17.fejezet

17 1 0
                                    

Mintha mi sem történt volna, úgy szálltunk ki a liftből. Egy nagyon kedves fiatalember oda kísért az asztalunkhoz, ahol már várt minket a szálloda igazgatója. Rövid bemutatkozás után, megbeszéltük az álltalunk szervezett show részleteit, majd rátértünk volna éppen a reklámra ,mikoris az igazgató urat elhívták. Addig míg vártuk vissza, csendben ültünk és csak ittuk az isteni finom pezsgőt.
-Cicám most már elég lesz, emlékezz mi történt mikor legutóbb ittál.
-Ettől az egy pohártól nem lesz semmi bajom.
-Te tudod, én csak szóltam
-Köszi Emre, de tudom hol a határ.
Körbe néztem, alig voltak az étteremben. Nem tudom hogy a pezsgő hatására e, de megint elöntött a vágy. Perverz gondolatok kaptak szárnyra a fejemben. Egyszerűen nem tudom mi ütött belém. Körbe néztem, láttam senki sem figyel, meg mondjuk az étterem egy eldugott csendes helyén ültünk. Úgy döntöttem bemászok az asztal alá,hisz a terítő földig ér, ezért bármit is teszek senki sem fogja látni.
-Cicám, fura vagy. Bármit is tervezel kérlek ne tedd. Viselkedj, mindennek meg van a maga ideje és helye.
-Pont te mondod. Emlékezz vissza mi történta liftben. . Miben különbözik az asztal alattitól? Egyébként meg felnőtt ember vagyok ezért azt csinálok amit akarok. Amúgy meg csak a sminkem igazítom meg.
-De pont az asztal alatt? Van mosdó a szállodában .
-Én itt akarom. Ne szólj bele.
-Jó rendben, azt csinálsz amit akarsz.
-Helyes énis így gondoltam.
Miután bemásztam az asztal alá , óvatosan oda lopóztam a lába közé, majd lehúztam a nadrágján a zipzárt.
-Leila, ezt hagyd abba. Nagyon gonosz vagy.
-Eszembe sincs abba hagyni, meg még csak most kezdtem el.
-Leila légyszíves  gondolj már rám is egy kicsit .Észre fogják venni rajtam, hogy valami nem oké
- Nem érdekel. Hagyj békén.
Miután lehúztam a zipzárt és kiszabaditottam férfiasságát a boxerból, először a nyelvemmel körkörös mozdulatokat tettem, mire ő csendben felnyögött az asztalnál ,aztán hírtelen számba vettem és vadul elkezdtem játszani vele. Nem tartott sokáig ,mert nem bírta a drága hamar elsült a fegyvere. Majd mint aki jól végezte a dolgát, mindent vissza állítottam az eredeti állapotába. Szépen óvatosan körbe néztem, kimásztam az asztal alól, és vissza ültem a helyemre.
-Leila neked elment az eszed. Tisztában vagy vele mit küzdöttem itt az asztal felett? Legszívesebben bemásztam volna utánad,s mint az állat úgy keféltelek volna.
-Hát akkor miért nem tetted? Lehet, hogy csak a szád jár?Nem is vagy te olyan bátor.
-Cicám te most részeg vagy, és tudjuk ilyenkor nem tudod mit beszélsz, illetve mit csinálsz, de majd mikor kijózanodsz emlékeztetlek rá.
-Azt hiszem rosszul vagyok, lehet hánynom kell. Menjünk fel a lakosztályunkba. Kérlek segíts.
-Rendben ,gyere segítek.

-Neharagudjon a hölgynek kicsit megártott a pezsgő,
megmondaná kérem az igazgató úrnak, hogy a holnapi nap folyamán keresni fogom a reklám miatt. Leila kisasszony nevében is elnézést kérek. Nincs hozzá szokva az alkoholhoz, viszont ízlett neki a pezsgő,s itt az eredménye.

-Rendben uram vegye úgy hogy el van intézve.
-Nagyon kedves köszönöm.

-Gyere Leila .
-Nem tudok ,olyan gyengének érzem magam.
-Hát akkor nincs más lehetőség, mint hogy feldoblak a vállamra.
-Inkább ne ,mert tuti azonnal el hányom magam ,s gondolom nem akarod, hogy rajtad landoljon.
-Jó,de valahogy fel kell jussunk.
-Én tudom. Vegyél a karjaidba, s meg van oldva.
-Látom kihasználsz minden lehetőséget.
- Ez nem igaz ,rosszul vagyok ,így nem tudok lábra állni nem érted.
-Jó, legyen ahogy akarod.
-Így már sokkal jobban érzem magam.
-Bár csak énis elmondhatnám ugyanezt. Liftben leteszlek viszont egy kicsit ,mert nem akarok sérvet kapni.
-Jaj Emre nagyon vicces vagy. Úgy beszélsz, mintha nehéz lennék, pedig simán elbírsz, főleg hogy kondizni is jársz.
-Na próbálj egy kicsit meg állni a saját lábadon. Mindjárt fenn vagyunk. Aztán mehetsz aludni.
-Nem akarok aludni. Fürdeni szeretnék veled.
-Hát ez kizárt. Szépen lefekszel aludni és reggelre már kutya bajod lesz.
-Jó de akkor te is feküdj le.
-Én még megyek egyet bulizni ,megismerkedtem néhány emberrel ,akik meghívtak egy jó kis házi buliba, és kitudja lehet összejön valami kis kaland az éjszaka.
-Mégis milyen kalandról beszélsz? Te most csajozni mész? Képes vagy engem így itt hagyni amikor rosszul vagyok és ápolásra szorulok?
-Igazából ápolásra holnap reggel fogsz szorulni, mikor is elmesélem mindazt amit műveltél az asztal alatt.
-Nem tettem semmi rosszat. Legalábbis nem emlékszem rá.
-Hát itt a baj. Na gyere megérkeztünk. Most szépen leteszlek az ágyra, alszol egyet és reggel találkozunk.
-Látom sietsz . Menj utadra akkor ,én meg elmegyek fürödni.
-Eszedbe ne jusson, holt részeg vagy, alig állsz a lábadon ,és még a végén bajod esik.
-Jéé , csak nem aggódsz értem?
-Dehogy, felőlem azt csinálsz amit akarsz,én csak pusztán figyelmességből szóltam neked.
-Én meg higgyem el? Viszont azért megoszthatnád velem, a mai elutasító vagy inkább közömbös viselkedésed okát. Nem hiszem el, hogy a bezárás miatt van. Szóval halljam.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Apr 21, 2023 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Álomból valóságWo Geschichten leben. Entdecke jetzt