~Kedves vendégeink! Mint tudják, jelmezükkel most versenyt is nyerhetnek, melynek díja egy hét Thaiföld legszebb szállodájában. Az útra csak azok mehetnek el, akik e versenyt megnyerik. A versenynek egy női és egy férfi nyertese lehet csak, így előfordulhat, hogy valakinek a felesége vagy barátnője esetleg más férjével vagy barátjával fog utazni, így arra kérem önöket, hogy ennek tudatában vegyenek részt a játékban. Nevezni a színpad előtt lévő asztalnál lehet. Jó szórakozást kívánunk!~
- Ismet azonnal nevezd be Leilát! Ő most szingli, nincs veszteni valója meg egyébként is oda készül és ha megnyeri még fizetnie sem kell érte.
- Na de nagyi!
- Semmi de Leilám. Te meg menj már Ismet , mire vársz?
- Már megyek is.
- Izgulsz Leila?
- Áááá, dehogy. Csak a gyomrom már a torkomban van!
Egy félórányi várakozás és négy egyszerre lehúzott pezsgő után elérkezett az eredményhirdetés.
~Kedves vendégeink! Megvannak a győztes jelmezek. Színpadra szólítanám a Macskanő jelmezt viselő hölgyet és a Scooby Doo jelmezt viselő urat.
- Uram isten, a macskanőt mondták?pattantam fel.
Valósággal repültem a színpad felé, semmire sem tudtam gondolni csak arra, hogy a másik nyertes az én kedvenc mesehősöm. Minden félelmem elszállt, legalábbis azt gondoltam.
- Nos kedves nyerteseink, a játék ezzel még nem ért véget. Arra kérem önöket, hogy a jelmezüknek megfelelő hangon válaszoljanak, értelemszerűen egy nyávogást illetve egy ugatást várunk. Önök párkapcsolatban élnek? Egy nyávogás igen, kettő nyávogás nem, ugyanez vonatkozik az ugatásra is. Várjuk a választ.
- Miaaauuuu, Miaaauuu.
-Vaauuuu, Vaauuu.
- Önök tehát szinglik?
- Miaauuuu.
- Vaauuu.
- Nos a válaszaikból ítélve, mindketten szinglik, ezért úgy gondolom semmi akadálya a csóknak. Igaz kedves vendégeink? Csókot, csókot, csókot!
- Uram isten még csókolózni is kell? Ez biztos nincs a játékszabályok között! Már megint mibe keveredtem? Innen már nincs visszaút, aláírtam azt a hülye papírt. Csókolózni fogok. Essünk túl rajta, ha már ennyire akarják. Mi van egy csókban, többet úgy sem fogunk.
- Scooby Doot megkérjük, hogy tegye szabaddá a száját de ne vegye le a jelmezt a fejéről. Akkor jöhet a csók.
Mint kiderült percekig csókolóztunk de nekem olyan jól esett, hogy alig tudtam levenni a számat a szájáról úgy rá tapadtam. Majd Scooby megszólalt.
- Milyen volt a csók?
- Eddigi életem legjobb csókja volt! – mondtam kábultan.
Miközben ezt kimondtam a szívem elkezdett egyre hevesebben kalapálni és ismét az az érzés járta át a testem, ami a repülőn.
- Hát mondtam, hogy nekünk egymás mellett a helyünk. Emlékszel Kisanyám?
- Ugye nem az vagy, akire gondolok? – mondtam sokkot kapva.
- Nem bizony, én Scooby Doo vagyok szolgálatodra.
- Mondd, te követsz engem?Lehetetlen, hogy véletlenül legyél ott mindig, ahol én.
- Szerintem meg te követsz engem cicám.
- Még, hogy én? Tiszta vicc az egész.
- Na figyelj Kisanyám, mert hosszú lesz az este és pár feladatot még teljesítenünk kell, mert ha még nem fogtad volna fel mi nyertük a jelmezversenyt, ami bizonyos kötelezettségekkel jár.
~Megkérném a jelmezverseny nyerteseit, hogy fáradjanak a táncparkettre a nyitó tánchoz. Induljon a zene!~
- Csak szólok, hogy a jelmezemhez tartozik egy tűsarkú cipő, amit ha úgy adódik nem félek használni!
- Mi történhet tánc közben cicám?
- Az eddigiek tudatában bármi elképzelhető.
- Bármire fel vagyok készülve.
- Biztos vagy ebben?
- Soha nem voltam ennél biztosabb.
- Akkor most már végre táncolhatnánk, mert kezd cikivé válni, hogy lassan két perce mindenki minket néz. Ha most nemet mondanék, sajnos akkor is táncolnom kellene, mert aláírtam azt a hülye papírt.
Végül beadtam a derekamat de csak és kizárólag a Scooby Doo jelmeze miatt. Ahogy elkezdtünk táncolni, szinte azonnal - természetesen teljesen véletlenül - rátapostam a lábára, amire ő felkiáltott. Lehet, hogy nem is véletlenül történt? Mint tudjuk, nincsenek véletlenek, minden okkal történik de ezt ő biztosan nem tudja.
- Gyere már közelebb, nem harapok, ez egy lassú zene, nem lehetsz kilométerekre tőlem.
- Jó de semmi tipi-tapi, hisz a szabályzatban nincs benne semmi arra utaló szöveg, hogy nekünk össze kéne simulnunk.
Hirtelen odarántott magához. Miközben táncoltunk és néztem a szemét, ami gyönyörű szép kék volt, rájöttem, hogy nem is olyan rossz ez a pasi, tök helyes egyébként csak a stílusával van egy kis gond, amin viszont lehet változtatni. De az is lehet, hogy csak velem szemben ilyen. Mindegy, egyszerűen annyira elvarázsolt a tekintetével, hogy egy pillanatra megszűnt létezni a körülöttem lévő világ. Azt sem hallottam, hogy mit mondd.
- Mit kérdeztél?
- Hogy jól érzed-e magad?
- Ha téged nem veszlek számításba, akkor igen.
- A csókod nem erre utalt.
- Az kötelező volt.
- Mert kényszerítettek rá? Vagy esetleg pisztolyt tartottak a fejedhez? Mert nekem nem úgy tűnt. ~Köszönjük mindenkinek a táncot, most pihenjenek egy kicsit, mert hamarosan kezdetét veszi a fánkevő verseny, ahol is a pároknak zsinórokon logó fánkokat kell együtt elfogyasztaniuk hátra tett kézzel. Csak és kizárólag mindenki a száját használhatja majd. Mint minden versenynek, ennek is van tétje. Ehhez a játékhoz öt párra van szükségünk, melyből egy párunk már meg van. Ők a jelmezverseny nyertesei, tehát még négy kiadó helyünk van. Erre a versenyre is a színpad előtt lévő asztalnál lehet jelentkezni. Első helyezett egy romantikus vacsorát nyer, a második helyezett egy strandbelépőt, a harmadik pedig színházjegyet nyerhet. Köszönöm a figyelmet!~
- Leilám gyönyörű volt a táncotok, akár egy szerelmespáré. Miért nem hívod ide a fiatalembert az asztalunkhoz, szívesen megismernénk.
- Nagyikám szerintem teljesen felesleges.
- Na de Leila!
- Jól van, ahogy szeretnéd nagyi, megyek ésszólók neki.
Na de jó, pedig azt hittem megszabadulok tőle erre most hívjam oda az asztalunkhoz.
~To be continued~
YOU ARE READING
Álomból valóság
RomanceEgy híres divatcég tulajdonos Nő és egy pimasz de ugyanakkor észbontóan jóképű Férfi humoros és egyben romantikus története. Vajon Leila képes lesz ellenállni a pimasz Emrenek és Emre képes lesz lebontani Leila maga köré vont szilárd falait?