Ez a mai nap, tele van meglepetéssel, mind jó mind rossz értelemben , viszont remélem, most már innentől csak jó jön. Itt az ideje, hogy körbe nézzek, és a saját dolgaimmal kissé otthonosabbá tegyem ezt az álomszép lakosztályt. Eddig látottak alapján meg vagyok elégedve, és akkor most lássuk azt a hatalmas franciaágyat, melyre külön fel lett hívva a figyelmem, és amit azonnal ki is fogok próbálni. Amint beléptem a hálószobába, nem várt kellemetlenséggel találtam szemben magam. Azt gondolom , egy ilyen magas színvonalon levő hotel ilyen bakit nem engedhet meg magának. Konkrétan az ágyam úgy nézett ki, mintha valaki összeugrálta volna. Lehet ez a lakosztály kimaradt a takarításból? Lássuk a fürdőszobát, bár ha a szobám így nézett ki , nem valószínű, hogy ott minden rendben lesz. Megérzésem be igazolódott. Egy fogkefe a mosdón, egy boxer és egy törölköző a földön. Ja és a fürdőkádban áll a víz. Kezd a dolog idegesítővé válni. Most vagy nem jó szobát kaptam és itt lakik valaki, vagy tényleg nem volt ma takarítás, de hogy valami nem oké az tuti biztos. Fogom magam és lemegyek a recepcióra. Igen ám, de az ajtót többszöri próbálkozás után sem tudtam kinyitni, így kénytelen voltam telefonon keresztül segítséget kérni. -Üdvözlöm. A 222-es szobából telefonálok. Most foglaltam el a lakosztályom, de úgy tűnik itt már lakik valaki, vagy lakott valaki, és nem lett utána rendbe téve a szoba. Szeretnék egy másik szobát kérni.
-Üdvözlöm hölgyem. Szállodánk jelen pillanatban teltházzal működik , így nincs lehetőségem önnek másik szobát biztosítani. Az ön lakosztálya két főre lett foglalva , és egy úr ön előtt kb egy órával foglalta el, de amint lesz üresedés jelezni fogom önnek. -Milyen úr? Hogy hívják? Lehetne esetleg tudni a nevét? -Sajnálom hölgyem , de nem adhatok ki semmilyen információt, ezt kérem értse meg, annyit viszont elárulhatok ,hogy egy viszonylag idős úrról van szó. -Jó rendben, akkor lemegyek, és beszélek a főnökével. -Jöjjön kisasszony, de ő is ugyanezt fogja mondani. Miután letettem a telefont, majd szétvetett az ideg, mert ha már egy lakosztályban lakunk, csak van jogom tudni azt, hogy kivel kell osztoznom. Nagy nehezen sikerült kinyitnom az ajtót, és elindultam a lifthez, ami kissé megvárakoztatott, olyannyira, hogy már úgy voltam vele, inkább lépcsőn megyek. Végre ide ért, és szinte tömeg volt, én viszont utálom a tömeget, de mivel olyan ideges voltam, inkább bepréseltem magam, csak minél előbb kapjak egy másik szobát. -Jó napot kívánok, én telefonáltam az előbb a 222-es szobából. Tudni szeretném továbbra is, hogy ki a szobatársam, de amennyiben ez nem megoldható, kérek egy másik szobát. -Nézze kisasszony, nem azért nem mondom meg mert nem akarom, hanem azért mert ez a szabály, s ha ezt megteszem, akár az állásomba is kerülhet, és ezt ön sem akarhatja. Kérem értse meg, viszont annyit még mondhatok, hogy az úr annyit mondott délután négy körül érkezik. -Jó, akkor kérek egy másik szobát, és részemről a téma lezárva. -Sajnos nincs több szabad szobánk, mindegyik foglalt. Főszezonban vagyunk, és ez Thaiföld legjobb szállodája. -Oké rendben, tudomásul vettem. További szép napot kívánok. -Önnek is kisasszony. Miután visszamentem a lakosztályomba, úgy döntöttem lefekszem egy kicsit, kimerítettek az eddig történtek, de sajnálom, hogy Emre nincs itt, hisz mindent olyan jól elterveztem. Sebaj, ez van. Átöltöztem egy kényelmesebb ruhába, és lefeküdtem aludni. Tudtam mire felébredek, már itt lesz az a valaki. Villámgyorsan elaludtam. Pár óra múlva arra ébredtem, hogy viszket nagyon az orrom, s miután kinyitottam a szemem, valósággal lesokkolt a látvány ami fogadott, mert konkrétan a taxi sofőr feküdt mellettem, kinek hatalmas szakálla az arcomba volt. Esküszöm még az életkedvem is elment. Nagyon elvoltam keseredve, főleg azért is , mert egy egész hétig kell vele osztozkodnom. Ott feküdtem, és csak azon gondolkodtam, hogy miért történik ez pont velem, velem aki még a légynek sem tudna ártani, aki mindig csak azon van hogy tudna segíteni a másiknak? Talán egyszer majd ezek a kérdések válaszra találnak. Hírtelen hang tört elő belőle, hatalmasat ásított, mire én gyorsan becsuktam a szemem, mintha aludnék. Éreztem, ahogy engem bámul. Aztán hátat fordítva nekem elkezd vetkőzni, felül mondjuk már nem volt semmi rajta, és meg kell mondjam ahhoz képest hogy egy idős ember, jó teste van, mert még aludt azért kicsit szemügyre vettem, viszont arra nem számítottam , hogy meztelenre vetkőzik, és én a seggét bámulom konkrétan, s a szemem nem tudom levenni róla. Sőt egy hatalmas bizsergés járja át tőle az egész testemet. Úristen mi van velem, már az idősökre is gerjedek. Nem vagyok normális. Egyszerűen olyannyira hatása alá kerültem, hogy észre se vettem, hogy miközben a seggét bámulom, ő is engem néz, majd hírtelen levette a szakállát és az arcomba dobta, majd elindult a fürdőszoba felé.
-
ESTÁS LEYENDO
Álomból valóság
RomanceEgy híres divatcég tulajdonos Nő és egy pimasz de ugyanakkor észbontóan jóképű Férfi humoros és egyben romantikus története. Vajon Leila képes lesz ellenállni a pimasz Emrenek és Emre képes lesz lebontani Leila maga köré vont szilárd falait?