Egy pillanatra még kisasszony, a szálloda igazgatója szeretne önnel beszélni . Rögtön szólok neki, addig foglaljon helyet az aulában.
-Rendben.
-Igazgató úr , Leila kisasszony várja önt az aulában.
-Megyek máris.
Üdvözlöm Leila kisasszony, örülök hogy látom. Hogy van a nagymamája? Rég járt nálunk, és az utóbbi időben telefonon is ritkán beszélünk.
- Köszönöm szépen nagyi nagyon jól van.
-Ennek szívből örülök ,mert szállodánk most ünnepli 30. születésnapját, ezen okból szeretnénk megkérni ,hogy egy divat showal kápráztassa el vendégeinket.
-Mivel nagyi átadta a céget nekem, és ő pedig háttérbe vonult hogy élvezze nyugdíjas éveit ,ezért ha önnek vagy önöknek megfelel, én bonyolítanám le a showt,viszont cégünknek új partnere van s amennyiben igény van rá ,a reklám részét ő intézné ,persze csak ha megfelel, illetve ha szükség van rá
- Megfelel ,hisz célunk egyben szállodánk népszerűsítése is, viszont akkor ma este egy vacsorára a vendégeim ahol meg beszélnénk a részleteket.
Este nyolc óra ,megfelel önöknek?
-Igen, tökéletes
-Várom önöket akkor a szálloda éttermében. Szép napot kisasszony.
-Köszönöm, viszont kívánom.Nem tudom, van e értelme elmenni enni, hisz nemsokára este, s ha most eszek, attól tartok vacsorázni nem fogok tudni . Leülök egy kicsit inkább a parton, és gondolkodom a show megvalósításán , aztán vissza megyek, addigra már lenyugszik, s nem kapok semmit a bezárás miatt.
Most felhívom nagyit.
-Szia nagyikám ,gyorsan felvetted a telefont.
-Persze kincsem ,mert az imént Emrével beszéltem, aki mondta bezártad a fürdőbe. Ezek szerint jól szórakoztok!
-Azt nem mondta miért zártam be?
-Arról nem esett szó.
-Mindjárt gondoltam. Viszont nagyikám én most nem ezért hívtalak.
-Baj van kincsem?
-Nincs semmi baj ,sőt inkább ellenkezőleg, valami nagyon jót kell elmondjak.
-Csak nem megtört a jég és végre együtt vagytok Emrével?
-Jaj nagyi Emrét most hagyjuk, bár neki is szerepe van abban amit mondani fogok.
-Akkor ne csigázz tovább,mondjad kicsim
-Nos a szálloda igazgatója felkért téged egy divat show megrendezésére
Szálloda 30 születésnapját ünnepli. Amúgy egyébként honnan vagy mióta ismered az igazgatóját?
-Ő családunk régi barátja, s amikor nagyapáddal arra jártunk ,mindig ott szálltunk meg,hát így ismertük meg.
-Nahát erre nem is gondoltam,de térjünk vissza a showra. Utólagos engedelmeddel ,lebonyolítanám az egészet.
-Ehhez semmi szükség az engedélyemre ,mivel a céget te irányitod, így a döntéseket is te hozod meg, de ha segítségre esetleg tanácsra lenne szükséged, én mindig itt leszek, sőt Emre is ott van melletted, rá is támaszkodhatsz.
-Köszönöm szépen nagyi a bizalmat, nem fogsz csalódni.
-Tudom kicsim.
-Most elköszönök mert Emrével kell beszélnem.
-Menj csak, puszillak drágám.
-Szeretlek nagyi.Miután letettem a telefont, vissza indultam a lakosztályba Emréhez. Közben azon járt az agyam,hogy vajon mivel bosszulja meg amit tettem.
Mire számítsak? Mi vár rám?
De mindegy, lesz ami lesz, állok elébe. Partra meg inkább legközelebb megyek, mert a vacsiig alig maradt pár óra ,és még Emrével is kell beszélnem. Azt viszont nem értem, hogy szabadult ki olyan gyorsan, amikor is azt mondtam a recepciósnak, hogy ráér egy óra múlva kb.Mikor visszaértem a lakosztályunkhoz, az ajtó nyitva volt, és baromi fura érzésem volt. Talán nem kéne bemenni?
ESTÁS LEYENDO
Álomból valóság
RomanceEgy híres divatcég tulajdonos Nő és egy pimasz de ugyanakkor észbontóan jóképű Férfi humoros és egyben romantikus története. Vajon Leila képes lesz ellenállni a pimasz Emrenek és Emre képes lesz lebontani Leila maga köré vont szilárd falait?