◌⑅⃝●♡⋆♡ 𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝙵𝚒𝚟𝚎 ♡⋆♡●⑅⃝◌

496 63 33
                                    

〖Chapter Five〗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chapter Five

˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨ ✰ @yellowhaleslover ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | ೃ࿔₊•

ყσυ ʅσʂƚ ԋҽɾ αɳԃ Ι ʅσʂƚ ყσυ.

Ι ɯιʂԋ ყσυ ʅσʋҽ ɱҽ

̣̣̣̣̣ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩ͯ•͙͙✧⃝•͙͙✩ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩̣̣̣̣̣ͯ
Fuck the world, we just gon' keep getting rich, you know?

Atari Salonu.

Randevu'ya atari salonuna gelmişti genç çift. İlk buluşma için atari için slonumu? Onlar için mükemmel seçim! Souya ile birlikte önce biletleri aldılar-elbette ona aldırmadı genç kız, bu çok rahatsız edici olurdu onun için.- ve oyunları gezmeye başladılar.

Birlikte oynayabileceğimiz oyunlar ararken gözüm bardak oyunundaki ödül kısmında duran sarı balina dikkatimi çekti. "Souya şunu deneyebilir miyiz?"

Heyecanlı sesimle bana döndüğünde ilerideki bardak oyununu işaret ettim. "Olur." Sessizce onayladı ve ilerledi. Birlikte gittiğimizde amcaya bilet uzatıp bardakları düşürmek için silah verdi. Daha önce hiç silah veya oyuncak silah tutmadığım için tutmam biraz zaman almıştı.

Souya yanında sessizce bekliyor ve genç kızı izliyordu. Bunu hissedebiliyordu kız. Elindeki silah tutanadığından dolayı titrerken Souya'nın eli  genç kızın elinin üstüne yerleşti. Ona döndüğünde genç kız hafif kızarmış yanaklarıyla karşılaştı.

"Yanlış tutuyorsun." Diğer elini de silaha yerleştirip düzeltti. Biraz daha yaklaşıp silahın yönünü ayarladı. "Şimdi sıkabilirsin."

Dediği gibi sıktı kız ve vurdu. Heyecanla Souya'ya dönüp boynuna atladı. "Başardım!" Tek seferde başarmıştı. Elbette bunu beklemiyordu fakat Souya'nın yardımıyla başarmıştı. Heyecanla çocuğu yanağından öpüp tekrar silahı aldı.

Souya'nın öğrettiği gibi tekrar ve tekrar vurdu. Hepsini bitirdiğinde sarı balinaya puanının yettiğini fark etti. "Onu istiyorum. Sarı balinayı." Adam kıza uzattığında heyecanla alıp kızda Souya'ya uzattı.

Şaşkınlıkla gözleri açıldı. "Bana mı?"

Başını sallayıp gülümsedi kız. "Teşekkür etmek için." Ardından genç kız parmak uçları üstünde yükselip yanağını öptü. Genç kız kızaran yanaklarıyla arkasını dönüp ilerledi.

Souya kızın elini tutup durdurdu. Onun da yanakları kızarmıştı. "Bende sana kazanacağım!"

Genç kız güldü. O kadar tatlıydı ki Souya, ondan başkasına aşık olduğunu düşünemiyordu. Souya oyuna gittiğinde genç kız peşinden gitti. Mavi saçlı çocuk adamdan aldığı silahla hedefe yöneldi. Oğlan yanındaki kıza bakıp tekrar hedefe döndü.

Bütün hedefleri on ikiden vurdu rahatlıkla. "Vay canına! Souya çok harikaydı bu!" Genç kız heyecanla oğlanın boynuna atladı.

Souya'nın yüzü kıpkırmızı olurken etraftakiler onların çok tatlı olduğunu düşündü. Souya kızın beline kollarını dolayıp sarıldı. "T-teşekkürler."

Adam öksürüp aşk kuşlarının dikkatini çektiğinde genç kız çekildi. Souya adama dönüp sarı balinayı işaret etti. Genç adam balinayı alıp uzattığında Souya bunu kıza verdi.

Genç kız peluşa sarılıp Souya'ya döndü. "Teşekkürler bu çok güzel."

Souya başka tarafa dönüp kızın elini tuttu. Birlikte oyuncaklara binmek için yürümeye başladılar.

***

Saat gece on bire doğru gelirken Souya ve Kaien el ele tutuşarak ilerliyorlardı. Telefonları kapalı olduğu için çok tatlı zamanlar geçirmişlerdi. İkisi de arada utansalar da güzel zamanlar geçirmişlerdi.

Şimdi Souya akşam rüzgarı fazla estiği için ceketini kızın omzuna astıktan sonra eve bırakmak için götürüyordu. İkisinin kucağında da sarı balinaları vardı. Boş sokakta sessizce el ele tutuşarak yürüyorlardı. Genç kız hafifçe esneyip başını oğlanın omzuna koydu.

Souya nefesini bir kaç saniye tutarken sakince verdi. O da başını kızın başının üstüne koydu. Baji ailesinin evine geldiklerinde genç kız ceketi oğlana uzattı. "Ceket için teşekkürler."

Souya ceketi alıp başını salladı. İkisi de ne söyleyeceklerini bilemiyorlardı. Genç kız ani bir cesaretle oğlana yaklaştı. "Şey iyi geceler. Abim gelmeden içeri gitsem iyi olur."

Souya başını salladı tekrar. "İyi geceler. Git o zaman?" İşler ikisi içinde garip bir hal alırken Souya ilk defa o gün yapmak istediği şeyi yaptı.

Genç kızı belinden tutup kendine çekerek sarıldı sıkıca. Boynuna dolanan kollarla rahatladı. Geri çekildiklerinde genç kızın yüzünde parlak bir gülümseme vardı. Oğlanın dudağının kenarına bir öpücük kondurup tepki vermesine zaman bırakmadan içeri koştu. "İyi geceler!"

Souya bir kaç dakika şaşkınlıkla orda kaldı. Ardından kızın öptüğü yeri tutarak eve ilerledi. Bu onu çok huzurlu hissettirmişti...

***

Yakında final yapıcam. Çok uzatmayacağım.

Yellow Whales|| S. KawataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin