Eğer Bu Seçeneği seçtiysen Ink ile Error404'ün şerefsizliğine ortak olmuşsun demektir.
-*fısıldayarak* Bizde çikolatalarımızı yiyek. Şirefsizlik hehe
-*fısıldayarak* bana uyar.
Bende Ink ile beraber çikolatamı çıkarıp yemeye başladım. Şuan ne kadar zevk alıyorum bilemezsin.
UnderFell'in harika baharatlı çikolatası mı yoksa Error'un çıkardığı 'tontiş' sesler mi karar veremiyorum.
-BuNu SeN isTeDİn!
-Wha- HEY!
Error ipleri ile bizi tavana asmıştı. 3'ümüzü.
-BeNİ SinİR EtmENiN CeZaSI HahA
-No shit-
Error404 Error'den daha güçlü olduğu için hemen aşağı indi.
-İyi deneme Ruru!
Ink ise 'değerli fırçacığını' kullanarak 1 dakika uğraşma sonucu indi.
Ama ben kaldım...
YA AMK NAPIYIM TEK GÜCÜM VAR ODA PENCERE AÇMAK TANRIYA NASIL KAFA TUTAM HÜÜ
Tamam Y/N tribe girme.
-Biraz yardım?
-HAYIR. ORADA KALIYORSUN.
-A-Ama
-H A Y I R
-QnQ
-Merak etme Y/N! Ben sana yardım ederim.
-AKLINDAN GEÇİRME BİLE.
-Uhh tamam abe.
Error404'ün dünya umrunda değildi zaten. Beni aşağı indirmesiyle ilgili gram ilgiside yoktu.
*Telefon çalma sesleri*
-huh?
-Bu benim telefonum değil.
-Benimde.
Hemen telefonumu zorda olsa cebimden çıkardım ve açtım.
-Dream arıyor. Alo Dream?
-Merhaba Y/N! Ink nerde biliyor musun?
-Neden ki?
-Çünkü bugün Ink'in Blue ve bana verdiği bir buluşma sözü vardı. Unuttuğu için ona hatırlatmak istedim.
-O zaman neden ben?
-Telefonunu açmıyor.
-Oh, tamam. Ona hemen söylüyorum. Yanımda o.
-Güzel! Görüşürüz Y/N!
-Görüşürüz.
Telefonu kapattım ve Ink'e baktım.
-Eheh... Y/N neden bana öyle bakıyorsun?
-Dream ve Blue'ya bir buluşma sözü vermişsin...
-AH DOĞRU YA! GİTMEM LAZIM GÖRÜŞÜRÜZ!
Ink, Dream'den azar yeme korkusuyla salisede ortadan kaybolmuştu.
-Onun unutkanlığının yanında gerizekalı olduğunu kaç kere hatırlatmak lazım?
-Sonsuz kere. Çünkü onuda unutacaktır.
-Aşağı artık inebilir miyim?
-Hayır
-QwQ en azından manzara güzel.
-Belki Ink gibi sanada hatırlatmalar yapmalıyız. Error'un iplerinde olmak kaka KAKA.
-Ama manzara çok güzle.
-K A K A
-TAMAM TAMAM.
-Ugh. Hevesimi kaçırdın. İnebilirsin.
Error'un bunu demesiyle hemen ipler gitti ve yere 'ölümcül olmayan' bir düşüşte buldum kendimi.
Çok şükür ki önceki tecrübeler sayesinde refleksimle bir ağaç dalına tutundum.
Ama ağaç dalı o kadar dayanıklı değil.
Bir çıtırdama,
Dal H A Y I R. KIRILIYIM DEME.
-YARDIM EDİN
-Nope.
-Seni bıraktığım için şükrediyor olmalısın.
-AĞAÇTAN DÜŞÜCEM HELP
Dal daha çok kırılmaya başladı ve kendimi daldan yukarı çekecek gibi bir gücüm olmadığı için tek seçenek beklemekti.
Bir çıtırdama daha,
Oh shi-
Dal kopmak üzere. Aşağısı pek güvenli değil. AHHHHHH! Tamam belki başka bir yolu vardır...
Yok.
Yandım
Bittim
S*çtım
Dal tamamen koptu ve aşağı doğru düşmeye başladı. Bende tuttuğum dalla beraber gidiyordum. Bunlar bana yardım etmezse hiçbir seçeneğim yoktu. Oluşacak berbat ortamı görmemek için gözümü kapatarak düşmeyi bekledim.
Sonuç yok.
En sonunda gözlerimi açtım.
-Sende ne dramatik çıktın ya. Senin yaralanmana izin verecek değilim. Hem Ink'ten bela istemiyorum.
Baktığım sırada Error'un Gaster Blaster'larından birinin üzerine oturmuşum. Çok yüksek olmadığı için sadece bacağımın kızardığını tahmin ediyorum.
-Herneyse. Bakılırsa işe geri dönmem lazım. Kendinize adam akıllı bakmaya çalışın bayys.
404 birşeyler diyerek gitti. Bense Gaster Blaster'a odaklanmış ve kemikten bir ışık hüzmesi silahının nasıl bu kadar harika olduğunu düşünüyordum.
-Benim yapacak hiçbirşeyim yok. Benimle takılır mısın Y/N?
AMAN NE DİCEM AMK AAAAAAA!
1. Seçenek = Normal bir simp olarak kabul et.
2. Seçenek = Bacağının kızarma bahanesiyle evine gitmek istediğini söyle.
1. Seçeneği seçtiysen 17. Bölüme gidiniz.
2. Seçeneği seçtiysen 18. Bölüme gidiniz.
🏁538 Kelime🏁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim Senin Error X Okuyucu (Error X Reader)
General FictionBu bir türkçe Error X Reader, yani Error X okuyucu(sen) kitabıdır. Fakat yaptığınız seçimlere göre bölüm atlayacaksınız. Alternatif sonlu bir ship kitabı... DAHA NE OLABİLİR Kİ? Fikir gerçek hayattaki kitaplardan alınmıştır. Bu kitap sadece Wattpad...