• 1 •

448 7 1
                                    

Je nedeľa ráno prosím pekne sú 3 hodiny ráno ja som nútená vstávať tak skoro. Kufor som si zbalila už večer takže sa idem prichystať. Umyla som si tvár, zuby, vlasy nechala rozpustené a len trochu ich prečesala a obliekla si na seba sivú teplákovú súpravu no čo si budeme je to najpohodlnejší outfit do lietadla. Keď už som oblečená počujem klopanie na moje dvere od izby a potichu poviem ,,Ďalej." Do dverí vstúpil môj otec. ,,Ahoj Cynthi už si prichystaná ?" spýta sa ma a ja mu len odpoviem ,,Áno tati už som.'' Môj otec ešte k tomu dodá ,,Nie si hladná?" ja mu odpoviem z čista a jasna ,,Nie, takto skoro ráno nie som hladná keby niečo objednám si jedlo v lietadle." keď som to dohovorila môj otec zobral môj kufor a vyviedol ho na chodbu kde bol prichystaný už aj jeho kufor. Po 5 minútach sa už nachádzam na prednom sedadle v aute a už som na ceste na Bratislavské letisko a vedľa mňa šoféruje môj otec musím uznať, že som celkom unavená cesta na letisko trvá 2 hodiny a ja nemám čo robiť tak si len hlavu podopriem mojou rukou zavriem oči a dám si malého šlofíka. Po 2 hodinách sa nachádzame už na letisku kde ideme zo Slovenska sami viem, že máme tento rok v tíme aj jedného slováka no nejak ma to nezaujímalo len oco o ňom vkuse splietal, že je veľmi nadaný a je rád, že ho ma v tíme. Keďže ten chalan zo Slovenska tam už išiel o jeden deň skôr tak sme ho nečakali a ja som si pripravila svoj pás a pomaly sme sa presúvali ku dverám kde už bolo naše lietadlo keď sme nastúpili sedela som vedľa oca, cesta bola zdĺhavá a dosť unavná, takže som si aj pospala, pozrela jeden film a počúvala pesničky keď v rozhlase v lietadle oznámili, že sa nachádzame v Turku bola som rada konečne sa vystriem už ma boleli veľmi  nohy zo sedenia takže oco priniesol naše kufre a autobusom sme sa premiestnili do nášho hotela. Keď sme prišli na recepcii mi dali môju kartu od izby a oco mi podal môj kufor a ja som sa výťahom premiestnila do svojej izby. Išla som na 5. poschodie tam sa nachádza moja izby zistila som, že otec ju má na 4. bola som rada, že ju mám sama a tak som ju otvorila zložila sa, vybalila veci a prišla mi SMS-ka.

60 for hockey jersey | J.S FFTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon