümdekilerden kurtulup doldurduğum küvetin içine girdim.

Duştan çıkalı yarım saat olmuştu.Üstümü giyinmiştim ama saçımı kurutmaya üşendiğim için saçım hala ıslak duruyordu.Yatağımda;saçımda havlu ile yatıyordum."Kumsal hadi kal saçını kurut ben bavulumu hazırladım.Teyzene gidiyorum(antalya)ev sana emanet abin bu akşam gelicek.Dolaptaki yemekleri ısıtırsın.Dogi yi gezdirdikten sonra yıka.Hadi bana erken tatil."Annemin ne dediğini ya da dediklerini anlamadım aklımda da kalmadı.Off bi şekilde işi yürütücez artık.Annemin sözlerinizden anladığınız kadarıyla evet yaz tatiline bir hafta var.Ben karmaşadan kendimi tanıtmadım dimi.Ben Kumsal lise iki öğrencisiyim ve bu durumda 16 yaşında oluyorum.Bir abim var adı Onur üniversite bir öğrencisi.Ona bir hafta erken tatil olduğu için o buraya geliyor.Normalde Ankarada okuyor ve iyi anlaşıyoruz ama o çok korumacı davranıyor ve çooook kıskanç.Saçımı kuruttum ve mavi gözlerimi ince bir eyeliner ile ortaya çıkarttım.Koşu ayyakkabılarımı da alıp aşağıya indim "Dogiiiiii hadi oğlum gidiyoruz." Dogi salondan koşturarak çıktı ve yanıma geldi ağzında tasmasını da getirmeyi unutmadı tabi.Ayakkabılarımı giydim ve Dogi ye tasmasını takıp dışarı çıkarttım.

Dogi ile deniz kenarına kadar yürüdük."Dogi hadi beni yakala."arkama bağırdım ve koşmaya başladım.Çimler geldiğimizde Dogi üstüme atladı ve yere düştük."Ahahahah Dogi kalk hahaha çok ağırsın!"bağırırken Dogi yi üstümden atmaya çalışıyodum.Telefonumun zil sesi duyulduğunda nihayet Dogi yi üstümden atmıştım."otur olum."telefonum ben açana kadar kapanmıştı.kimin aradığına bakacakken mesaj da geldi.Önce mesaja baktım Mesaj Onur dandı(abim).Kesin aramada ondandır.'Kardeşim eve geldim annem evde yok sende Dogi yi gezdirmeye çıkmışsın.Bence bu kadar gezdirme yeter hadi Ankara dan arkadaşlarım geldi.BİZ AÇIZZZ!!!!!!' Ne ben evde bi abi ile baş edemezken bide arkadaşlarımı gelmiş.HAYIR!!!Bu bana yapılamaz.Dogi yi alıp eve yavaş yavaş yürümeye başladım.

Eve geldiğimde kapıda dört çift ayakkabı gördüm.Ama arlarında kız ayakkabıları da vardı ve abimin ayakkabıları bu dört çiftin arasında değil beşinci olandı.Anahtarımı aldığım için şanslıydım.Dogiyi yıkayacağm için bahçede bıraktım.Ayakkabılarımı çıkarıp elimi aldım ve içeri girdim.Salondan gülme sesleri geliyodu eminim geldiğimi bile duymamışlardır.Sessizcene salonun kapısına yaklaşıp içeridekilere bakmaya başladım.Aralarında bir kız vardı.abim in yanında oturuyordu.Kumral saçlı ela gözlü bir çocuk abimle muhabbet ediyo arada kahkalara boğulma sebebi oluyodu.Mavi gözlü,sarışın bir çocuk elinde telefonla köşedeki tekli koltuğa oturmuş muhabbetten haberi yoktu.Kapının ağzında dikilmeyi bırakıp içeri girdim "Selam abi" abim ilk başta afallamıştı çünkü geldiğimi belirtecek hiç bir ses duymamıştı."Selam canım(!)kardeşim."abim le selamlaştıktan sonra arkadaşlarına tekrardan bi baktım.Onlarda bana bakıyordu tabii bir kişi hariç...Mavi gözlü çocuk hala telefonuyla ilgileniyordu hatta benim geldiğimden bile haberi yoktu."Sizede meraba.Abi beni arkadaşlarınla tanıştırmayacakmısın."abim tamam anlamında başını tamam anlamında salladı ve kumral çocuğu gösterip "Bu komik çocuk Can."abimin tanıttığı kumral(adının Can olduğunu öğrendiğim)çocuk ayağa kalkıp elini uzatıp"Meraba Onurun dediği gibi ben Can.Sen Kumsal sın bunu hepimiz biliyoruz."deyip gülümsedi çok şeker çocuktu.Abim kızı gösterip "Buda Sude. Gurubumuzun tek kız üyesi."deyip bana şeker gülümsemesini gönderen kızı gösterdi."Selam Kumsal abin dışında bize büyüğün gibi seslenmeni istemiyoruz.Heleki ben bu kerestelerin arasında kala kala bunlara benzeyeceğim diye korkuyorum sen beni kurtarabilirsin."deyip imkanı varmış gibi daha çok gülümsedi.Can"Aaa ama ayıp oluyor şekerim.Benmi keresteyim aşkolsun Sudecim."Canın bu lafına herkes gülerken gözüm yine o telefonuyla uğraşan çocuğa takıldı hala aynı şekilde telefonuyla uğraşıyordu.Acaba adı neydı?Ya da sesi nasıldı?O telfonla onu bu kadar uğraştıran neydi?Aklımda deli sorular.Abimin konuşması ile beni düşüncelerden kurtardı."Veee bu çok asosyal çocuk ta Mete.Hey dünyadan Mete ye.Orda kimse varmı?"demek adı meteymiş.Adını yeni öğrendiğim Mete İlk başta afallamış olsa bi toparlayıp"Hee.... he efendim abi."diyerek şaşkınlığını belli etti."Mete olum biraz bırak şu telefonu geldiğimizden beri elinde.Seni kardeşimle tanıştırayım.Mete Kumsal.Kumsal Mete."diyerek el hareketleri yardımıyla bizi tanıştırdı."Her neyse ben birşeyler hazırlayayım"dedim.

