• 10 •

277 10 1
                                    

Ja som sa začala smiať lebo som vedela o čo sa jedná, s tým čo Alex povedal. Juraj sa na mňa nechápavo pozrel a ja som začala vysvetľovať ,,Hráme jednu hru kde má Alex hrať, že spolu chodíme." odpovedal mi na to ,,Aha chápem." ja som sa na neho pozrela a povedala ,,Nechceš sa k nám pridať? Spoznáš tak aj mojich kamarátov." Juraj prikývol hlavou a vošiel dnu. Potom sme už nehrali jedine sa rozprávali keď v tom som sa opýtala ,,A do kedy tu vlastne ste?" Izabel mi odpovedala ,,Len zajtra tu budeme a v noci letíme už naspäť, ale predpokladám, že tvoja mama ostáva." Pozerala som sa na ňu smutne a povedala ,,Myslela som, že ostanete dlhšie." Juraj videl, že som smutná a keďže sedel vedľa mňa oprel ma o seba a objal, cítila som sa oveľa lepšie aj keď stále mi je ľúto, že odídu už zajtra. Nerozprávali sme sa už dlho keď v tom padla veta od Lea ,,My už s Izabel asi pôjdeme je dosť veľa hodín a zajtrajšok si chceme užiť čo najviac do kým tu budeme." keď to povedal vybral sa na svoju izbu už aj Alex všetkých som ich odprevadila, ale jediný na mojej izbe ostal Juraj, zhodli sme sa na tom, že si pozrieme spolu na mojej izbe nejaký film, tentokrát to už nebol horror! Počas filmu sme obaja zaspali tým pádom Juraj u mňa prespal. Ráno keď som sa zobudila som sa na neho pozrela, že ležíme v objatí spolu v posteli. Juraja si to všimol, že som hore on už bol skôr a povedal ,,Dobré ráno, večer sme asi obaja zaspali." zasmiala som sa a odpovedala mu ,,Pravdepodobne áno." obaja sme sa zasmiali a ja som už išla pomaly dole z postele keď v tom Juraj povedal ,,Čo tak si objednať raňajky na izbu strašne sa mi nechce vstávať." ja som sa zasmiala a povedala ,,Len tak pre info je to moja posteľ takže i tak či tak budeš musieť vstať, ale tak prečo nie?" Juraj sa postavil z postele a zavolal na recepciu nech nám donesú raňajky do mojej izby a ja som medzi tým ako volal, si šla spraviť rannú hygienu do kúpeľne.

60 for hockey jersey | J.S FFWhere stories live. Discover now