4. Bölüm

144 7 10
                                    

Eğer bu bölüme yönlendirildiysen Error'u tek aramaya gitmeyi seçmişsin demektir

Biraz düşündüm. Nerede olabilirler ki? Şuan tek başıma Error'un yatağında oturuyorum.

Birkaç dakika düşündükten sonra... buldum! İnternette nerede takıldıkları belki yazıyordur!

...

Biraz baktım ve hiçbirşey bulamadım.

=_=

Tamaaam... o zaman genel bilgimi kullanmalıyım.

En kolay seçenek... OUTERTALE!

Hemen OuterTale'ye bir pencere açtım ve içeri girdim. Fakat şimdi nerede olabilir. Burası çok büyük.

Hmm... belki Outer'a sorsam yerini bulabilirim. Sonuçta burası Outer'dan sorulur.

Hemen Outer'ın evine doğru yol aldım. Vardığım zaman Outer ve OuterTale Frisk'i konuşurken buldum.

-Oh hey çocuk! Ne için gelmiştin?

-Uhh... nasıl açıklıyacağımı bilmiyorum. Fakat Error ve Error 404'ü görmüş olma ihtimalin var mı?

-Onlar burada? Pfff-! Eğer onlar burda olsalardı Y/N, ya her yer yün yumağı gibi olmuştu yada şuan canavarlar korkuyor olurdu.

-Ah... çok haklısın.

-*Frisk onları ne için aradığını sordu*

-Şeyy... bu gün kimseye haber vermeden gitmiş olabilir. Aynı zamanda onu bu sabah görmeden içim rahat etmez!

-Hmm... benim aklımda nerede olabileceleceklerine dair bir fikir yok. Senin varmı çocuk?

-*Frisk Error404'ün bu aralar kimsenin olmadığı yerlerde takıldığını söyledi*

-Tamam... bunu nereden bildiğini sormicam ama teşekkürler. O zaman görüşürüz.

-Görüşürüz çocuk.

Ne kadar aptalım! İyi sonda olacak değillerdi ya! Tabiki soykırım rutininde takılacaklar! Yoksa çoktan 2 yokedici olduğu için burda kıyamet kopardı!

Hemen kimsenin görmediği bir kenara geçtim ve penceremi açtım. Ardından hiç beklemeden OuterTale'in soykırım sonuna geçtim.

Etrafta eskimiş canavar tozları uçuşuyordu. Burdaki Frisk'e görünmeden aramaya başlasam iyi olacak.

Error'da olan alışkanlıklar onu muhtemelen yerleşim yerlerine en uzak alanlara götürtmüştür.

Hemen bu ikisini aramaya başladım. Zaten seçenekleri yarıya indirmiştim. Fakat aniden orada olduklarına dair bir belirti gördüm...

İpler.

Hemen iplerin olduğu yere yöneldim. Koşmamaya özen gösterdim çünkü geldiğimi onlara kabak gibi belirtmek istemiyorum.

Evet! Oradalar! Hemen yanlarına yaklaştım ve konuştum:

Error = eğik

Error404 = Düz

-Selam! Napıyorsunuz?

-Hiç. Aynı işte.

-Dur bir dakika... sen bizi nasıl buldun?

-UnderTale cahili değilim.

-Mantıklı.

-Ne için geldin?

-Uhhh... bilmiyorum. Sadece Error'u bulmak istemiştim, gerisini düşünmedim.

-Tamam, bize katılabilirsin. Sanırım.

-nE?!

-Hadi ama! Bu kişi sadece Y/N!?

-*homurdanma* tamam.

-^>^

Yeeey! Sıkıcı günümü şenlendirecek bir şey! Hemen iki glitch için aramızda mesafe kurarak oturdum.

Gökyüzündeki yıldızlara bakarken gözlerimin içinin parladığını hissettim. Nedense çok güzel gözükmüşlerdi.

Sanki Error'le oturunca yıldızlar bir ayrı güzel olmuştu. Sanki cazibesiyle tüm yıldızların daha çok görkemli durmasını sağlamıştı. Ama ne olursa olsun tüm yıldızlardan daha parlak olduğu kesin. (İlk defa böyle bişey yazdığım için midem bulandı)

Dur bir dakika yoksa ben? (EVET SEN)

Aman allahım. Ben ona-

-Biliyor musun Error? Bende çikolata var. (OLAYIN İÇİNE ETTİN)

-OwO

-Ama şerefsizlik olsun diye sana vermicem.

-Kaba...

Pff- beraber çok aptal gözüküyorlar. Aslında... bende Error'un evinden aldığım bir çikolata var.

Ne yapmalıyım?

1. Seçenek - Error ile paylaş.

2. Seçenek - Sende şerefsizlik yap ve çikolatayı tek ye

Eğer 1. Seçeneği seçtiysen 7. Bölüme gidiniz.

Eğer 2. Seçeneği seçtiysen 8. Bölüme gidiniz.

🏁467 Kelime🏁

Seçim Senin Error X Okuyucu (Error X Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin