Eğer bu bölüme yönlendirildiysen Error'u Ink ile aramayı seçmişsin demektir.
Ink ile Error'un odasında düşünüyorduk. Nerede olabilirler?
-Hey Ink.
-Evet Y/N?
-Error404 hakkında hiç bilgin var mı?
-Çok yok ama bildiğim kadarıyla yalnız yerleri seviyormuş.
-Hmm... o zaman Soykırım sonlu evrenlerin birinde olmalı...
-Hmm...
Ink not yazan kağıdı evirip çevirmeye başladı. Sonuç olarak kağıtta hiçbir şey bulamadı.
Bende gözümü odada gezdirmeye başladım. Pek birşey bulamayınca diğer odalara bakmaya karar verdim. Belki bir bilgi vardır.
İsmini yeni koyduğum Ruh odasına girdim. Ink ise peşimden geldi. Ruhlara bakıp düşünüyordum, sabki onlardan bir ipucu bekler gibi.
Bir anda odanın ışıkları kapandı. Etrafa dikkatli bakınca bunu Ink'in yaptığını fark ettim. Geri açmaya çalıştım ama:
-Işığı açma. Karanlıkta ruhlar çok güzel parlıyor.
Doğru ya! Ink'in ruhu olmadığı için onlara bizden daha ayrı bir ilgisi vardı. Ama haklıda yıldız gibi parlıyorlar, Error bunu çok severdi...
Dur bir dakika... YILDIZLAR! OuterTale!
Hemen ışığı açtım. Ink'in yüzü düştü ama onu neşelendirecek haberi hemen söyledim:
-OuterTale Soykırım rutinindeler! Hemen pencere açmalısın Ink!
Ink de benim gibi heyecanlanmaya başlamıştı. Hemen fırçasını aldı ve odaya sıçramamasına dikkat ederek pencereyi açtı.
Pencereden yavaş ama heyecanlı adımlarla gidiyorduk. Etraf toz doluydu. Yaşam belirtisi sadece muhtemelen Frisk'in yakınlardan geçtiğini gösteren ayak izleriydi.
İkimizde kasabada olmadıklarını bildiğimiz için ağaçlıklara doğru yürüdük.
Etrafta gezinirken ipleri bulduk. Ağacın üstündeler!
-Ink bizi yukarıya çıkarır mısın?
-Tabikide!
Ink cebinde olan bir kağıda birşey çizmeye başladı ve bitirince ağaçların tepesine çıkabileceğim bit merdiven oluştu.
Merdivenden çıktım ama gerisi zor. Dalların üzerinde dengemi kaybetmeden yürümek zorundayım!
Onlara yakın bir yerde ağaca çıktığımdan dallarla çok uğraşmama gerek yok en azından. Ink rahatlıkla gelirken ben düşmemeye dikkat ederek Error ve Error404'ün yanına geldik.
Fakat onlar bizi farkettiği anda dengemi daha fazla tutamadım ve düştüm... Error'e doğru.
Error ile tam ağaçtan düşerken bizi ipleri ile tuttu. Error404 ve Ink ise "noluyo lan" bakışı atıyorlardı.
Error = Eğik
Error404 ve Ink = Düz
-Bir daha sefere daha dikkatli ol Y/N!
-Üzgünüm ama dalların üzerinde akrobat gibi denge yürüyüşü yapmak kolay değil!
-...
-Huh... herneyse.
Error ipleri ile bizi yeniden ağacın tepesine çekti. Nasıl ağaca oturuyoruz? Diye düşünürken yaprakların arasını açtım. Gördüğüm şey ise Error ve Error404'ün ipleriydi. Meğersem iplerle zemin hazırlamışlar.
-Ne için geldiniz?
-Error'u bulmak için?
-Ben ne alaka?
-Seninle akılmaya gelmiştim... gerisini tahmin edebiliyorsun.
-Bende de aynı durum. (Diyen Ink)
-Peki şimdi?
-Bu kısmı hiç düşünmemiştim.
-Size katılabilir miyiz?
-Olu... galiba.
Sevinçle yıldazları izlemeye başladık. Fakat yıldızlara bakarken gözüm ikide bir sağ önümde duran Error'e kayıyordu. Sanki her yıldızdan daha parlak ve çekiciydi. Onu böyle saatlerce izleyebilirim.
O sırada Error404 şerefsizlik yapacağını belli eden bir sırıtmayla:
-Error ne biliyor musun? Bende çikolata var ama şerefsizliğine senle paylaşmicam.
-Şirefsiz.
O sırada Ink yanıma yaklaştı. Ardından kulağıma birşeyler fısıldadı:
-Y/N aslında bende çikolata var fakat ne yapacağımı bilmiyorum.
-Bende de çikolata var. Seçim yapmana yardım edeyim...
1. Seçenek = Ink ile Error404'ün şerefsizliğine ortak olun ve çikolatalarınızı tek yiyin.
2. Seçenek = Ink ile çikolatalarınızı Error ile paylaşın.
Eğer 1. Seçeneği seçtiysen 9. Bölüme gidiniz.
Eğer 2. Seçeneği seçtiysen 10. Bölüme gidiniz.
🏁 502 Kelime🏁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim Senin Error X Okuyucu (Error X Reader)
General FictionBu bir türkçe Error X Reader, yani Error X okuyucu(sen) kitabıdır. Fakat yaptığınız seçimlere göre bölüm atlayacaksınız. Alternatif sonlu bir ship kitabı... DAHA NE OLABİLİR Kİ? Fikir gerçek hayattaki kitaplardan alınmıştır. Bu kitap sadece Wattpad...