Bölüm 9

40 5 0
                                    

                               Can sıkıntısına Alara nın saçını 11. bozup 12.ye örüyorum artık durum o kadar vahim. Bu gün okulun son günü karne alacağız ama ben hiç merak etmiyom neden acaba... -Anan sıçacak azına da o yüzden- aha yine başladık son üç gündür bu konu açıldığında iç sesim hep bunu tekrarlıyo. Ve en kötüsüde dediği doğru. Ben mal mal düşünürken Deniz yine alara ya laf atmış dalaşıyorlardı. Bunlar hala alışamadılar birbirlerine. Matamatikçi şeytan karı geldi ve herkezin ismini tıslayarak okudu. Sıra bana geliğinde karnem beklerdiğimin aksine iyiydi. Yani şöyle açıklayayım bir varmış beş yokmuş. SIÇTIK...

               Ev yolunda yürürken deniz beni teselli etmeye uğraşıyodu tabi adam inek Alaranın desen öyle bi derdi yok çünkü o karnesini mardindeyken almış. Yani onunda zekilikte beden aşaği kalır yanı yok.-Tabi canım ne demessin- iş sesimin azına kürekle vurdum. "Kabka kimin nazına kürekle vurdun" denizin bu sorusu üstüne mal gibi kaldım içimden geçeni sesli mi söyledim yok artık.-Eskiden vardı bunda beyin ama kafa üstü düşe düşe yitirdi-delirmek üzereyim. "Yok kanka kimsenin kafaya vurmuyom" deniz kafa salladı. Bu arada tatile denizde geliyo bizim yzlığın yanından yeni yazlık aldıda. Bende alarayı çağırdım. Bizim evde kalıcak. Sanırım bu tatil süper olucak. Hemen eve girip odama çıktım. Herkes bavul hazırlıyodu bende başladım. Alara da bavulunu hazırlayıp bize gelicek. bizim evden hava alanına yola çıkıcaz. Bavuluma bütün şortlarımı doldurdum ve evden çıkıp aysude teyzelere Dogi yi bıtakmaya gittim aysude teye Denizin annesi Deniz bizle tatilegeliyo ama ailesi gelmiyo e bende dogiyi uçağa bindiremeyeceğime göre... Kapıyı aysude teyze açtı sevecen birşekilde gülümsedi ve dogi nin tasmasını tuttu."Aysude teyze ço teşekkürler." gülümsedim. "Nedemek biz Ahmet amcanla çok sevyoz Dogiyi." biraz hasret giderdikten sonra eve döndüm . Abim bavulunu odasını önüne koymuştu. Bikaç gündür evde mete ile karşılaş- ay şu şom azimi köpekler isırmasın olmaz azım değerli. Mete banyodan altında havlu ile çıkmış arkamda kalan odasına doğru yürüyou yani bana doğru. "Naber bücür" ne bücürü be. "Anan mete anan" diyip odama girdim  ve alara and denizi beklemeye başladım.

<1 SAAT SONRA>  

Hepimiz toplanmıştık ve hava alanına gidiyorduk. Hava alanına geldiğimizde görevli yardımı ile uçağa binip yerimizi bulduk. Ben alara deniz aynı sırda oturuyoduk. Deniz ve Alara  kavga etmesin iye ortaya ben geçtim. sobet mufabbet and uyku. İşte antalyadayım

METEorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin