7. Bölüm

112 8 15
                                    

Eğer bu bölüme yönlendirildiysen çikolatanı Error ile paylaşmayı seçmişsin demektir.

Hmmm... tamam o zaman! Error ile paylaşmalıyım. Çünkü iyi bir arkadaş yada aşık böyle yapar!

Çikolatamı ikiye böldüm ve bir parçasını uzattım:

-Al bu senin olsun.

-Teşekkürler?

-Lan! Şerefsizliğimin içine ettin!

-Bak o senden daha iyi arkadaş!

Arkadaş dediğine sevinmiştim. Sonuçta insanları arkadaş gözüyle görmesi Error için çok zor. Onunla bir ilerleme kaydetmem beni mutlu etti.

Ah, bu arada bunları düşünürken Error'den çaldığım ama yarısını ona geri verdiğim çikolatayı yiyordum.

Bunlar aralarında aptal gibi tartışırken ben tebessüm ediyordum. Error böyle anlarda sevimli ama inatçı bir kediye dönüyordu. Hi hi

O sırada bunların tartışması biterken ve barışırken bir hışırtı sesi duydum.  Kim gelmiş olabilirki?

Bunlar beni farketmeden hışırtı sesinin yanına doğru gittim. Tam o sırada çalılıkların arasından bana doğru bir bıçak çekildi.

-Umm çocuklar-

Tam devam edecekken bıçağı çeken kişi bana bir taş fırlattı ve yere yığıldım. Hemde keskin taşların üstüne. Bildiğim gibi pencere açmak dışında hiçbir gücüm yok.

Error ve 404 sesleri duyup bana doğru döndüler. O sırada bıçağı bana çeken kişi çalılardan çıkmıştı. Meğerse bıçağı çeken kişi buranın Frisk'i imiş. Doğal olarak benide öldürmeyi planlıyormuş.

Tam bıçağı bana saplayacaktı ki mavi ipler onu havaya kaldırdı ve bıçağını yere düşürdü. Error Frisk'i tutarken 404 bana yardım ediyordu. Ama taşlara doğru düşmem ve attığı taş bana çok derin olmasada ciddi yaralar bırakmıştı.

404 beni sakince ayağa kaldırdı bende destek için omzumu tuttum. Yere yığılırken bacağımı incitmiş olmalıyım.

Error ise bir anda ipleri öyle bir sıktı ki, Frisk bir balon gibi patlayacak sanmıştım. (SHSHSJSJZ)

Frisk'in canı hızlı bir şekilde 0'a düştü ve ruhu parçalanarak etrafa yayıldı.

-Bence gitmeliyiz. Eminim ki bu p*ç buraya gelmeden önce save almıştır.

-Tamamdır. Y/N'yi sana bırakıyorum.

-What the-

-Ok.

Bir anda takaslanan kölelermiş gibi Error'ün tarafına geçtim. 404 el sallayarak ayrıldı. Bu biraz ani oldu ama bunlardan ne beklerdim ki?

Error ise bizi evine götürcek bir pencere açtı. Düşmemek için hafiften ona tutunuyordum ve rahatsız olmamış gibi gözüküyordu. Bu beni gayet sevindirdi.

Eve geçtikten sonra beni koltuğa yerleştirdi ve banyodan bandajları getirdi.

İlk olarak kolumdaki hafif kesikleri bandajladı. Oralar yere düşünce olmuştu. Şimdi ise asıl kısma gelmiştik... yüze.

Frisk taşı tam yüzüme doğru attığı için ciddi bir morluk ve kesiklerle doluydu.

Error tam yüzümü bandajlayacakken kolunu tuttum ve onu geri çevirdim.

-Hayıııır istemiyoruum.

-Huh? Neden?

-Yüzümü bandajlayacaksın ve bir mumya gibi olmak istemiyoruuuum.

Error'e nedenini söyleyince kıkırdamaya başladı. Muhtemelen benden bunu bekleyip beklememek arasında kalmıştı.

-Tamam o zaman, bari pansuman gibi birşey yapmama izin ver.

-Pekala...

Hemen banyoya geri döndü ve ilaç ile pamuk aldı. Hafiften yüzüme pansumansı bişey yaparken acıdan suratımı çeviriyordum.

-Suratını çevirmeyi kesicek misin?

-Ama ah! acıyooor.

-Herneyse, bu arada seni böyle birşekilde eve yollamayacağımı biliyorsun değil mi? Bugün bende kalmalısın.

-nE?

A-Aman Allah'ım! İlk defa böyle birşey söyledi! Ne yapmalıyım?!

1. Seçenek = Teklifini kabul et ve bugün onunla kal.

2. Seçenek = Reddet ve bunun için bir bahane uydur.

Eğer 1. Seçeneği seçtiysen 13. Bölüme gidiniz.

Eğer 2. Seçeneği seçtiysen 14. Bölüme gidiniz.

🏁497 Kelime🏁

Seçim Senin Error X Okuyucu (Error X Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin