2. Bölüm

133 2 15
                                    

Eğer bu bölüme yönlendirildiysen Ink'in yanına gitmeyi seçmişsin demektir.

Sakince Doodle Sphere'e pencere açmaya karar verdim. Nightmare'i arkamda bıraktım ve açtığım pencereden girdim.

Ink biraz endişeli gözüküyor doğrusu. Acaba birşey mi oldu?

-Hey Ink iyi misin?

-Y/N! Error nerede biliyor musun?!

-Hayır? Neden sordun ki?

-Onu hiçbir yerde bulamıyorum! Evren yok etmediği kesin ama dün akşamdan beri ortalıkta yok!

-Anti-Void'ini kontrol ettin mi?

-Evet! Hemde 3 kez! Ama hiç birşey bulamadım!

-Bu konuda sana güvenmiyorum. Hadi evine birdaha bakalım.

-Tamamdır.

Ink hemen mürekkepten Anti-Void'e bir pencere açtı. Beraber pencereden Anti-Void'e geldik.

Doğrusu Ink'in pencerelerine girerken biraz tuhaf oluyorum... yani bilirsin mürekkepten bir yere gelmek. Biraz tuhaf...

Anti-Void her zamanki gibiydi. Tavanda asılan ipler ve Error'un evi...

Hemen kapıyı 3 kere tıklattım...

Açan olmadı.

Bir kere daha tıklattım...

Gene açan olmadı.

Zile bastım...

Yine cevap gelmedi.

-Hey Ink.

-Evet?

-Kapıyı kırar mısın?

-Y/N! Emin misin?! Error bunu fark ederse başımız belaya girer!

-Ama şuan burada değil. Aynı zamanda kötü bir sebepten dolayı kırmıyoruz.

-Yani diğer seferler gibi.

-Oh... Evet. Diğer seferler.

Birkaç kere Error'un kapısını kırdığımız ve Error'den bir güzel ceza çektiğimiz zamanlar olmuştu.

-Tamam kırıyorum.

1...

2...

3!

Kapının kırılmasıyla etrafa bir sis hakim oldu. Sisin geçmeseni bekledikten sonra evde gezinmeye başladık. Ink'in dediği gibi burada yoktu.

-Belki etrafa birşey bırakmıştır.

-O zaman alt kat benim üst kat senin

-Ok.

Hemen üst kata yöneldim. 3 tane oda vardı. Banyo, boş oda ve Error'un odası.

İlk olarak banyoya gittim. Çok birşey gözükmüyordu. Banyodaki dolapları kontrol ettim ve olması gereken şeyler yerindeydi. Demek ki temelli gitmemiş.

Ardından Error'un genelde kimseye izin vermediği boş odaya girdim. Tavanda birsürü ip ve iplere bağlanmış ruhlar vardı. Onun dışında hiçbirşey yoktu. Artık bu odanın adı "ruh odası" olsun hehe...

Son olarak Error'un odasına girdim. Oda gayet düzenliydi. Nedense atmosferini normalden daha boş hissettim... belki camı açmamıştır?

Çekmeceleri karıştırmaya başladım ve bir çikolata buldum. Bunu yanıma alıyorum...

*UnderFell çikolatası aldın*

Çekmecede gözlüğü ve gözlük spreyi, kutusu, mendili vardı. Bunları bıraktıysa muhtemelen yakında gelecektir veya önemli birşey için gitmiştir.

Ardından birer not buldum. Notta:

Artık bu notu kim bulup okuyorsa birşey söylemeliyim. Çok uzaklarda bir arkadaşımı ziyarete gittim. Eğer Y/N'ye sorarsanız kim olduğunu bilir.

Error

Kim olduğunu tabikide biliyordum! Error 404! Son zamanlarda gayet iyi anlaşıyorlardı! Başka kişileri pek arkadaş gözüyle görmüyor zaten.

-Birşey buldun mu Y/N?

-Ah evet. Bak bir not.

Notu yanıma gelmiş Ink'e uzattım. Kağıdı süzdükten sonra aldı ve okumaya başladı. Ne yazdığını pek anlamadı.

-Kime gitmiş?

-Error 404. Fakat nerede olduğunu bilmiyorum.

-Bende. İkide bir başka yerlere gidip duruyor.

-Hmmm şimdi bir planım var Ink. Sen kal ve...

1. Seçenek - Yalnız git

2. Seçenek - Ink ile git

Eğer 1. Seçeneği seçtiysen 4. Bölüme gidiniz. (Aynı zamanda Ink'e senin onu aramaya tek gideceğini söyledin ve Ink onaylayıp ayrıldı.)

Eğer 2. Seçeneği seçtiysen 5. Bölüme gidiniz.

Şimdiden beynim param pinçik olmaya başladı.

Seçenekler artınca beynime ne olacağını çok merak ediyorum.

Eğer sevdiysen bir oyunu alırım :))

Sonraki bölümde görüşürüz, Sevgili Okurlarım.

🏁493 Kelime🏁

Seçim Senin Error X Okuyucu (Error X Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin