/5/

1.1K 78 36
                                    

ბნელ ოთახში ზედმეტად მძიმე ჰაერი იყო. მამაკაცს რომელიც გოგო ერთ ადგილას ჰყავდა მიმწყდეული უფლებას არ აძლევდა ემოძრავა. მიუხედავად გოგოს წინააღმდეგობისა ბიჭი მაინც არ წყვეტდა მის სხეულზე ტუჩების შეხებას.

სხეულთან ახლოს მიზიდული გოგო წამში მოისროლა საწოლზე და ზემოდან თვითონ მოექცა. მისი დიდი რბილი ტუჩებით გოგოს ყელზე ნაზად ეხებდოდა და ჭკუისწამყებლად კოცნიდა. ყველა მის მოქმედებაზე დელანი ძლიერ სისუსტეს გრძნობდა ტანში.

-გთხოვ შეწყვიტე!

-ჩშშ უბრალოდ დატკბი სულელო ბავშვო! - კოცნებს შორის ხმადაბლა ამოილაპარაკა ბიჭმა და კვლავ განაგრძო კოცნა.

ჯიმინმა ცალი ხელი გოგოს ფეხზე ჩააცურა და მაგრად მოუჭირა, თან ცდილობდა ყველაფერი მისი სხეულიდან მოეცილებინა.
მალე გოგო მის წინ სრულიად შიშვლი იწვა. ამით კმაყოფილმა კისრიდან კოცნით ტანზე ჩამოუყვა.

დელანს ყველა მისი შეხება ძლიერად სიამოვნებდა. მის დალურჯებულ სხეულზე ჯიმინის დიდი რბილი ტუჩები თითქოს შველა იყო. სიბნელის გამო ჯიმინი ამ ყველაფერს ვერ ხედავდა და კვლავ აგრძელებდა სველი კოცნების დატოვებას.

გოგოს მოშიშვლებულ მკერდს ხელებში იქცევდა და კერტებზე ნაზად კბენდა. მოულოდნელად ჯიმინმა ხელი ქვემოთ ჩაუცურა, ორი თითი კლიტორთან მიიტანა და თითები ნაზად გადაატარა

-აჰჰ ჯანდაბა... - ამოიკვნესა გოგომ და ხელები ერთმანეში მაგრად შეკრა.

-მმჰ როგორი სველი ხარ, ეს ძალიან აღმაგზნებს!

უეცრად დელანმა იგრძნო ჯიმინის ცხელი ენა კლიტორთან და სიამოვნებისგან თავი უკან გადასწია.

-მოგწონს? - ხმადაბლა ამოილაპარაკა და გოგოს მიბნედილ სახეს შეხედა.

-მმჰ როგორი ტკბილი ხარ!

დელანი იმდენად იყო ეიფორიაში რომ ხმასაც კი ვერ იღებდა. ჯიმინი ამ ყველაფერს საშინლად სასიამოვდოდ აკეთებდა, ისე რომ გოგოს სუნთქვაც კი ეკვრებოდა. ენას საშოში სწრაფად  დაასრიალებდა და დელანს ჭკუას აკარგვინებდა.
სულ რამდენიმე წუთი დასჭირდა იმისთვის რომ გოგო საბოლოოდ ორგაზმამდე მისულიყო.

ჯვარედინი ცეცხლი🔞(CROSS FIRE)🔞Where stories live. Discover now