〖Chapter One〗
˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨ ✰ @yellowhaleslover ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | ೃ࿔₊•
ყσυ ʅσʂƚ ԋҽɾ αɳԃ Ι ʅσʂƚ ყσυ.
Ι ɯιʂԋ ყσυ ʅσʋҽ ɱҽ
̣̣̣̣̣ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩ͯ•͙͙✧⃝•͙͙✩ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩̣̣̣̣̣ͯ
◖ 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚍𝚞𝚐 𝚊 𝚐𝚛𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚞𝚜, 𝚖𝚞 𝚍𝚎𝚊𝚛.◗
"Nii-san!" Küçük kız göz yaşlarıyla koşuyordu. Yanağındaki çiziklerden akan kan üstündeki elbisesini kirletiyordu. Kucağında ise yavru kedi vardı. Kedinin tırnakları tenine sağlanmış adeta bir olmuştu. Küçük kız acıyla siyah uzun saçlı abisine koştu.
On üç yaşındaki Baji Keisuke ise kız kardeşini öyle gördüğünde beyninden vurulmuşa döndü. Küçük kızın yanına hızla koşup kediyi aldı. Yavru kediden kurtardığı kardeşinin kolundaki kan akan çizimlerde gezdirdi gözlerini.
"Baji?" Mikey yavaş yavaş ikilinin yanına yürüdüğünde küçük kız burnunu çekip abisinin tanımadığı arkadaşına baktı. Abisine benzeyen gözleri kısıldığı ve yaşlarla dolduğu için tam göremiyordu.
Keisuke arkasını dönüp arkadaşına baktı. "Mikey benim gitmem lazım. Başka bir gün takılsak olur mu?" Ardından sırtını dönüp kardeşini sırtına aldı. Küçük kızın burnunu çekerek abisine tutunmasıyla Keisuke sıkıca tuttu.
Mikey başını sallayıp kıza dikti gözlerini. *Tamam. Sonra görüşürüz." Arkadaşı yürümeye başladığında arkasını dönüp ilerledi.
Keisuke kız kardeşinin iç çekişleriyle sakinleştiğini anladı. "Kedileri sıkmaman gerektiğini söylemiştim sana."
Küçük kız suçlulukla başını eğip abisinin sırtına yasladı. "Ama mama vericektim." Mırıldanarak konuştuğunda Keisuke iç çekti. Kendine zarar verecek bir şey yapmadan duramıyordu.
Kız kardeşini eve bırakıp annesine teslim etti. Odasına çıkarak kızın yanına gelmesini bekledi...
ঞじòぴé 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚃𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚈𝚎𝚊𝚛𝚜ઈଓᦗ࿐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yellow Whales|| S. Kawata
Fanfiction"Bizim ilişkimiz nasıldı? Yani gözümü açtığım gibi aklıma gelen sendin ve merak ediyorum. Sen kimsin? Neden sana aşığım? Sevgilim misin?"