7

10 4 0
                                    

"Καλύτερα να απαντήσεις. Ίσως είναι κάτι σοβαρό." Της είπε σιγανά ο Τζέι, χαϊδεύοντας τρυφερά το πρόσωπο της, πριν την αφήσει.

Η Ελόρα, αφού τύλιξε την πετσέτα γύρω από το σώμα της, έπιασε το κινητό πάνω από το κρεβάτι και κοίταξε την φωτεινή οθόνη. Ήταν ο Κας. Ήταν ακόμα θυμωμένη μαζί του. Δεν ήξερε αν ήθελε να τον ακούσει. Πέρασαν μερικές στιγμές, μέχρι να αποφασίσει εάν θα του απαντήσει ή όχι.

"Δεν θα το σηκώσεις;" ρώτησε ο Τζέι που του φάνηκε κάπως περίεργη η συμπεριφορά της. Ποιος την καλούσε τέτοια ώρα; Γιατί δεν απαντούσε;

Μέχρι να αποφασίσει τι να κάνει, η κλήση τερματίστηκε. "Σταμάτησε." Απάντησε, προσπαθώντας να φανεί αδιάφορη. Ξαφνικά μια περίεργη αίσθηση την κατέκλυσε. Πήγε ως το παράθυρο, τράβηξε την κουρτίνα και κοίταξε έξω. Κοίταξε το κτίριο που ήταν απέναντι. Συγκεκριμένα, κοιτούσε στην ταράτσα του κτιρίου. Αισθανόταν ότι κάποιος βρισκόταν εκεί, αλλά στην πραγματικότητα δεν έβλεπε τίποτα.

"Τι συμβαίνει; Υπάρχει κάποιος εκεί;" Την ρώτησε ανήσυχος ο Τζέι.

Η Ελόρα δεν απάντησε αμέσως. Πριν κλείσει ξανά την κουρτίνα, έριξε μια τελευταία ματιά στην ταράτσα του κτιρίου, απλά και μόνο για να σιγουρευτεί. "Όχι. Κανένας." Απάντησε προβληματισμένη.

"Τι σε προβληματίζει τότε;"

"Απλά είχα την αίσθηση ότι κάποιος ήταν εκεί.'' Του εξήγησε.

Ο Τζέι πήγε κοντά της. ''Θέλεις να το ελεγξώ;'' την ρώτησε.

''Όχι. Μην ανησυχείς." Απάντησε και χαμογέλασε για να του δείξει ότι δεν την απασχολούσε πλέον.

''Εντάξει.'' Ο Τζέι δεν καθησυχάστηκε καθόλου. Ανησυχούσε. Κι αν αυτός που επιτέθηκε στον Σαμ βρισκόταν ακόμα εκεί κοντά; Δεν μπόρεσαν ποτέ να τον εντοπίσουν. Δεν ήξεραν τίποτα για αυτόν, παρά μόνο ότι ήταν ισχυρός. Αν δοκίμαζε ξανά κάτι παρόμοιο; Αν αυτή τη φορά στόχευε την Ελόρα, πως θα τα έβγαζε πέρα; Πως θα αντιμετώπιζε κάτι τέτοιο, την στιγμή που δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει τον Σαμ; Δεν ήθελε ούτε να το σκέφτεται. Την πλησίασε και την κοίταξε με σοβαρό ύφος. ''Ελόρα, αν ποτέ βρεθείς σε κίνδυνο ή χρειαστείς κάτι, οτιδήποτε, θέλω να με καλέσεις. '' Πήρε τα χέρια της στα δικά του. ''Θέλω να μου υποσχεθείς, οτι θα με καλέσεις.''

'Τι σε έπιασε τώρα; '' τον ρώτησε ξαφνιασμένη.

''Θέλω να ξέρω ότι είσαι καλά.'' Της απάντησε, χαϊδεύοντας τρυφερά το πρόσωπο της και μετά την έκλεισε στην αγκαλιά του. ''Απλά υποσχέσου, οτι θα με καλέσεις. Για ότι κι αν χρειαστείς." Τα μάτια του αναζήτησαν τα δικά της.

Άγγελοι Πολεμιστές: Ψεύτικη ΠροφητείαOù les histoires vivent. Découvrez maintenant