Alarımın sesi kulağımın içine ederken ben ayılmaya çalışıyordum. Odamın kapısı birden açılınca yerimden sıçradım. Abim içeri girer girmez bağırmaya başlamıştı. "Şu siktiminin alarımını kapatmayı bilmez misin sen?" ben daha ne olduğunu anlamada alarımını kapatım odadan söylenerek çıktı. "Okul bitti ben hala alarımlardan kurtulamadım!!!" Ben biraz halı ile bakıştıktan sonra banyodaki rutin işleri halledip odama döndüm. Okula serbest gittiğimiz için yırtık kot şortumu ve 5sos tişörtümü giydim. Saçımı bol bir balıksırtı ördüm. Ayağıma airlerimi giyip aşağıya indim. Annemin olmamasını fırsat biliyorum yoksa hayatta evde ayakkabı giymem. Giydiğimi görse ayakkabıyı götüme sokar heralde...
Buzdolabının kapısını açıp ne yesem diye bakındım sonra üşengeçlik tuttuğu için b kendime ılık süt yapıp içtim. Bardağımı tezgaha bırakıp bordo çantamı aldım. Sanki bardağı niye yıkamadın dediğinizi duyar gibiyim. Ben nefes almaya üşenen ben sizce yıkar mıyım? Ben böyle salak salak yürürken denizle buluşacağımız yere geldiğimi fark ettim. Aklıma Deniz gelince Dogi nin kaybolması geldi, dogi nin kaybolması gelince Mete ye sarılmama geldi ve yanaklarım kızardı. Mete ye sarıldım o da karşılık verdi vermesine ama benim kafama dank edince kızardım o da benle dalga geçti:(( ben düşüncelere dalmışken arkamdan gelen sesle irkildim. "Seni korkuttum mu? Üzgünüm kanka." Arkamdakinin Deniz olduğunu anlayınca rahatladım. Gülümseyerek arkamı döndüm. "Sorun yok kanka:)" Denizle muhabbet ederek okula geldik. Müdür günlük saça konuşmasını yaptıktan sonra sınıfa geçtik. Ben yerime geçerken yanımda denizi görmeyi beklerken uyuyan bir kızı gördüm. Buna gülümsedim bu kızı daha önce hiç görmemiştim sanırım yeni geldi. Deniz sıranın başında dikilmeye başlayınca gülmeye başladım. Deniz çok kıskançtı birinci siniftan beri yanıma kendinden başkasını oturtmazdı ve şimdi bir kız çıkıp yanıma oturmuştu bunu kendine yediremediği her taraftan belliydi. Deniz kızı dürtükledi. Kız uyku mahmuru sesiyle "siktir git başımdan." diye bağırdı. Deniz köpürmeye başlamıştı müdale etme zamanım geldi galiba. "Deniz kanka sakin sen şu arkaya geç hoca ayarlar zaten yerimizi.Lütfeeen." Deniz ısrarlarım karşısında arka sıraya geçti. Bende yanımdaki kıza döndüm. "Hey meraba adın ne?"kıza sevecen bir gülümseme yollamaya çalıştım çünkü sıçan uzaylı gibi göründüğümün farkındayım. Oda ben gibi gülümseyip "Alara senin?" diye sordu. Kısa cevap vermeyi seçip "Kumsal " dedim. Biz birbirimizi tanımaya çalışırken Semra hoca sınıfa girdi. Selamlaşmamızı yaptık Semra hoca alarayı gördü ve kendisini tanıtmasını istedi. "Hocam ben Mardin den geldim. Babam öldü annemle kalıyorum. Annem bir şirkette müdür. Bir erkek karrdeşim var. Bu kadar hocam." diyip yerine oturdu babasının ölmesine üzülmüştüm. Semra hoca "Peki okul kapanmasına üçgün kala niye geldin seneye gelebilirdin." Alara biraz düşündü ve "Hocam ben çok çabık arkadaş bulan ortam kuran biri değilim bu yüzden annem alışmam için erken getirdi." dedi ve Semra hoca yı göt etti. Semra hoca bizi serbest bıraktı bizdebunu fırsat bilip muhabbete başladık. Alara gerçekten çok iyi biriydi. Zaten çok kazık yemiş ben bunu insanları tanımadan gözünden anlıyordum.
Dersler işlenmediği içib erken çıkmıştık. Deniz hala Alaraya ısınamamıştı. Ama bende Kumsalsam bunların arasını yapıcam nihahaha...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEor
HumorKumsal kendi halinde yaşayan bir kızdı. Arkasında abisi olmadığında yanında olacok bir dostu vardı Deniz. Aralarına yeni katılan Alara Kumsal'ın sanki kaybolmuş kardeşi gibiydi. Deniz hala alara ya ısınamamıştı. Kumsal bu iki anlaşamayan uyuzların a...