SEN ANLA-TIN!!!

80 9 3
                                    

Yalnızlık insanın etrafında kimsenin olmaması mıdır gerçekten? Oysa ben etrafımdaki onca insana rağmen kendimi hep yalnız hissetmisimdir.

Yanlış anlamayın yalnız olmaktan şikayetçi değilim aksine benim mutlu olmak için insanlara ihtiyacım yok, yalnızlığa ihtiyacım var.İtiraf etmek gerekirse yalnızlık onunla yaşamaya ayak uydurduğunda çok güzel bir şey bence.İlk, insana dayanılmayacak kadar zor gelebilir belki ama onunla yaşamayı öğrendiğinde aslında kimseye ihtiyacı olmadığını anliyorsun...Ve hayatimda o kadar aciz insan var ki defolup gidince benim yalnız kalacağımı düşünüyorlar. Pardon ama ben zaten senin yanındayken de yalnizdim...

Aslında her insan yalnızdır...ama içindeki düşüncelerle bir başına kaldığında...ama boğazına düğümlenen sozler hesap sordugunda...

Ve benimle onlar arasındaki en belirgin farklardan bir de nedir biliyor musunuz? Ben yalnizligimla gurur duyarım, onlar ise; yalnizliklarini ustesinden bile tek baslarina gelemeyecek kadar acizdirler...

Ve hayatımdan defolup gidince benim yalnız kalacağımı düşünen iğrenç mahlukat! Unutma!Ben sana kalbimde ne kadar yer verirsem sen o kadar varsın...

Ve sen beni yüzüstü bırakıp gittin ya,ben bir üzüldüm bir üzüldüm anlatamam.İki değil bak bir üzüldüm bir üzüldüm düşün artık çektiğimi...yani dertleri...Hatta kalbimin ritmi bile değişti bak " tın...tın...tın..." ( sen anla-tın!!!)

Ve ben ne zamandan beri hayatımdan biri defolup gitse, vali okulu tatil etmiş gibi sevinirim...

HER GEÇEN GÜN OKUR SAYISI BİRAZ DAHA ARTIYOR :) VE BEN ÇOK MUTLU OLUYORUM :)) BÖLUM İÇIN YORUM VE VOTELERINIZI BEKLIYORUM :))) SIZI COK SEVIYORUM ♡♡♡♡♡♡♡

PARAMPARÇAYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin