Ο άντρας χαμογέλασε ικανοποιημένος όταν είδε τον Σαμ να χάνει κάθε ίχνος αποφασιστικότητας. Αλλά δεν του έφτανε αυτό. Δεν ήθελε απλά να του σπάσει το ηθικό. Ήθελε να τον ρίξει στο σκοτάδι.

Η εικόνα του ορκισμένου εχθρού του, του Έλιγκορ, να κρατάει αιχμάλωτη την προστατευόμενη του και απλά να την τραυματίζει δεν ήταν αρκετή. Έτσι άρχισε να ψάχνει στα πιο κρυφά σημεία του μυαλού του.

Καθώς έψαχνε, κάτι τον ενόχλησε. Ένιωσε δυο ισχυρές παρουσίες αγγέλων και τα ανιχνευτικά τους κύματα. Πρώτα ο ένας και μετά ο άλλος. Σίγουρα θα είχαν εντοπίσει την ψυχική δύναμη εναντίον του φύλακα αγγέλου και θα ανησύχησαν. Γι' αυτό και τα ανιχνευτικά κύματα που ένιωσε. Δεν πτοήθηκε.

Ψάξτε όσο θέλετε, ανόητοι. Σκέφτηκε. Δεν υπάρχει περίπτωση να με βρείτε. Αγνόησε τους δυο αγγέλους, που τους βρήκε αρκετά ενοχλητικούς και συνέχισε να σκαλίζει το μυαλό του Σαμ.

Δεν άργησε να βρει αυτό που έψαχνε. Σχημάτισε μέσα στο μυαλό του τις εικόνες με τις ψευδαισθήσεις που ήθελε και έπειτα τις φύτεψε στο μυαλό του Σαμ. Χαμογέλασε ακόμα πιο ικανοποιημένος από πριν, επειδή η αντίδραση του αγγέλου, ήταν ακόμα καλύτερη από αυτήν που περίμενε.

Ο Σαμ, διαλύθηκε πραγματικά καθώς πίστευε για αληθινά, όλες τις ψευδαισθήσεις που φύτευε αυτός ο πανούργος άντρας, μέσα στο μυαλό του. Εικόνες και λόγια του Έλιγκορ γεμάτα κακία και μίσος, γέμισαν το νου του. Εικόνες όπου η προστατευόμενη του, πολεμούσε με τον Έλιγκορ και έχανε την μάχη. Τα χτυπήματα που δεχόταν ήταν τόσο γρήγορα και τόσο δυνατά, που με δυσκολία κατάφερνε να αποκρούσει έστω και μερικά από αυτά. Όμως, παρόλα αυτά τα ισχυρά χτυπήματα, εκείνη στεκόταν ακόμα στα πόδια της και πολεμούσε με ότι είχε. Δεν τα παρατούσε. Θα τα κατάφερνε.

Ένα ίχνος ελπίδας άρχισε να ανθίζει ξανά μέσα στον Σαμ και ο άντρας που έλεγχε τις σκέψεις του, εκνευρίστηκε και προβληματίστηκε όταν το ένιωσε. Ελπίδα; Αναρωτήθηκε. Γιατί νιώθει ελπίδα;

Για μερικά δευτερόλεπτα χαλάρωσε τον έλεγχο και αναζήτησε την Ελόρα. Δεν ήταν πολύ μακριά. Μιλούσε με κάποιον νεαρό και έπειτα ξεκίνησαν και οι δυο μαζί να βαδίζουν προς το μέρος που βρισκόταν ο Σαμ.

Όσο κι αν ήθελε να πιάσει και εκείνη στα δίχτυα του και να ψάξει μέσα της, τον λόγο που δημιούργησε αυτές τις ανόητες ελπίδες στον φύλακα άγγελο της, δεν είχε τον χρόνο να το κάνει. Οι δυο άγγελοι ήταν ακόμα κάπου εκεί και αν έμενε εκεί ακόμα περισσότερο ίσως και να κινδύνευε να τον εντοπίσουν. Δεν ήθελε να το ρισκάρει. Έπρεπε να βιαστεί.

Άγγελοι Πολεμιστές: Ψεύτικη ΠροφητείαWhere stories live. Discover now