6. Bölüm

148 3 28
                                    

Eğer bu bölüme yönlendirildiysen Error'u beklemeyi seçmişsin demektir

Mal gibi üşengeçliğimden gitmedim. Şimdi tüm gün ne yapcağım?

Normalde telefona 1 yıl durmadan bakabilirim ama bu bölüm o zaman 50 kelimede biter...

Error'un evinde rastgele gezmeye başladım...

Mutfaģa geldim ve duraksadım. Çikolata kokusu çok güzel yayılıyor, şuan canım çekti.

Cebimdeki yerine dolaptaki çikolatalardan birkaçını aldım ve paketini açtım. Umarım Error çikolatalarını saymıyordur...

Leziz birkaç UnderFell çikolatasından sonra salona geçtim. UnderNovela özeti hala yayımlanıyordu. Belki hala izleyebilirim?

Yarı yarıya anlasamda UnderNovela izlemeye başladım. Çok birşey yoktu zaten.

Özet bölümü bitmişti. Artık yakında gelir herhalde değil mi? Evde boş boş gezmeye başladım...

Gezerken düşünüyordum ve olay eninde sonunda ona bağlanıyordu.

Düşünüyordum... ne kadar harika, ismi "hata" olmasına rağmen tam tersi bir şaheser gibi. Herkesi aydınlatacak bir yıldız gibi... sinirlense veya üzülsede asla sönmüyor. O harika.

Herkes için harika. Ink için harika, Bad Sanslar için harika...

Benim için harika...

Düşüncelerim aşırıya kaçmadan kendimi durdurdum ve düşündüm. Ben ona düpedüz aşıktım. Diğer aşklar gibi onun yanındayken ne kadar utanmasamda seviyorum onu.

Fakat bu sefer düşünmeye başladım... ben onun neyini seviyorum?

Havalı oluşunu mu? Yoksa tatlı olmasını mı? Kötü olması? Güçlü olması?

Bilmiyorum ama o diğerlerinden daha farklı geliyor bana. Bir bakıyorum en aptalı, bir bakıyorum en akıllısı.

Ben onun farklı oluşunu seviyorum...

Kendimi bu düşüncelerden kurtarmama yardım eden kapı çalma sesini duydum.

Muhtemelen Error, diyeceksiniz neden kapıyı çaldı? Aslında kendi evi olsada kapıyı çalmadan girmiyor. Çok tuhaf...

Hemen kapıyı açtım. Ceza olarak karşımda benim açmamı beklemediğini söyleyen bakışlar vardı.

Error = Eğik

-Y/N? Sen burada ne yapıyorsun?

-Umm... seni bekliyorum?

-Ve içeri nasil girdin?

-Camdan?

-Uff tamam... geel bi bu konuyu KONUŞALIM.

İçimden bir ses ayvayı yediğimi söylüyor neyse...

Error içeri girdi ve bende kapıyı kapattım.

-Eee Error404 ile buluşmanız nasıl geçti?

-Bana çikolata vermeyip şerefsizlik yaptı ve sonra ayrıldık zaten.

Hafiften gülesim geldi. 1000 yaşlarında olsa bile hala çocuk gibi haha.

Mutfaktan birer çikolata aldım ve ona uzattım. Bu şerefsizlikten sonra çikolata istediğine eminim.

Error teşekkür eden bir bakışla çikolatayı aldı ve... ikiye böldü?

Ardından bir parçasını bana uzattı. Yüzümün kızardığını hissedebiliyorum. Beni önemsemesi çok tatlı.

-T-Teşekkürler...

-Birşey değil.

Günün geri kalanında takılıp sohbet ettik işte. Gayet güzeldi. Değdiğine eminim.

Biraz düşünüyordumda belki bugün burada kalabilirim. Sonuçta eve gidince planladığım birşey yok.

-Hey Error... um...

-Evet Y/N?

Uhhh ne dicem ben? Kafam bir anda çok karıştı... tamam sakinleştiğimi düşünüyorum ve...

1. Seçenek = Error'e burada kalıp kalamayacağını sor

2. Seçenek = Diyeceğin şeyi unuttuğunu söyle ve bu fikti yok say.

Eğer 1. Seçeneği seçtiysen 11. Bölüme gidiniz.

Eğer 2. Seçeneği seçtiysen 12. Bölüme gidiniz.

🏁424 Kelime🏁

Seçim Senin Error X Okuyucu (Error X Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin