Evde oturmuş düşünüyordum nasıl ya benim sakladığım İLK ÖPÜCÜĞÜMÜ o gıcık ego yığını nasıl almış olabilir ki bide sarhoşken. Bu düşüncelerle kafayı yememek için kendimi buz gibi suyun altına bıraktım biraz beynimdeki çenemin kapanması gerek. 'O nasıl bir cümle lan mal' iç sesim hala konuşuyo . 'Bak benim iç sesim olacak sürtük az kapa çeneni git midemdeki odaların birinde yaşa orda çok yemek var sen yemekten konuşamazsın zaten ' yine saçmalamaya başladım. Üşüdüğümü hissettiğimde duştan çıktım. Ellerim ayaklarım buruş buruş olmuştu. Odama geçip üstümü giyindim. Alaranın odasının kapısını çalıp girdim. "Hadi kalk denize gidiyoruz" alara bir şaşırdı. "Bu saatte denizde ne işimiz var mal" diyip kafama vurdu. Benim arkadaşlarımın hepsi anormal bi normali yok 'Sende anormal sin arkadaşların nasıl normal olsun.' yine geldi sürtük. 'Sen kendini midemde bi odaya kapatmici mıydın ?' 'Çok sıkıldım orda' illa benle uğraşcak işsiz. Alara ya döndüm ve "Mal bizim deniz değil yüzdüğümüz denize gidicez." arkadaş bizim denize gitcez sandı. "HA TAMAM KANKA SEN GİT BEN DUŞ ALIP GELCEM!" Biran önce evden çıktım evde mete ile karşılaşmak istemiyorum hatta mümkünse adını bile duymak istemiyorum zaten dün akşamda beni öptükten sonra sağlam bi tokat yedi abim duyarsa sıçar azına yeminle. Önce den hazırladığım plaj çantamın içine kitabımı da koyduktan sonra dışarı çıktım. Plaj a geldiğime iki kişilik yer kiralayıp birine havlumu serdim ve üstümdekileri çıkarttım. Beyaz tenime mavi bikini yakışmıştı. Gneş kıremimi sürüp gözlüğümü taktım. Kitabımı ve kulaklığımı alıp müzik dinleyerek kitap okumaya başladım. Bir müddet sonra Alara gelmişti ama yanında Sude Deniz Onur ve Can da var dı. "Kanka naber" diye şakıdı can .Olabilidiğince sırıtıp can a "İyi kanka sen" diye selam verdim. Can da kafa sıyla iyi işareti yaptı Deniz (bu deniz kumsalın kankası olan karışmasın:D) ler de yanımızda kendilerine şezlong kiraladılar. Ben kitabımı bırakıp biraz güneşlemnmek için şezlonga uzandım bu arada onur la sudenin denizde yüzdükleribi gördümhemde beraber abim biraz odundur ama sude den hoşlandığı çok belli önce alara and deniz çifti sonra onur and sude çifti... yaşasın çöp çatan ben nihaha. Can sıkıntısına (bu deniz kumsalın kankası olan değil) denize girdim. Baya ilerlemişken biri beni aşağı çekti. Şu anda çok korkuyorum. Yavaş yavaş gözlerimi açtım karşımda meteyi gördüm. ZATEN BAŞKA HANGİ MAL BİR İNSANI SUYUN ALTINA ÇEKER Kİ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEor
ComédieKumsal kendi halinde yaşayan bir kızdı. Arkasında abisi olmadığında yanında olacok bir dostu vardı Deniz. Aralarına yeni katılan Alara Kumsal'ın sanki kaybolmuş kardeşi gibiydi. Deniz hala alara ya ısınamamıştı. Kumsal bu iki anlaşamayan uyuzların a...