3. Bölüm

160 8 14
                                    

Eğer bu bölüme yönlendirildiysen Error'e gitmeyi seçmişsin demektir

Nightmare'in arkamdan pis pis sırıtmadığını umarak Anti-Void'e pencere açtım.

-Tamam görüşürüz.

-Gerçekten sana görüşürüz dememi beklemiyorsun değil mi? Bide üzerine görüşürüzü 2. Kere dedin!

-=^=

Hiç beklemeden pencereden girdim ve arkamdan kapattım. Şuan Error'un evinin önündeydim.

Evden hiçbir ses yoktu. Acaba hala uyuyor mu?

Fakat... Error şu ana kadar uyanmış olurdu. Hem onu uyandırsam bile bana kızmaz, çünkü birisi tarafından uyandırılmayı geç uyanmaya yeğlerdi.

Kapıyı yavaşça 3 kere tıklattım...

Açmadı.

Acaba meşgul mü? Belki gitsem daha iyi olur... HAYIR HAYIR! Böyle şeyler düşünme! İstediğin Error'u görmek ve bunu yapmadan gitmeyeceksin!

Bu sefer zile bastım...

Açan yine olmadı.

Tamam o zaman pencereden girerim.

Hemen evin etrafında açık bir pencere aradım. Mutfak penceresi hafif aralıklıydı. Bende ordan girmeyi seçtim.

En sonunda Error'un evine girdim. Mutfak masasının üzerinde bir çikolata var... beleşi alırım.

*UnderFell çikolatası aldın*

Hemen evde gezinmeye başladım. Aynı zamanda Error'e sesleniyordum:

-Error ordamısın? Pekala bunu sen istedin... CROSS ÇİKOLATALARINI ÇALDI!

En iyi kozumu uygulamama rağmen cevap yoktu. Bu kadar derin uykuda olmuş olamaz değil mi?

Evde olmadığına dair kanıt lazım. Demek ki evi daha ayrıntılı gezcez!

Hemen mutfak dolaplarını karıştırdım. Gözüme takılan tek şey çikolatalardı. Fakat daha fazla alırsam Error beni haşlar...

Mutfaktan salona baktım. Televizyonu açtığım zaman UnderNovela'nın son bölüm özeti yayımlanıyordu.

Fakat etraf biraz daha boyalı gibi... INK! Buraya uğramış! Demek ki oda Error'u aramış!

Fakat bu Error'u bulmamda hiçbir yardım sağlamıyor...

Aynı zamanda bu boyalar kuru. Muhtemelen birkaç gün önce uğramış olabilir. Boyaların sadece çok az bir kısmı yeni duruyor.

NEYSE!

Boyalardan ilgimi çekip üst kata yöneldim.

Şimdi 3 oda var. Boş oda, Error'un odası ve banyo.

Aslında boş odaya hiç girmedim. Boş olduğundan emin değilim bile. Error beni hiç içeri sokmamıştı o yüzden merak ediyorum.

Sanki kapıyı açtığım için cezanlandırılacakmış bir gerginlikle kapıyı açtım...

Manzara çok güzel!

Odada hiçbir eşya yok, fakat tavanda asılı ipler var ve bu ipler ruhları tutuyor.

Demek ki Error değerli ruhlarını burada saklıyor ha? Hehe... bir bilgini daha öğrendim Error.

Aynı zamanda bu odanın ismini "Ruh odası" yapıyorum.

Boş odadan ayrıldım ve sadece gıcıklığına Error'un odasına en son girme kararı aldım.

Ayaklarımı banyoya yönlendirdim veeeeee...

Herşey normaldi =_=

Bende salak gibi banyoda aksiyon olmasını bekliyorum.

O zaman sıra Error'un odasında!

Bu odayada pek girdiğim söylenemez. Bu yüzden olsa gerek Error odadaymış gibi korkulu bir şekilde kapıyı açtım.

Fakat Error yoktu.

Bende onun nerde olduğunu öğrenmek amacıyla odasını karıştırmaya başladım.

Dolaplar... sadece UnderFell çikolatası kokulu giysileri ile dolu.

Yatak... yatakta ne b*k bekliyorum acaba?

Çekmeceler... Error'un gözlüğü ve gözlük malzemeleri var. Aynı zamanda bir not var!

Notta şöyle yazıyor:

Artık bu notu kim bulup okuyorsa birşey söylemeliyim. Çok uzaklarda bir arkadaşımı ziyarete gittim. Eğer Y/N'ye sorarsanız kim olduğunu bilir.

Error

Tabikide kim olduğunu biliyorum! Error ile Error 404 son zamanlardır iyi anlaşıyorlar. Hatta bana onun için gerçek bir arkadaş olduğunu söyledi! Başka kim olabilirki? Çünkü başka kimseye 'arkadaş' demez.

Eğer gizem çözüldüyse şimdi Error'u mu bulmalıyım? Error 404 ikide bir başka yerlerde oluyor ama! Onları bulmak imkansız!

Ne yapmalıyım?

1. Seçenek - Error'u bulmaya git

2. Seçenek - Error'un gelmesini bekle

Eğer 1. Seçeneği seçtiysen 4. Bölüme gidiniz.

Eğer 2. Seçeneği seçtiysen 6. Bölüme gidiniz.

Bölüm sonu.

Sonraki bölümde görüşürüz, Sevgili Okurlarım.

🏁525 Kelime🏁

Seçim Senin Error X Okuyucu (Error X Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin