〖Chapter Two〗
˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨ ✰ @yellowhaleslover ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | ೃ࿔₊•
ყσυ ʅσʂƚ ԋҽɾ αɳԃ Ι ʅσʂƚ ყσυ.
Ι ɯιʂԋ ყσυ ʅσʋҽ ɱҽ
✩̣̣̣̣̣ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩ͯ•͙͙✧⃝•͙͙✩ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩̣̣̣̣̣ͯ
◖𝙵𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝙵𝚘𝚛 You◗
Genç kız yanındaki dondurma yiyen pembe saçlı kız arkadaşının önünde sinirle bir o yana bir bu yana ilerliyordu. "Hayır yani ben kölesi değilim! Sürekli kıçını toplayamam onun!"
Senju ağzındaki dondurmayı çıkarıp dudaklarını yaladı. "Biraz sakin olur musun? Bence abinle ilgilenmen iyi bir şey." Ilımlı konuşmasının ardından ayağa kalkıp heyecanla konuştu. "Hadi gidip birilerini dövelim."
Kaien sinirli halinden eser kalmazken gülümsedi. "Olur!" Okuldan kaçtıkları için çantaları yanlarındaydı. Senju ayağa kalktığında Kaien gülümseyerek kavga bulabilecekleri en iyi yere adımladı.
Tokyo'nun en ibze en kötü sokaklarından birisine adım attıkları an bütün gözler üstlerine döndü. İstedikleri gibi bir iri yarı adam önlerine geçti. "Burda olmamanız gerekiyor."
Senju ellerini beline koyup kibirli bir bakış attı. "Ya olursak?"
Adam damarlı kollarını göğsünde doladı. Kızların bu tavırlarından hoşlanmamıştı. "Çıkarırız."
Kaien daha fazla dayanamadı. Hızlıca atılıp yumruğunu adamın suratına yapıştırdı. Senju da başka bir adama yumruğunu salladığında kavganın fitili ateşlenmiş oldu.
İri yarı adam Kaien'nin suratına demir gibi yumruğunu geçirdiğinde genç kızın kaşı patladı. Bir kaç adım gerileyen genç kız bu sefer gelen ikinci yumruktan zıplayarak kurtuldu. Adamın yumruğuna basıp tehlikeyi hissettiren gülümsemesiyle tekmesini yüzüne geçirdi.
Genç kız bir kaç tekmeden sonra geri yere indiğinde beklemediği bir şey oldu. Kafasının arkasından sert bir boruyla darbe yedi. Genç kız yere düştüğünde kafasındaki sıcaklık yere akıyordu. Genç kızın gördüğü son şey ona koşan pembe saçlı kızdı.
Tekrar gözlerini araladığında elindeki acıyla başını kaldırıp etrafa baktı. O çok sevdiği bağımlılık yapan hastane kokusuyla ot çeker gibi kokuyu çekti içine. Genç kız ardından ağrıyan başına hafifçe dokunup kalktı. Elinin üstündeki iğneyi fark ettiğinde serumu yeni görüyordu. Daha çok az azalmıştı. Serumun asıldığı direğin tekerlekleri olduğunu fark edince genç kız direkle beraber odanın kapısına ilerledi.
Kapıyı açmak için uzandığında kapı kendi kendine açıldı. Genç kız şaşkınlıkla karşısındaki çocuğa baktığında çocuğun gözleri doldu. "Um?" Genç kız ne diyeceğini bilemedi. Bir anda odasına dalan bu kişi de kimdi? "İyi misiniz?" Aklına başka bir şey gelmeyince bu soru çıktı kızın dudaklarından.
Karşısındaki çocuk hızla kollarını kıza doladığında genç kız şaşkınlıkla karşısındaki çocuğu itmeye çalıştı. "Hey! Ellerini üstünde çek adamım!"
Genç çocuk geri çekilip zorlukla yutkundu. "Kaien? İyi misin güzelim?" Kızın yanakları çocuğun elinde küçük duruyordu. Abisi olduğundan habersiz adama yabancı gözlerle bakıyordu. Kimdi bu çocuk? Tanıdık gözleri vardı fakat yabancıydı kendisine.
Genç kız geri çekilip üstündeki ellerden kurtuldu. "Dokunma bana! Kimsin sen? Seni tanımıyorum." Genç kızın soğuk sesiyle önündeki adam sarsıldı. Ne diyeceğini bilemedi. "Ayrıca neden hastanedeyim? Ne oldu bana?" Kafasında ağrı hissediyordu evet ama bunun neden olduğunu merak ediyordu.
Kapıdan içeriye tanımadık yüzler girdiğinde genç kız iç çekti. Bu kadar kişiyle saçma sapan muhabbete girecekti şimdi. Yatağına oturup kimse bir şey demeden sessiz olmalarını işaret etti. "Bakın şu an kafam felaket ağrıyor. Muhtemelen hafızamı kaybettim çünkü şu arkanızdaki ağlamak üzere olan mavi boncuk hariç hiçbirinizi hatırlamıyorum. Eğer gürültü yapacaksanız dışarı alayım sizi lütfen." Ardından yapmacık bir gülümseme verdi.
Önceki siyah saçlı çocuk odağını kaybetmiş gibiydi. Yanındaki sarışın, mavi gözlü çocuğun omzunu tutup sıktı. Genç oğlan kardeşininin kendisini unutmasına ne tepki vereceğini bilmiyordu. Gözleri kardeşini bulduğunda hızlıca yanına gidip omuzlarını tuttu. "Kaien? Beni nasıl hatırlamazsın lan! Abinim ben senin!" Gözleri kendini sıkmaktan kızarmıştı.
Genç kızın gözleri şaşkınlıkla açılırken acıyan omuzları yüzünden hafifçe inledi. Arkadaki şakağında ejderha dövmesi olan, iri yarı, sarı örgülü saçlı çocuk genç oğlanı çekip kızdan uzaklaştırdı. "Baji yeter! Kız daha yeni uyandı!"
Zorla dışarı çıkardığında diğerleri sessizce çıktı. En son Souya kaldığında kıza yaklaşıp usulca yanındaki sandalyeye oturdu. "Kaien-san," Ardından duraksadı. "Beni gerçekten hatırlıyor musun?"
Genç kız gülümsedi. "Evet." Ardından kızaran yanaklarıyla gülümsedi. "Beraber pikniğe gittiğimizi ve dizlerimde uyuduğunu hatırlıyorum."
Souya kıpkırmızı kesildi. Hatırlamasını en son beklediği andı o an...
◌⑅⃝●♡⋆♡ 𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜 𝙵𝚘𝚛 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐♡⋆♡●⑅⃝◌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yellow Whales|| S. Kawata
Hayran Kurgu"Bizim ilişkimiz nasıldı? Yani gözümü açtığım gibi aklıma gelen sendin ve merak ediyorum. Sen kimsin? Neden sana aşığım? Sevgilim misin?"