Buğu

65 12 3
                                    

Hani soğuk havalarda arabanın camlarında buğu oluşur ya, bazen düsünüyorum da keşke benim de gözlerimde o bugudan olsa.Tüm dünyaya soyutlasam kendimi, tıpkı eskiden olduğu gibi kendi kabuguma cekilsem, kendime ait bir dünya kursam...Zira dünya fazlasıyla acımasız, fazlasıyla kötü bilemiyorum belkide biz tecrubesiziz...Yanliş oldu bu cümle sanırım, acımasız ve kötü olan aslında insanlar.Tabii bazıları...Belki bir kaç taneler belki de yüzlerce ama emin olun tüm dünyaya bedeller sanırım bu bedeli de bizler ödüyoruz : ama çok fazla değer vererek...ama çok fazla güvenerek...

Hani biri seni kandırdığında senin adını "salak" koyarlar ya hemen. Ne zamandan beri birine güvenince, birine inanınca salak oluyoruz bilmiyorum ama...hadi diyelim ki biz inandığımız, güvendiğimiz için salak olduk da, (kendini zeki sanan kertenkele ağızlı kaplumbağa bacaklı bukalemun dilli pis orangutan /kzskakbbdpo/ ) sen kandırdığın, insanları salak yerine koydugun için ne oluyorsun acaba?

Ben senin yerine cevap vereyim; s.refsiz oluyorsun...yani merak etme her zamanki halin, fazla bir şey değişmiyor senin anlayacagin... öfffff ne laf koyarmisssim :))

Ben bu insanlar ne yapmaya çalısıyorlar hiç anlamıyorum. -Sayenizde- ben zaten zaten siyahim sen benim neremi karalıyorsun abicim? İnsanları hayattan sogutunca, insanların kalbini kırınca elinize ne geçiyor ya?

İçimde bunun gibi bir sürü bir ömür cevap arayacağım sorulardan bir derya var, kim bilir belki de yolun sonuna geldiğimizde cevaplayamadığımız onca sorunun yerinde sadece bir boşluk kalır.
İçimizde kalan o boşluğun uçurum olmaması dileğiyle...

PARAMPARÇAYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin