Kapıdan girdiğimde Mete ve Can sinirli bir şekilde bana bakıyorlar. Can "Bak Kumsal ben seni hem kardeşim hem de kankam olarak görüyorum ve abinin arkasından iş çevirmemen gerektiğini düşünüyorum." şimdi anlaşıldı bunların sorunu. Sanırım biraz oyun oynasam sorun olmaz :)"Can kanka ama ben onu çok seviyom lütfen Onur a söyleme lütfeeeen." Can biraz düşünür adam pozu aldı ve ileriye doğru baktı. Can kanka senden ileri görüşlü olmaz çok uğraşma sen üzülürsün yanee. "Kumsal ben karışmam abinin haberi olmalı omaz böyle komşular neder sonra?" Can birden anneme bağlayınca ağzım açık kaldı. Ciddi ciddi annem gibi konuştu. "İyi kanka söyle zaten ." ben duygu sömürüsüne devam ederek onları inandırmaya çalışırken hiç konuşmayan Mete namı değer öküz konuşmaya başladı hatta konuşmadı kükredi. "Bu yaşta ne sevgilisi Kumsal! Odana çık." uha bu kim ki bana bağırıyo hem yaşımda ne varmış benim ki bence tam yaşım. "Sanane lan hadi Canı anladım kankam sen benim hiçbirşeyimsin hatta seni sevmediğim kadar senden nefret de etmiyorum çünkü hak etmiyosun." Yürü be kumsal kim tutar seni süper konuştun be mubarek. İç sesim de konuştu tam oldu. "Can o benim sevgilim değildi en yakın arkaşımdı hatta ve hatta kardeşim yani sana biraz oyun oynayayım dedim ve öküz mete bozmasaydı iyiydi ve abimin de denizden haberi var. Hadi ben odama çıkıyom eyvallah." merdivenlere doğru koştum tam merdivenlerin yarısına gelince durdum ve bağırdım. "Hayvan Mete bunu sen dedin diye yapmadım yani sana itaat etmiyom hıh." merdivenlerin hepsini tırmanıp odama girdim. Tabi arkamdan kapımı örtüp kilitledim bu öküz Mete nin ne yapacağı belli olmaz . Dolabımın kapısını açıp biraz baktım ve siyah yırtık kot şortum ve geçen seneden bende kalmış olan Denizin bordo kısa kollusunu giydim. Saçıma dağınık ev topuzlarımdan birini yapıp dogi nin tasmasını aldım ve aşağıya indim. Bu ara dogiyi aksatmıştım ve önuu çok özlemiştim. merdivenleri indim ve bahçeye çıkıp Dogiye seslendim "Dogii hadi gel dışarı çıkıcaz . Hem deniz de gelicek. " Dogi de ailenin diğer üyeleri gibi Denizi çok severdi. Dogi arka dan çıkıp üstüme atladı ve yüzümü salya içeriside bıraktı. "Hadi kalk Dogi üstümden." dogi yi üstümden itekledikten sonra içeriye girdim ve elimi yüzümü yıkadım . "Can kanka ben dogiyi gezdirmeye gidiyorum." içeriden bi kaç kırılma sesi geldikten sonra Can mutfak kapısında beliriverdi. "Yaninda başka kim var kanka yani tek gitmiyosun dime." bana sormaya çalıştığı şey şu "yanında kim var deniz mi yoksa" sanki ben anlamıyom seni Can Allah Allah önceden hesap verdiğim kişi birdi şimdi... Sude de yok bu gün sude açaydım kollarımı gitme deyeydim. Ah yine krolaştım kahretsin. "Kanka yanımda Deniz olcak sorun yok Dogi onu çok sever." Can kafa sallayınca hemen dışarı çıkıp dögiyi aldım. Deniz beni az ilerideki bir kafenin önünde bekleyecekti.
"Dogii ,Deniiiz off siz ne kadar güzel bi ikili oldunuz beni çıldırtmak için" yarım saattir sahilde Dogo ve Denizi yakalamak için koşuyorum ama yok birini yakalıyorum diğeri kaçıyo beni çıldıtıyorlar. Telefonumu çıkarıp saate baktım ve iki saattir burada olduğumuzu gördüm. Yani ben buraya 6 da geldim şimdi saat 8 ve hava karamış. "Deniz kanka tamam yeter bu kadar hadi bak hava da kararmış gidelim." Deniz arkamdan çıktı ve "İyi kanka hadi gidelim" hey deniz burdaysa dogi nerde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEor
ComédieKumsal kendi halinde yaşayan bir kızdı. Arkasında abisi olmadığında yanında olacok bir dostu vardı Deniz. Aralarına yeni katılan Alara Kumsal'ın sanki kaybolmuş kardeşi gibiydi. Deniz hala alara ya ısınamamıştı. Kumsal bu iki anlaşamayan uyuzların a...