• 11 •

376 10 2
                                    

Keď nám doniesli raňajky naraňajkovali sme sa spolu. Keď sme dojedli šli sme na Jurajovú izbu kde sa išiel prichystať lebo ho napadol super nápad ísť ukázať Leovy, Izabel a Alexovy toto mestečko. Znova zvolil outfit čo na ňom není stále vidieť a to rifle a mikinu. Ja som mala na sebe čierne obtiahnuté šaty a na tom čiernu nike mikinu. Keď sa Juraj prichystal tak sme vyrazili pre Izabel, Lea a Alexa. Nečakali nás tak sme im museli dať chvíľu čas aby sa pripravili tak sme šli dole ich čakať na sedačky a ja som sa zas oprela o Juraja keď v tom okolo išla moja mama a zastavila sa pri nás a povedala ,,Ale, ale je tu niečo čo mi uniklo o vás dvoch." ja som sa zasmiala a odpovedala jej ,,Nie mami neuniklo s Jurajom nechodím." mama sa pousmiala a pozrela sa na nás zaujímavým pohľadom našťastie túto tému prerušili ,,Leo, Izabel a Alex. Ja som mamu objala a vyrazili sme im to tu ukázať ako prvé som ich zobrala ja do mojej obľúbenej reštaurácie kde sme sa dobre najedli. Keď sme dojedli Juraj sa vybral im ukázať najbližší park kde sme sa počas prechádzky tým nádherným parkom dobre porozprávali a Juraj spoznal mojich kamarátov ešte viac. Už sa blížil čas do ich odletu chcela som im nechať ešte nejaký čas aby sa stihli v kľude pobaliť tak sme vyrazili na hotel mi sme šli s Jurajom na jeho izbu a dohodli sme sa aby nešli oni autobusom na letisko, že ich odvezie Juraj a ja som sa rozhodla, že pôjdem s nimi prešla taká hodina keď už nám na dvere klopali Alex, Leo a Izabel. Vyrazili sme do auta samozrejme, že sme sa po ceste rozprávali. Keď uz mali 5 minút pred odchodom objala som ich rozlúčila sa s nimi. Potom už sa mi strácali v dohľade a boli na ceste na Slovensko už v lietadle. Po ceste som začala byť unavená keďže cesta trvá z letiska takých 45 minút na hotel tak som začala zívať keď v tom Juraj povedal ,,Cynthi kľudne si pospi cestá pred nami je ešte dlhá." ja som sa na neho pozrela a spýtala sa ho ,,A nebude ti to vadiť?" usmial sa a povedal ,,Nebude len už zavri tie oči a spi vidno, že si unavená a nechcem aby si bola hore aj napriek tomu, že chceš spať." zavrela som oči a len som zacítila Jurajovú ruku na mojom stehne a zaspala som.
S pohľadu Juraja
Keď Cythi zaspala chytil som ju za stehno keď sme dorazili na podzemné parkovisko v našom hoteli zaparkoval som a nechcel som Cynthi budiť keď tak zlato spala, zobral som ju na ruky a kedže som nevedel kde má kartu od svojej izby zaviedol som ju na moju izbu kde následne u mňa prespala.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 22, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

60 for hockey jersey | J.S FFDonde viven las historias. Descúbrelo ahora