Ο Σαμ, δεν ήξερε ότι αυτή που ετοιμαζόταν να σκοτώσει ήταν η ίδια του η προστατευόμενη. Στο πρόσωπο της, έβλεπε τον Έλιγκορ.
Το χέρι του κατέβαινε με σκοπό να το καρφώσει στο στέρνο του και να διαπεράσει πέρα ως πέρα την καρδιά του. Ναι. Θα τον σκότωνε με τον ίδιο τρόπο που σκότωσε τηνΕλόρα. Θα έπαιρνε επιτέλους την εκδίκηση του.
Το Φως του, έγινε ακόμα πιο έντονο. Ακόμα πιο αστραφτερό. Η Ελόρα, παρόλο που είχε κλειστά τα μάτια, ένιωσε αυτό το φως να την πλημμυρίζει. Άθελα της άνοιξε τα μάτια της και αντίκρισε τον Σαμ, που στεκόταν ακριβώς μπροστά της. Η αγγελική μορφή του, την θάμπωσε και δεν μπορούσε να τραβήξει τα μάτια της από πάνω του, παρόλο που την έκαιγαν. Πρώτη φορά τον έβλεπε ως πλήρη άγγελο. Η μορφή του, ήταν πανέμορφη αλλά και συνάμα τρομακτική. Τα ολόλευκα φτερά του, που ήταν διάπλατα ανοιχτά, έλαμπαν με πανέμορφους ιριδισμούς. Η φιγούρα του, πότε γινόταν υλική, και πότε άυλη. Τα κάστανα, σοκολατένια μάτια του, είχαν χάσει την ζεστασιά τους. Τώρα είχαν ένα έντονο, ψυχρό, γαλάζιο χρώμα.
Η κοπέλα συνέχισε να κοιτάζει γεμάτη δέος τον Σαμ, ώσπου τα πάντα γύρω της γινόταν όλο και πιο λευκά, όλο και πιο αστραφτερά, μέχρι που σκοτείνιασαν όλα. Δεν μπορούσε να δει τίποτα. Τυφλώθηκε! Ο Σαμ την είχε τυφλώσει! Μια κραυγή απελπισίας βγήκε από το στόμα της και ξέσπασε σε κλάματα.
Ο Τζέι, δεν μπορούσε να κρατηθεί άλλο. Δεν ήθελε να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια, ενώ ο Σαμ ετοιμαζόταν να σκοτώσει την κοπέλα. Στράφηκε στον Κάι και κατάλαβε ότι ο συμπολεμιστής του, σκεφτόταν το ίδιο. Δίχως να πει τίποτα, εξαφανίστηκε από το πλευρό του και επανεμφανίστηκε στο πλευρό της κοπέλας. Με μια αστραπιαία κίνηση, την τράβηξε στην αγκαλιά του, ενώ τα ολόχρυσα φτερά του, έκλεισαν γύρω της προστατευτικά. "Ηρέμησε." Της είπε τρυφερά. "Δεν θα αφήσω κανέναν να σου κάνει κακό."
Ο Σαμ αντί να χτυπήσει την κοπέλα, χτύπησε τα φτερά του Τζέι που δεν έπαθαν το παραμικρό. Αντίθετα μάλιστα. Λειτούργησαν σαν ασπίδα αποκρούοντας την επίθεση του. "Γιατί;" Ούρλιαξε οργισμένος όταν κατάλαβε τι συνέβη.
Η Ελόρα ξαφνιάστηκε όταν βρέθηκε στην ζεστή αγκαλιά του Τζέι. Δεν μπορούσε να δει ποιος ήταν, όμως ένα περίεργο συναίσθημα την κατέκλυσε. Αυτή η γεμάτη τρυφερότητα φωνή και αυτή η ζεστή αγκαλιά που την έκανε να νιώσει τόση ασφάλεια, της φάνηκε τόσο γνώριμη... Τόσο οικεία... Αυτά τα δυνατά μπράτσα που ήταν τυλιγμένα γύρω της, το σκληρό στέρνο που ακουμπούσε το κεφάλι της, η ζεστασιά του σώματος του, η μυρωδιά του, της προκάλεσαν τόσα έντονα συναισθήματα.
CITEȘTI
Άγγελοι Πολεμιστές: Ψεύτικη Προφητεία
ParanormaleΣύντομη περιγραφή Ένας άγγελος καταδικάστηκε σε θάνατο, εξαιτίας μιας τρομερής προφητείας καταστροφής. Δύο από τους πιο ισχυρούς Άγγελους Πολεμιστές του Ουράνιου Βασίλειου στέλνονται στη Γη για να βρουν και να σκοτώσουν την άγγελο με τα κόκκινα φτερ...