◌⑅⃝●♡⋆♡𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚂𝚎𝚟𝚎𝚗♡⋆♡●⑅⃝◌

404 59 28
                                    

〖Chapter Seven〗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chapter Seven

˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨ ✰ @yellowhaleslover ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | ೃ࿔₊•

ყσυ ʅσʂƚ ԋҽɾ αɳԃ Ι ʅσʂƚ ყσυ.

Ι ɯιʂԋ ყσυ ʅσʋҽ ɱҽ

̣̣̣̣̣ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩ͯ•͙͙✧⃝•͙͙✩ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩̣̣̣̣̣ͯ

◖𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚊𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚒𝚗 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢'𝚜 lap◗

Ertesi gün kendimi daha iyi hissederek kalktım yataktan. Mutlulukla bedenimi gerip camı açtım. Mis gibi hava burnuma doluyordu. Muhtemelen dün abimle kavga ettiğim için stresten hasta olmuştum. Fakat şimdi öyle bir derdim yok.

Üstüme havaya uygun bir buz mavisi kot şort, üstüne sarı abimden çaldığım kısa kollu tişört ve sarı çantamı aldım. Sarı Converse'lerimle de mutlulukla aşağı indim. Abim masada oturmuş Chifuyu-san'la erişte yiyordu. "Günaydın!"

Abim bana dönüp gülümsedi. "Günaydın güzelim."  Gülümseyip yanına giderek boynuna sarıldım. Yarım saat sonra birbirimizi öldürmeye çalışacağımıza eminim. Yanağına sulu bir öpücük kondurup sırnaştım. "Günaydın nii-san! Bugün dışarı çıkacağım."

Keisuke saçlarımı okşayıp gülümsedi. "Senju'yla mı?"

Duraksadım. "O kim?"

Abimin yüzü aniden düştü. "Doğru hatırlamıyorsun. Senin en yakın arkadaşın. Tanıştırmamı ister misin?"

Başımı sallayıp yerimde zıpladım. "Evet evet!"

Keisuke ayağa kalktığında Chifuyu da ayağa kalktı. Yanımda iki tane çete üyesi gibi adamla mı gidicem lan ben? Keşke Souya'nın işi olmasaydı.

Aklıma gelen kıvırcığımla iç çektim. Kim bilir nerdeydi şimdi. Evden çıktığımızda Keisuke beni alışveriş merkezine sürükledi.

***

"Pamuk şeker gibi ama Souya daha çok pamuk şeker gibi." Anlamsız cümlemle Senju bana baktı. Anlamamış gibiydi.

"Kafan güzel mi?" Dondurmasını tekrar yalayıp önündeki oyuna döndü. Atari oyununa döndü. Arkasına geçip başımı omzuna yaslayarak bütün ağırlığımı üzerine verdim. "Kaien! Lan çekil oyunu kaybedicem seni yüzünden!"

Sinirle bağırmasıyla gülerek omuz silktim. Yanağına uzanıp ısırdım fakat tokat yedim. Huysuzlukla geri çekilip atari salonunda kendime uygun oyun aradım. Kıskaç oyunlarından gördüğümde heyecanla para atıp oynamaya başladım.

Kaç defa para attığımı saymadım ama hiçbirini kazanamadım. Hayal kırıklığıyla geri Senju'nun yanına gittiğimde hala oynuyordu. Sıkıntıyla iç çekip yere oturdum. Sırtımı atari oyununa yaslayıp esnedim. "Senju uykum var!"

Sızlanmamı dinlemedi. Oynamaya devam ettiğinde bacaklarımı kendime çekip başımı yasladım. Azcık gözümü dinlendirsem iyi olur...

***

"Aptal kız." Keisuke'nin homurdanmasıyla gözlerimi araladım. Üstümde sıcak bir hırka vardı be önümde Keisuke'nin ensesi. Sırtına almış beni. Söylene söylene ilerliyordu.

Esneyip burnumu omzuna sürttüm. "Abi?" Boğuk sesini duyduktan sonra Keisuke durdu. Başını hafifçe yana çevirip güldü.

"Uyuyan güzel uyanmış mı? Sana ulaşamadığımız için bütün Toman'la seni aradık." Kaşlarımı çatıp başımı etrafa çevirdiğimde bana el sallayan Mikey-kun, Mitsuya, Draken ve Takemichi'yi gördüm.

Gözlerimi ovuşturup tekrar esnedim. "Uyumaya devam et. Eve geldik nerdeyse."

Başımı sallayıp tekrar omzuna yasladım. Zaten hazırda bekleyen uykum beni tekrar içine çekerken Mikey'nin sesini duydum.

"Ken-chin benimde uykum geldi."

Gülümseyip kendimi uykunun derin boşluğuna bıraktım.



Yellow Whales|| S. KawataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin