Herşeye Rağmen

852 48 15
                                    

Herşeye rağmen birini sevmek,biri tarafından sevilmek çok güzel birşey bence.Yeniden doğmak gibi.Herkese aşık olamaz ki insan,herkesle mutlu olamaz mesela.Ama yinede insan mutlu olmak için sevmeyi,sevilmeyi beklememeli.Çünkü aşkın nerede ve ne zaman karşına çıkacağı belli olmaz.

Bence gerçekten mutlu olmak isteyen insan sevdiği kişinin (arkadaş,aile anlamında)bir gulüşüyle,bir sözüyle bile mutlu olabilir."Mutlu olmak istiyorum ama mutlu olamıyorum."diyen birini ben hiç anlayamışımdır.Bu sadece insanı karamsarlığa sürükler.

İnsan mutlu olmak için sebep aramamalı.Sebep arayarak mutlu olmaya çalışan insan sadece birkaç saniyelik gülüşler sergileyebilir.Tabii buna gülüş denilebilirse.Sonrası zaten hep somurtkanlık,hep bir isyan değil midir?.Bana sorarsanız somurtmak mı?Yoksa sahte gülüş mü?diye.Ben somurtmak derdim.

Çünkü birkaç saniyelik gülüşün hemen ardından gelen o 'sahte gülüşün bitme' durumu insanı daha çok üzer.Düşünsenize birkaç saniyliğine guldugunuzü düşünüyorsunuz sonra farkediyorsunuz ki aslında hiç gulmemissiniz,gulememissiniz.Sadece birkaç saniyliğine kendini kandirmissiniz.Zaman,sizi kendi kendinizi kandırır hale getirmiş.

Bu yüzden eğer mutluysanız sizi gerçekten güldüren insanlara teşekkür edin ve Allah'a şükredin mutlu olduğunuz için.Mutluluğunuzun değerini bilin.İnsanın mutluluğunun değerini anlaması,sağlığını kaybettikten sonra sağlığının değérini anlaması gibidir.Sağlık nasıl insan için bir nimetse,mutluluk da insan için bir nimettir.Ve bu nimetin değerini hiç ağlamamış biri bilemez.

İsyan edip sitem etmek yerine gerçekten mutlu olmaya çalışsak,herşeye rağmen mutlu olabileceğimize inandırabilsek kendimizi hayat ne güzel olurdu oysaki.Mesele ortada hiçbir sorun yokken gülmek değil, mesele herşeye rağmen gülebilmektir aslında.

Mesele zoru başarabilmektir.Kolayı herkes yapar.Siz herkes gibi olmayın,zoru basarin.İlk olun ve asla unutmayın ilkler unutulmayanlardır.Şimdi içinizden diyorsunuzdur,"o kadar kolaysa sen yap"diye.Evet birde o var değil mi? Keşke herşey söylendiği kadar kolay olsa.Ama yinede siz mutlu olmak istiyorsanız dediğimi yapın,yaptığımı asla...Çünkü ben bunları yapamadigim için şuan mutsuzum.Bıliyor musunuz? Kendimi hiç anlamıyorum.Çok tuhafım çok...

Ve son olarak hayatta asla mutlu etmeden mutlu olmayı beklemeyin.Herşey konusunda cimri olabilirsiniz özellikle para konusunda ama "gülmek" konusunda cömert olun. Küçük bir gülümsemeyi kendinizden esirgemeyin.Kendinize haksızlık etmeyin çünkü dünyadaki herkes gibi sizde mutlu olmayı hakediyorsunuz.Bunu sakın unutmayın! SEVILIYORSUNUZ...

Hiç ağlamamış biri,nereden bilir içten bir kahkahanın değerini ?

PARAMPARÇAYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin