◌⑅⃝●♡⋆♡ 𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝙽𝚒𝚗𝚎 ♡⋆♡●⑅⃝◌

323 38 51
                                    

〖Chapter Final〗

˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨ ✰ @yellowhaleslover ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | ೃ࿔₊•

ყσυ ʅσʂƚ ԋҽɾ αɳԃ Ι ʅσʂƚ ყσυ.

Ι ɯιʂԋ ყσυ ʅσʋҽ ɱҽ

̣̣̣̣̣ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩ͯ•͙͙✧⃝•͙͙✩ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩̣̣̣̣̣ͯ
Can't be your superman◗  

Genç kızın gözleri açıldı. Tavandaki lambadan yüzüne yansıyan ışığa bakıp iç çekti. Tekrar gözleri kapandığında kulağına gelen seslerle yutkundu. Ne olmuştu? Neden hastanedeydi?

Tekrar gözlerini aralayıp etrafına baktı. Etrafta bir takım insanlar vardı ve kucağında sarı bir balina vardı. Balina bir süre baktığında Souya'nın hediye verdiğini hatırlayıp sıkıca sarıldı.

"Souya?" Kısık sesiyle yanına bir kadın koştu. Kızın saçlarını okşayıp geri itti. "Deniz! Kızım, anneciğim iyi misin?" Endişeli sesine karşı genç kız geri çekilip doğruldu.

Etrafına baktığında hiç de abisi Keisuke veya annesi gibi durmuyordu etraftakiler. "Siz kimsiniz?" sesi garipti.

Kadın kızın ellerini tutup yaşlar akan gözleriyle baktı. "Uyandın, şükürler olsun ki uyandın. Oh Allah'ım seni bize geri verdi."

Genç kız ellerini çekip kucağındaki sarı balinaya sarıldı. "Ne diyorsun sen?" Çok sinirliydi kız. Zaten abisi ve Souya yoktu. Hakikaten nerdelerdi?

Ayağa kalkmak istediğinde omuzlarından geri oturtuldu. "Deniz otur kalkma. Kızım bak kaza geçirdin. Bir buçuk yıldır komadaydın. Ben senin babanım." Adamın konuşmasıyla başı döndü.

Ellerini itip hızlıca yerinden kalktı. Elinin üstündeki iğneyi çıkarıp kapıya koştu fakat kapıyı başka birisi açtı. İçeri girmek üzere olan oğlanın saçları mavi ve kıvırcıktı, gözleri de maviydi. Oğlanın elinde de sarı balina vardı. "Souya?"

Oğlan şaşkınlıkla kendisine baktı. "Souya mı?" Eğilip kızın yüzünü avuçladı. "Aşkım, benim Burak. Sevgilin olan hani. Souya kim?" Oğlan endişeyle kızın az önce iğneyi çıkardığı elini öptü. "Bak yakmışsın güzel canını. Gel hadi oturalım."

Genç kız yutkunup geri oturdu. Aile üyeleri oğlana açıklamasına izin vermesi için odadan çıktığında ikisi baş başa kalmıştı. "Uyandığına inanamıyorum. Gerçekten burdasın." Kendisine sıkı sıkı sarıldığında kız iç çekti.

"Benim erkek arkadaşım Souyaydı ama şimdi ne oluyor anlamıyorum." Genç kız hıçkırıp başını omzuna gömdü.

Oğlan geri çekilip yüzünü avuçladı. "Souya sanırım senin izlediğin şu Tokyo Revengers animesindeki karakter aşkım. Sen uzun süredir komadasın ve biz seninle sevgiliyiz."

Genç kız hıçkırıklara boğuldu. "O zaman bu balina ne?!"

Oğlan balinalara bakıp gülümsedi. "Bunu birlikte kazandık. Randevuya çıktığımız gün çok uğraşıp birbirimize bunları kazandık aşkım."

Genç kız ayağa kalkmak istedi fakat yerine geri oturdu. Rüyaydı, yaşadığı her şey bir rüyaydı. Aslında onlar izlediği bir anime karakteriydi ve kendisinin farklı bir hayatı vardı.

Genç kız başını tutup bir süre sessiz sessiz ağladı. Sevgilisi ise sırtını okşayıp sakinleşene kadar bekledi.

Souya gerçek değildi, abisi gerçek değildi. Hayatı gerçek değildi. Peki gerçek olan neydi?

***

Kitap bitti.

Kalbim ağrıyor ama bu kitaba başlarken sonunu hep angst bitirme kararındaydım. Normalde depremde evin altında kalarak ölecekti ama bu daha güzel oldu.

Kitabı okuduğunuz ve yorum yaptığınız için hepinize teşekkürler. Başka kitaplarda görüşmek üzere. Sarı balinayla kalın.💛

Yellow Whales|| S. KawataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin