Egyszer mindennek vége, és egyszer mindenki megjelenik és egyszer mindenki eltűnik.
Harmadik fejezet:
Szóval az elmúlt öt hónap igen eseménytelen volt, maximum 4 dolgot kiemelni. Az első és legfontosabb a karácsony és szilveszter Amerikában. Igen Amerikában. Eredetileg Cortez ment csak volna, de ő nem akart engem itthon hagyni, én meg nem engedtem, hogy itt maradjon. és hát ebből volt egy igen kellemes veszekedésünk a gimiben. Hát ebédszünet és a gimnázium, igen kellemes és jó hely. De hát ahogy a mondás tartja circo de rerum azaz cirkuszt és kenyeret.
Szóval az ebédlőben ültünk és csak ketten ettünk a csapatból, mert a többiek később jöttek. Azaz míg mi veszekedtünk akkor kezdtek szállingózni.
-És hogy lesz az idei karácsony?- vontam fel a szemöldököm, miközben tésztalevesembe szürcsöltem.
-Itthon töltöm- felelte.
-Hogy hogy?- lepődtem meg.- Eddig mindig a szüleiddel voltál, most...
-Most fontosabb vagy- felelte.
-Ennyire nem- ráztam meg a fejem. -Ők még mindig előrébb vannak.
-Reni. Nem hagyom itt idén a gyerekemet és téged.
-Regi még nem született meg. Úgy hogy majd ráér jövőre.
-Nem érdekel. Nem akarok velük lenni. Csak idegesítenének.
-Cortez, nyáron legalább ki fogsz menni?- kérdeztem idegesebben.
-Nem hagylak itt titeket- zárta rövidre.
Tudom hülyének tűnök, hogy eddig alig akartam elengedni, meg eszméletlen letört voltam, amikor elment, de ez most már az új Reni. Az aki gyereket vállalt és nem akarja hogy más is szenvedjen, csak mert ő anya lesz.
-Előtted még ott az egész világ - feleltem és lefelé néztem. -Ez az én gyerekem, és attól hogy én nem voltam képes elvetetni, és így az én fiatalságom majd rá megy, nem kell annak lennie hogy a tiéd is rámenjen. Nem kell a sajnálatodból.
-Reni ezt nem így gondoltam- mondta teljesen nyugodtan.
-De - csattantam fel és egyre több szem felénk nézett. - Tudod nem akarom hogy elbaszd miattam ezt az egészet- feleltem kicsit nyugodtabban.
-De Reni nem fogom- tette a kezét az enyémre.
-Akkor? Miért nem mész, hogy jól érezd majd magad.
-Mert nem fogom, főleg nélküled.
-Veled megyek Amerikába- vágtam rá. -A franciával csak elboldogulok.
-Nem- rázta meg a fejét Cortez.-Nem fogsz találkozni a szüleimmel, Alexxel meg nem hagylak ott.
-Akkor is el kell menned, ez karácsony.
-Nem ismered a szüleimet. Nem a legjobb a karácsony.
-Cortez valószínűleg nyáron nem fognak látni a kinti haverjaid. Én majd elleszek, egy évre elegendő könyvet viszek...
-Nem adod alá a lovat? -sóhajtott egy nagyot.
-Felőlem ki mehetsz egyedül, de te...
-Ahogy mondtam nem foglak most itt hagyni. Ennyi hangulat ingadozással.
-Nincs is sok hangulat ingadozásom.
-Ren ezt te se gondolod komolyan- szólalt meg Ricsi a körülöttünk lévő csapatból.
YOU ARE READING
Hárman /szjg ff/
FanfictionŐ és én voltunk. De ő megtette, és én nem akartam. A fájdalom amit akkor éreztem szétmart, de ott volt Kinga és talpra állított. Most ő dobott el, és nem enged semmit megmagyarázni. Emlékszem először ketten voltunk, aztán hirtelen hárman lettünk Ren...