Yemekleri hazırlayıp masaya dizerken Sude gelip bana yardım etti.Tabakları ve çatal kaşığı yerleştirip abimi çağırdım."Abiiii hadi sofraya."Abimler masaya oturunca onlara yemeklerini koydum ve"Abi ben Dogi 'yi yıkayacağım dışarıdayım.Sude kusura bakmazsan yemekleri sen koyarmısın?"dedim ve şirince gülümsedim."Tabi sorun değil sen işine bak.Hatta abine dedim kızı boşuna çağırma diye ama inadına çağırdı."

Diyip yine güldü bende karşısında tebessüm edip odama çıktım.Üstüme sporcu atletimi ve kapri taytımı gidim.Hemen aşşağıya inip dışarıya çıktım."Dogiiiii olum hadi gel."diye bağirıyordum ve de bahçede geziyordum.Birden yere düştüm.Ahhhh!Dogiiiiii ya yapma bunu bana yaaa."diye çığırırken Dogi y de üstümden atmaya çalışıyodum"Görürsün Dogi kalk üstümden."Dogi yi üstümden atıp yerden hemen kalktım.

Köpüklü suyu hazırlayıp Dogi yi yıkamaya başladım.Tüylerini köpürttükten sonra durulamaya başladım.Suyu üstune tutup temizledikten sonra çeşmeyi kapatmak için arkamı dönmüştüm ki Dogi birden silkelendi ve sırılsıklam oldum."Dogiiiii!Yeter ama."arka bahçeden hızlı bir şekilde çıkarken sert bi cüssye çarptım ve sert cüsse yere bende onun üstüne düştüm ikimizde yeri boylamıştık.Kimin üstüne düştüm diye bakmak için kafamı kaldırdığımda Mete ile karşılaştım.Bedenlermiz sanki yapışmış gibiydi ne o kımıldıyodu ne de ben."Şey pardon çok özürdilerim.İstemeden oldu...Gerçekten."diye ağzımda gevlerken bi de onun üstünden kamaya çalışıyordum.Sonunda ayağa kalkabildiğimde hala olayın şokunu atlatamamıştım."Sanırım birileri çok etkilendi.Kusura bakma canım tipim değisin."diye dalga geçince bene sirlendim neresinden uyduruyordu."Asıl senin çok hoşunâgitmiş olmalı üstunde olmam.Ahh canım kusura bakma tipim değisin."ben orda ne kadar kapak yapmak istesemde kendimi tuttum ve

susup ondan gelecek tepkiyi bekledim.Piç ce sırıtıp"Hangi erkek üstünde bi kızın olmasını istemezki."dedi ve ardından ekledi"üstümü sırılsıklam yaptın çok sağ ol."Tişörtünü çıkarttı.Aha onlar baklava mı?Acaba dokunabilirmiyim desem izin verir mi?Aceba o kadar kası yaparken günün kaç saatini harcadı.Ve içerde iken dikkatimi pek çekmeyen,hatta göremediğim piricingi il şimdi karşımd duryordu."İstrsen

METEorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin