İlk olarak bu kitapta Error ile siz shipleniyorsunuz yani Y/N yani sizin bakış açınızdan olacak
Bu yüzden siz olarak varsayılan karakter size benzememe ihtimali var
Lütfen bu nedenle bu bana benzemiyor demeyin
Neyse iyi okumalar
Çok sıradan bir gündü. Gün ne kadar sıradan olsada bence birer cennet. Çünkü bu gün cumartesi ve bugüne hiçbir planım yok.
Hala yatmak istesemde bu güzel günümü uyuyarak harcamak istemediğim için rahat yatağımdan kalktım. Hemen gözüm yatağımın yanındaki komidine kaydı.
Komidinin üzerinde telefonum ve birkaç çerçevelenmiş fotoğraf vardı. Fotoğraflarda ben ve öteki Sanslar vardı. En güzel günlerimin anısını bana doğumgünü hediyesi olarak vermişlerdi.
Saate baktım, daha 9:30. Çoktan kalktığım için uykumda kaçtı. Eh... birşeyler yapsak iyi olacak.
İlk olarak midemin bana verdiği mesaj ile mutfağa yöneldim. Hiç yemek yapmak için uğraşmak istemiyordum, bu nedenle yapabileceğim en hızlı şekilde tost yaptım.
Yaptığım tost ile salona geçtim ve televizyonu açtım, acaba bugün UnderNovela var mıdır?
Tostumu yerken pencereden dışarı baktım. Klasik UnderSwap işte.
(Sanslar size UnderSwap'ten ev vermişti)
Tostum bitince hiç uğraşmadan bulaşıklarımı aldım ve lavaboya koydum. Fakat şimdi yapacak hiçbir şeyim yoktu.
Öff! Neden erken kalkmak zorundaydım ki?! Can sıkıntısından sadece bana ait olan evde birkaç tur attım.
Hiç bir Sans'a şimdilik uğrayamam. Çünkü daha uyanmamış olabilirler. En az 12'ye kadar beklemem lazım.
Dışarı çıktım ve UnderSwap'in güzel havasını içime çektim. Belki biraz yürüyüş yaparsam zaman geçer...
Gerçekten DOĞAL bir yürüyüş yapacağımı mı sandın? HA! Tabikide evrenden evrene pencere açarak gezdim. O kadar pencere açabiliyorum yani.
Hmm... DustTale gezildi. OuterTale içi dışına çıkarıldı. HorrorTale kahvaltı olmak istemem. DreamTale... OLUR!
Hemen DreamTale'e bir pencere açtım. Hava biraz kasvetliydi ama bence güzeldi. Etraf biraz kanlı ve iğrenç... BAYILDIM! Etrafta gezinirken neredeyse yıkılmak üzere olan binalara girmek istedim.
Nedense ayağım beni ilk olarak okula götürdü =_=. Bi cumartesi okula gitmediğim kalmıştı QwQ.
Okulun içine girdim, umarım bina üzerime çökmez.
Hemen bulduğum ilk sınıfa girdim. Eski zamanlardan kalma olduğu için hiç teknolojik alet yoktu. Sadece masalar ve kitaplar...
Kitaplardan birini aldım... matematik. Harika. Biraz göz gezdirdim ve hiçbir şey anlamadım. Bu konuyu bilmiyorum galiba...
Ardından hemen öğretmenler odasına girdim. Küçükken girmek zorunda olduğun ama korktuğun o oda. Sanki o odaya girerken korkumu yenecekmişim gibi içine girdim ve kendimle gurur duydum.
Sırada müdürün odası vardı. İçinde sadece sıkıcı dosyalar olduğu için hemen çıktım.
En sonunda okuldan çıkmıştım. Okul bahçesinde biraz gezinirken arkamdan bir ses geldi:
-Burada ne yapıyorsun Y/N?
(Y/N=Your name=Senin ismin=sen)
Bu kişi Nightmare'di. Korktuğumu belli eden bir şekilde arkamı döndüm ve onu görüş alanıma almış oldum.
-H-Hiç sadece geziyodum!
Y/N = altı çizgili yazılcak
-DreamTale'de mi?
-Belkii?
-=_= sendende bunu beklerdim.
-Sen ne için gelmiştin?
-Seni ilgilendirmez
-Tamam o zaman. Ben seni yalnız bırakayım. Bay...
-...
Kaba! Doğru... ne bekliyordum ki? Şimdi onu yalnız bırakmam gerekiyor...
Saate baktım ve 12'ye yakın olduğunu gördüm. Artık onları ziyarete gidebilirim...
Peki nereye gitmeliyim?
1. Seçenek - Ink'in yanına
2. Seçenek - Error'un yanına
1. Seçeneği seçtiysen 2. Bölüme gidiniz.
2. Seçeneği seçtiysen 3. Bölüme gidiniz
Bölüm Sonu
Beğendiyseniz ne mutlu bana, Sevgili Okurlarım
🏁495 Kelime🏁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim Senin Error X Okuyucu (Error X Reader)
General FictionBu bir türkçe Error X Reader, yani Error X okuyucu(sen) kitabıdır. Fakat yaptığınız seçimlere göre bölüm atlayacaksınız. Alternatif sonlu bir ship kitabı... DAHA NE OLABİLİR Kİ? Fikir gerçek hayattaki kitaplardan alınmıştır. Bu kitap sadece Wattpad...