Gökkuşağı

161 23 9
                                    

Bazen öyle bir an gelir ki yıllardır tanıdığını kisinin aslında bir yabancı olduğunu anlarsin.Sen ona koşulsuz inanirsın o ise; aslında iki yüzünün tekidir...Çözemessin gerçekte hangisinin o olduğunu...

Bir gün sığ bir deniz, bir gün ise canavar.Abartma felan değil haa gerçekten tam anlamıyla canavar olurlar...Gerçi bana onların canavarlığı sökmez ama yinede saçma geliyor işte bir insan ya beyaz olur ya da siyah gri de neyin nesi ?

Daha önce de dediğim gibi, bir insan ya beyaz olur ya siyah gri diye bişe yoktur.Bir insan ya kalbinde kötülüğü barındırır ya da iyiliği orta diye bişey yoktur.Bir insan ya erkektir ya kadın araf (top) diye birsey yoktur.O bir tek Dil Bilgisi'nde olur biraz fiil +biraz isim oldu mu sana fiilimsi...

Neyse bu konu çok tuhaf bir hâl almaya başladı.Yani kısaca ; bir insan tek renk olur, gökkuşağı gibi renk renk olanlarsa onlarada insan demiyoruz zaten. Ben onları kısaca "Yedi Yüzlüler Familyası" diye adlandiriyorum.

Mükemmel,benim sayemde bilimde yeni bir türle zenginleşmiş oldu. Bilim zaten zengin ama sanırım biz biraz bilim yoksuluyuz.Amaan " bilim " dedikleri şeyin icine eğer matematik de dahilse ben fakir olmaya razıyım, parada pula gözüm yok benim...Hem bikere benim gönlüm zengin...

Anlaşıldığı üzere yoksuldan farksızım.Aramızdaki tek fark ne biliyor musunuz ? Onların ömrü cami avlusunda, benimki ise matematik sınıfında hocaya yalvarmakla çürüyor.Aslında onlar dilenmek yerine çalışmayı tercih etseler, ben de her dönem ezber bozmadan hocadan not dilenmek yerine matematiğe çalışmayı denesem hayat daha güzel olur. Ama yine de pişman değilim, magdurum ne yapayım? x'e de değer verince g*tü kalkıyor. X şeref yoksuluysa "Ayşegül'ün suçu ne?"
Bu arada biz hangi ara buraya geldik yaa? Ben size " bu iş çok tuhaf bir hâl almaya başladı " demiştim (yukarı bak )...

Gökkuşağı gibi olma Ey, insanoğlu!
Hangi renk olduğunu anlamakta zorluk çekiyorum... :))

YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM... :))

PARAMPARÇAYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin